INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
logoKOMAV centru Královského města Slaný, na křižovatce ulic Třebízského a Palackého, byl postaven parkovací dům s kapacitou až 149 automobilů vybavený sofistikovanou technologií parkování - automatickým parkovacím systém KOMA Parking.

IMG_5783

nový, plně automatizovaný KOMA Parking vznikl v centru Slaného

Zahájení výstavby předcházela několikaletá příprava projektu pro zadání veřejné zakázky, ve které uspělo sdružení společností KOMA Industry s. r. o. z Ostravy jako dodavatel technologické části a PSJ a.s. z Jihlavy, která provedla stavební část díla. Parkovací dům je umístěn v centru města Slaný a slouží jak pro návštěvníky města, tak zejména místním obyvatelům, ať již ke krátkodobému či dlouhodobému stání i rezidentům. V parkovacím domě je možno zaparkovat až 149 automobilů od běžných sedanů po typ SUV. Objekt má 6 nadzemních a jedno podzemní patro. V přízemí je prostor nejen pro technické zázemí parkovacího domu, ale i pro komerční využití, o něž projevila zájem Komerční banka, a. s. pro svoji pobočku.

IMG_5816

parkovací dům pojme až 149 vozidel

Slavnostní uvedení parkovacího domu do zkušebního provozu se uskutečnilo za mimořádné pozornosti novinářů i občanů Slaného. Stalo se tak přestřižením pásky, kterého se zúčastnili hlavní aktéři realizace díla, (zleva:) starosta Slaného RNDr. Ivo Rubík, spolu s Ing. Janem Kadlecem, ředitelem divize Čechy PSJ, a. s. Jihlava, a Gustavem Kotajnym, jednatelem KOMA Industry, s. r. o.

.

IMG_5879

Zbudováním a využíváním plně automatizovaného parkovacího domu se město Slaný stává příkladem, kterým budou jistě brzy následovat i další města zápasící s nedostatkem parkovacích míst ve svých centrech. Jak při slavnostním zahájení zkušebního provozu řekl Ing. David Kotajný, šéf odd. APS ostravské společnosti KOMA Industry, s. r. o., „V řešení KOMA Parking využívající technologie parkování III. tisíciletí se snoubí řada výhod od pohodlného a rychlého zaparkování, bezpečnosti zaparkovaných vozidel přes přátelský přístup k životnímu prostředí až po efektivní využití volného místa." Podle starosty Slaného RNDr. Ivo Rubíka, bude systém až do konce letošního srpna fungovat ve zkušebním provozu, přičemž v prvních dvou měsících pak pro obyvatele Slaného zdarma. Parkovací dům svým vnějším provedením odpovídá těm nejpřísnějším architektonickým požadavkům odboru kultury a Národního památkového ústavu.

(jn)

IMG_5897 ukázka zaparkování vozidla

koma_slany

od této chvíle je vozidlo svěřeno automatickému systému uložení vozidla řízeného počítačem

5555každé vozidlo najde v útrobách parkovacího domu své místo

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3