INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Velmi výrazný meziroční nárůst prodeje, takřka dvoutřetinový pro Land Rover a více než třetinový pro Jaguar, zaznamenala na českém trhu společnost Jaguar Land Rover Austria. Vyplývá to z oficiálního přehledu registrací za rok 2011, který zveřejnil Svaz dovozců automobilů.

Prodej propojených značek Land Rover/Range Rover zaznamenal loni meziročního zvýšení o 63,5 % na 500 automobilů. Z uvedeného celkového počtu bylo 463 kusů osobních a 37 vozů kategorie lehkých užitkových. Prodej druhé značky rakouského importéra – Jaguar – se zvýšil meziročně o 35,5 % na 84 automobilů.

Značka Land Rover má do dalších let velmi ambiciózní cíle nejen díky novému modelu Range Rover Evoque. Ten zvolil Klub motoristických novinářů Autem roku 2012 a vůz získal také titul v kategorii SUV v anketě Auto roku 2012, kterou pořádá Svaz dovozců automobilů. V České republice navíc propagují Evoque herečka a designérka Aňa Geislerová a houslista Pavel Šporcl. Značka Land Rover také pro podporu prodeje svých vozů uvedla speciální zákaznický program Land Rover Experience. Každý, kdo si koupí některý z vozů značky Land Rover/Range Rover, má možnost si ho vyzkoušet v jednom ze tří center v České republice. K dispozici jsou školitelé, kteří zákazníkovi předvedou, co všechno vůz dokáže ať už v terénu nebo v zimních podmínkách.

Výrazné zlepšení prodeje se očekává také u značky Jaguar. Jaguar pro své zákazníky pořádá tzv. Jaguar Days. Každý zákazník si na nich může před koupí samotného vozu vyzkoušet, co všechno model umí na speciální trati se školenými odborníky.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3