INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
ABC_Winners_Kia_MotorsSpolečnost Kia Motors je jedním z hlavních vítězů prvního ročníku „Soutěže automobilových značek" (Automotive Brand Contest). Tato nová mezinárodní soutěž značek a designu byla zorganizována Poradním sborem pro design (Rat für Formgebung), který je rovněž zodpovědný za udělování prestižní německé Ceny za design (Designpreis der Bundesrepublik Deutschland).

Porota prvního ročníku „Soutěže automobilových značek" vyhlásila společnost Kia Motors vítězem ve dvou kategoriích. Především v kategorii „Design značky", v níž se hodnotí strategie a zaměření celkového designu značky, kde byla Kia vyhodnocena jako „Best of Best" (tedy Nejlepší z nejlepších).

V kategorii „Exteriér", v níž je středem pozornosti samotný vnější design vozidla, byly za vítěze vybrány tři modely Kia: kompaktní SUV Sportage, nové Rio mířící do segmentu B (v ČR bude prodej zahájen v září tohoto roku) a zcela nový sportovně vyhlížející sedan segmentu D – Kia Optima. Přitom modely Kia Optima a Kia Sportage již dříve získaly různá prestižní ocenění za design, jako např.: red dot award (Kia Optima: „Best of the Best") a iF product design award (cena iF za produktový design).

„Jsme nesmírně hrdi, že si společnost Kia Motors vedla tak dobře v této nové anketě, která je v rámci automobilového průmyslu velmi důležitá," prohlásil Peter Schreyer, šéfdesignér značky Kia. „Změnou našeho základního designérského zaměření jsme naší značce propůjčili přitažlivou tvář i osobitou identitu."

„Titul ‚Best of Best' pro novou identitu designu značky Kia v kategorii ‚Design značky' je skvělé ocenění kreativní a profesionální práce celého našeho mezinárodního týmu designérů. Nejnovější ocenění udělená modelům Sportage a Optima a úplně první cena pro náš nejnovější model, Rio, odráží kontinuitu našich snah o udržování vlastních vysokých standardů v oblasti designu. Všechna čtyři ocenění jsou fantastickým uznáním pro naši strategii, která spočívá v povýšení designu na jeden ze základních atributů značky Kia," dodal Schreyer.

Tři oceněné modely Kia: design, který míří do budoucnosti

Čtvrtá generace modelové řady Kia Rio, která oslavila světovou premiéru na Ženevském autosalonu 2011, není jen dalším vývojovým stupněm svého předchůdce, ale zcela novou silnou osobností, která symbolizuje další pokračování značky Kia na cestě přeměny ve výrobce vysoce kvalitních vozů s atraktivním designem. Klínovitý profil a uhlazené linie bočních oken propůjčují novince dynamickou eleganci, zatímco vyvážené poměry mezi prosklením kabiny, rozvorem a celkovými proporcemi vozidla vytvářejí dojem „prémiové kvality", který se v tomto segmentu vyskytuje jen zřídka. Rio vyvinuté pro globální trhy bude v Evropě k dispozici s pětidveřovou i třídveřovou karoserií, zatímco na většině ostatních trhů budou nabízeny verze čtyřdveřové a pětidveřové.

Nově vyvinutá Kia Optima je modelem, který v ničem nepřipomíná dosavadní vozy Kia pro segment D. Peter Schreyer dohlížel na proces návrhu designu sedanu s atletickými proporcemi v designérských střediscích Kia u německého Frankfurtu a v kalifornském Irvine. Optima se jako vůbec první Kia v historii dostala ihned po svém uvedení na korejský trh v polovině roku 2010 na první místo prodejního žebříčku v segmentu D.

Třetí generace modelové řady Sportage, populárního kompaktního SUV, byla navržena zcela nově. Sportage kombinuje veškeré charakteristické prvky terénních vozidel – větší světlou výšku, vysoko uložená sedadla s výborným výhledem z vozidla a pocit větší bezpečnosti – s elegantním designem, který se hodí do města. Sportage 1.7 CRDi 2WD se systémem Start/stop, se může pochlubit jako nejekologičtější crossover nabízený v Evropě, hodnotou emisí CO2 pouhých 135 g/km.

Vítězové budou představeni na autosalonu IAA ve Frankfurtu

„Poradní sbor pro design", který je organizátorem nově ustanovené ankety – soutěže automobilových značek, byl založen již v roce 1953 jako iniciativa německého federálního parlamentu a v současnosti patří mezi přední světová střediska pro komunikaci a předávání znalostí v oblasti designu.

Mezi patrony této nezávislé instituce patří 170 společností z Německa a zahraničí. Poradní sbor pro design, který je mimo jiné i pořadatelem prestižní německé Ceny za design (nejvyššího německého ocenění v oblasti designu), ale také mnoha výstav, konferencí, seminářů a kurzů, přispívá svou činností rovněž ke zvyšování všeobecného povědomí široké veřejnosti o úrovni a kvalitě průmyslového designu. Soutěže automobilových značek „Automotive Brand Contest" se mohou zúčastnit všechny společnosti působící v automobilovém průmyslu a jejich partneři z dodavatelského průmyslu, oblasti designu a komunikace značky.

Vítězům prvního ročníku nové ankety budou předány ceny na IAA ve Frankfurtu v rámci „Večera automobilových designérů", který se uskuteční 13. září 2011 (první tiskový den).

###

Společnost KIA Motors Czech je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky. Za dobu své existence na českém trhu již prodala více než 50 000 vozů.

Nejrychleji rostoucí automobilová značka ve světě Kia Motors Corporation byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Skupina Hyundai Automotive Group, do které patří, se řadí mezi největší světové výrobce automobil a klade si za cíl probojovat se na první příčky. V současnosti produkuje ve 13 výrobních a montážních závodech v 8 zemích světa více než 2 100 000 vozidel ročně.

Automobily jsou prodávány prostřednictvím sítě oficiálních zastoupení ve 172 zemích celého světa. Kia má dnes více než 44 000 zaměstnanců.

Kia Motors je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalových organizací FIFA a UEFA.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3