INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

VARTA LOGOSpecialista v oblasti baterií Johnson Controls osvěžuje značku VARTA. Nové logo, nový slogan, nový design produktů, stejně jako kompletně nové internetové stránky jsou představovány v rámci celoevropské kampaně „It all starts with VARTA“, která je investicí Johnson Controls do budoucnosti: Na trhu, který se v předchozích letech neustále měnil, se VARTA představuje jako dynamická a inovativní značka.

VARTA Silver Dynamic CMYK

Slogan „It all starts with VARTA“ vyjadřuje přední pozici na trhu v oblasti startovacích baterií a odkazuje na plnou důvěru zákazníků a obchodních partnerů.
Nová kampaň přináší profit velkoobchodním prodejcům a autoservisům
Svým po všech stránkách novým vzhledem podpoří VARTA velkoobchodní prodejce a partnerské servisy, protože celoevropská mediální kampaň staví značku do centra pozornosti. „Chceme upevnit a získat ještě lepší pozici značky VARTA na trhu a rovněž ukázat, že naše technologie v odvětví ukazují směr,“ řekl Jindřich Berný, obchodní ředitel pro Českou a Slovenskou republiku. „Cílem kampaně je utvrdit naše velkoobchodní prodejce a autoservisy v tom, aby nabízeli kvalitní produkty a servis značky VARTA.“
Proměna značky se odráží v novém vzhledu, od nového loga přes design produktů až po nové internetové stránky. „Vysíláme tak jasný signál: VARTA nabízí baterie a k tomu i příslušný servis,“ uvedl Jindřich Berný. Značka tak například prostřednictvím servisního programu VARTA Start-Stop (VSSP) poskytuje podporu při výměně baterií Start-Stop zejména nezávislým autoservisům. Instalace a výměna těchto baterií zde hraje skutečně stále důležitější úlohu. S technologií Start-Stop AGM a vestavěnou mřížkou PowerFrame® poskytuje VARTA v této oblasti inovativní řešení. 
Celoevropská kampaň
Na základě 125leté zkušenosti a četných vítězství v nejrůznějších testech, jako například v nedávno zveřejněném bateriovém testu ADAC a německé nadace Stiftung Warentest, se VARTA těší velké důvěře – jak u autovýrobců jako prvotní vybavení, tak na trhu s náhradními díly. „Jméno VARTA označuje přední technologie a vysokou spolehlivost. To chceme zdůraznit i novým logem a sloganem „It all starts with VARTA“, vysvětlil Jindřich Berný.

Mediální kampaň je nejrozsáhlejší kampaní v celé historii podniku: 17. ledna byla představena ve 20 evropských zemích a zasáhla více než pět milionů uživatelů. Kvalitu značky přitom symbolizuje nový design produktů. „Navíc jsou jednotlivé typy našich baterií nyní od sebe lépe rozeznatelné a snáze identifikovatelné. Logo PowerFrame na bateriích zákazníkům garantuje, že kupují nejvyšší kvalitu,“ dodal Jindřich Berný.
Nový vzhled internetových stránek
Zcela nově vyvinutá internetová stránka VARTA odráží globální expanzi značky v budoucnu. Nový internetový výstup je optimalizovaný pro vyhledávače a nabízí rychlou a jednoduchou navigaci stejně jako rozsáhlý obsah s informacemi ke všem produktům a servisu. Pomocí nového vyhledávače produktů a prodejců zákazníci rychle najdou to, co hledají.
Power Solutions
Divize Power Solutions společnosti Johnson Controls je světovou jedničkou mezi výrobci automobilových baterií, pokročilých technologií pro hybridní a elektrická vozidla a vozidla využívající technologii Start-Stop.  Jejich 50 výrobních, recyklačních a distribučních závodů dodává více než jednu třetinu světové produkce olověných akumulátorů hlavním výrobcům automobilů a prodejcům autopříslušenství. Skrze inovace udává tempo ve vývoji pokročilých akumulátorů pro hybridní a elektrická vozidla. Johnson Controls byla první společností na světě, která vytvořila lithium-iontové akumulátory pro masově vyráběná hybridní vozidla.  Firemní odhodlání chránit životní prostředí a jít cestou trvalé udržitelnosti dokazuje používání nejlepších technologií, výrobních a recyklačních postupů.
(tz)


Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3