INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Direct_pojistovna_logoProdloužené víkendy využívá každý čtvrtý Čech k návštěvě některé ze zahraničních destinací. Nejčastěji se jedná o Německo, Rakousko nebo Itálii. Cestujeme hlavně za nákupy, poznáním evropských měst a turistikou v přírodě. Anketa DIRECT Pojišťovny ovšem zároveň ukázala, že tři z deseti Čechů se neplánují na cestu pojistit, případně váhají. Mezi turisty, jejichž cílem je především nakupování, je to dokonce 60 %.

„Češi rádi jezdí nakupovat do zahraničí, k čemuž jim prodloužené víkendy poskytují perfektní příležitost. V naší anketě to potvrdilo více než 40 procent lidí, kteří se chystají vyjet za hranice právě za tímto účelem," řekl Radim Kavka, produktový manažer DIRECT Pojišťovny, a dodává: „Co nás však poněkud zarazilo, je fakt, že většina z nich u těchto výjezdů podceňuje cestovní pojištění. Neuvědomují si, že riskují vysoké náklady v případě nenadálých událostí."

V otázce sjednávání cestovního pojištění se podle ankety DIRECT Pojišťovny 60 % Čechů jedoucích do ciziny za nákupy nechová zodpovědně. Jejich váhání s uzavřením pojištění vychází z toho, že často vyráží za hranice jen na otočku na jeden den. Naopak nejzodpovědnějšími jsou dobrodruzi, kteří jezdí za rizikovými sporty. Šest z deseti si sjedná pojištění rozšířené právě o tyto aktivity. Nadšenci do sportu také častěji využívají prodloužených víkendů k delší dovolené – 70 % z nich vyjede na více než klasické čtyři dny. Celkově takto zužitkuje svátek třetina Čechů, ostatním prodloužený víkend stačí.

K dopravě na delší víkendy volí lidé v třetině případů automobil, jen o něco málo méně respondentů ankety jede se zájezdem cestovní kanceláře a čtvrtina na místo dovolené poletí. Ženy dávají více přednost autobusovým zájezdům (35 % oproti 20 % mužů), zatímco třetina mužů raději do zahraničí létá (z žen každá pátá). Automobil je pak nejčastějším dopravním prostředkem cestovatelů, kteří vyráží za hranice nakupovat.

Bezpečné cestování s DIRECT Pojišťovnou

Kromě rychlosti sjednání cestovního pojištění u DIRECT Pojišťovny ocení turisté v případě problémů asistenční služby, které jsou jeho standardní součástí. Jistotu mají klienti také díky bezplatnému prodloužení pojištění léčebných výloh, když se z důvodu zásahu vyšší moci vrátí ze své cesty později, než plánovali. Náklady na léčebné výlohy v zahraničí hradí DIRECT Pojišťovna až do 3 000 000 Kč a součástí pojištění je i úhrada nákladů na případnou záchrannou pátrací činnost horské služby a ostatních záchranných sborů. Kdo se chystá v zahraniční nakupovat, ocení v balíčku MAXI rovněž pojištění zavazadel.

Cestovní pojištění od DIRECT Pojišťovny navíc obsahuje na českém trhu unikátní benefit „Cestování bez obav". Díky tomuto produktu si již klienti nemusí dělat starosti o dům, byt, zaparkované auto a další majetek, který nechávají v průběhu své dovolené bez dozoru. Pokud mají majetek pojištěný u jakékoli pojišťovny v ČR a po dobu jejich dovolené dojde k pojistné události, DIRECT Pojišťovna jim uhradí spoluúčast.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3