INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
DSC_0116Automobil Ford Focus získal titul Auto roku 2012 v České republice. Titul získal na základě vítězství v anketě Auto roku 2012 v ČR, ve které bylo nominováno 41 automobilových novinek. Jan Laube, generální ředitel, Ford Motor Company, k tomu řekl: „Zisku titulu Auto roku 2012 v ČR pro náš vůz Ford Focus si velice ceníme, je to pro nás velmi příjemné překvapení. Prezentujeme nový Ford Focus jako moderní auto se silnou tradicí na českém trhu, které přináší mnoho nových technologií zajišťujících nejen vynikající jízdní vlastnosti, ale také vysoký komfort, praktičnost a bezpečnost pro naše zákazníky. Jsme rádi, že Focus zvolila motoristická veřejnost i odborná porota. To je pro mě rovněž potvrzení skutečnosti, že český zákazník už nevybírá auta podle nejnižší ceny – však se také Ford Focus v roce 2011 stal nejprodávanějším dováženým vozem v ČR".

Vozy nominované do ankety byly rozděleny do pěti kategorií a svého vítěze má také každá z nich. V kategorii střední a vyšší střední třída, kam bylo nominováno 7 vozů, vyhrál automobil Audi A6, v kategorii sportovní vozy zvítězil vůz Porsche 911 Carrera (8 kandidátů). V kategorii nižší střední třída (9 adeptů) první místo náleží vozu Ford Focus, mezi městskými vozy (8 nominovaných) zvítězil automobil Škoda Citigo a v kategorii terénní a velkoprostorové vozy (9 soutěžících) první místo získal Range Rover Evoque.

O vítězích kategorií rozhodl v prvním kole volby součet hlasů veřejnosti a 31členné odborné poroty. Z nich pak ve druhém kole zvolila odborná porota Auto roku 2012 v ČR.

Celkem se hlasování v anketě zúčastnilo 63 355 osob. Pro ně byly určeny ceny za více než 750 000 Kč - první cenou je poukázka v hodnotě 600 000 Kč na pořízení některého z automobilů nominovaných do ankety. Výsledky ankety byly vyhlášeny na galavečeru konaném 24. ledna v pražském TOP Hotelu.

Na vítězném voze Ford Focus porota ocenila zejména výborné jízdní vlastnosti, širokou nabídku karoserií a moderních motorů. Své sehrála i skutečnost,. že vůz do své třídy přinesl mnoho vyspělých asistenčních systémů.

Součástí ankety je už tradičně dětská výtvarná soutěž. V ní měly děti do 10 let nakreslit obrázek na téma Moje nejoblíbenější auto a děti 11-15 let na téma Jak si představuju bezpečné auto. Do soutěže bylo zasláno 3554 obrázků.

Anketu Auto roku 2012 v ČR vyhlásily jako jedinou oficiální anketu Svaz dovozců automobilů a Sdružení automobilového průmyslu ve spolupráci s generálním partnerem, společností Wüstenrot.

Sdružení automobilového průmyslu jako spoluvyhlašovatel ankety Auto roku 2012 v České republice vyhlásilo v souvislosti s touto anketou další ročník akce Dodavatel pro Auto roku 2012. Přihlásit se do ní mohli jeho členové vyrábějící díly nebo příslušenství pro automobily nominované do ankety. Ti výrobci, kteří dodávají své produkty pro Auto roku 2012 v ČR, budou moci používat označení Dodavatel pro Auto roku 2012 v ČR. Do této akce se přihlásilo 42 firem.

Českému autoprůmyslu se v loňském roce dařilo velice dobře. Znovu dokázal, že je jedním z klíčových odvětví pro naši republiku. Vždyť jeho souhrnné tržby přesahují 600 miliard korun ročně. Tvoří tak 20 % průmyslové výroby a 20 % exportu České republiky.

Vyrobili jsme historicky rekordní počet osobních automobilů – 1 200 000. Desetimiliónová Česká republika tak znovu usiluje o světové prvenství v počtu vyrobených aut na počet obyvatel.

Dařilo se i českým výrobcům autobusů, motocyklů nebo přívěsů. Například produkce autobusů se zvýšila o celou třetinu.

Naše republika je ale také velmocí ve výrobě automobilových dílů a příslušenství. Polovinu tržeb českého autoprůmyslu vytvářejí právě dodavatelé autoprůmyslu. Vyrábějí díly skoro na všechny světové značky aut. Z těchto dílů by se dal sestavit kompletní automobil.

Důkazem toho je například skutečnost, že české podniky dodávají díly na 95 % ze všech nominovaných automobilů, které pocházejí z různých zemí i světadílů. Pokud jde o vozy evropských značek, naše podniky dodávají na všechna nominovaná auta.

Generálním partnerem a spoluvyhlašovatelem ankety byla společnost Wüstenrot. Hlavním partnerem ankety byla značka AEZ, generálním partnerem galavečera společnost Wüstenrot, hlavními partnery galavečera společnosti ČEZ a Credium.

Partnery ankety byly společnosti nebo značky Agados, Autotec-Autosalon, Barum Continental, Bazény Desjoyaux, Bose, Brano, Castrol, Eurooil, Garmin, Sherlog a Spieshecker.

Generálními mediálními partnery ankety byly deník Právo a internetový portál Sauto od Seznam.cz. Hlavním mediálním partnerem je Automobil revue.

Mediálními partnery jsou 4x4 automagazín, Annonce, Annonce-Autohandl, Automakers, Autoroad.cz, Autoservis/Autobazar, Autosport & tuning, Autoweek.cz, Camping, cars & caravans, Caravan, Česmad Bohemia, Design & Home, Digitální foto, evo, Flóra, Flotila, Flying revue, For Golf, FotoVideo, Můj dům, Pěkné bydlení, Pneu revue, Podnikatel, Prosperita, Střelecká revue, Supermoto, Technický týdeník, Truck & Business, Trucker, Víno & Styl, Yacht, Yachting revue a Zdraví.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3