INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Direct_pojistovna_logoPojištění čelního skla je podle průzkumu DIRECT Pojišťovny jedním z nejužitečnějších připojištění. Myslí si to 34 % dotázaných. Pokud totiž řidič není pojištěn, musí si v naprosté většině případů opravu či výměnu poškozeného čelního skla hradit sám. Dokázat totiž zavinění konkrétnímu řidiči, od jehož vozu odlétl kamínek, který škodu zavinil, je prakticky nemožné. DIRECT Pojišťovna proto od 20. března nabízí pojištění čelního zdarma k jakémukoli svému nově sjednanému autopojištění.

„Opravu čelního skla si řidiči většinou musí uhradit sami, velmi často s ní otálejí a raději jezdí i s poškozeným sklem. Právě proto připravila DIRECT Pojišťovna v rámci podpory zodpovědného chování na silnicích nabídku pojištění čelního skla zdarma k nově sjednanému autopojištění," řekl Ondřej Havlík, ředitel pro strategii, marketing a vztahy se zákazníky DIRECT Pojišťovny.

Řidiči, kteří si u DIRECT Pojišťovny od 20. března 2012 sjednají novou pojistku na povinné ručení či havarijní pojištění, získají pojištění čelního skla na 12 měsíců zdarma. V případě poškození čelního skla tak ušetří v průměru 7 500 korun. Taková je totiž nejběžnější cena opravy, která však může být i vyšší v závislosti na značce a typu vozu.

V průzkumu DIRECT Pojišťovny označilo pojištění čelního skla jako nejužitečnější 34 % dotázaných. Nejčastěji uváděným pojištěním však bylo pojištění proti špatnému stavu vozovky (40 %), které DIRECT Pojišťovna začala nabízet začátkem března letošního roku. "Nyní tedy řidičům nabízíme dvě z nejužitečnějších připojištění - jedno zdarma a jedno za výhodnou cenu 349 Kč za rok," uzavřel Ondřej Havlík.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3