INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

iiSpolečnost AAA AUTO letos plánuje zvýšení prodejů o více než 10 % na zhruba 76 000 ojetých vozů. V rámci neustále probíhající expanze skupina otevřela novou pobočku v Polsku, další autocentra přijdou na řadu v lednu.

Společnost chce být na špičce inovací ve svém oboru, bude to hlavní směr rozvoje pro rok 2018.

„Skupina AAA AUTO za první tři čtvrtletí roku 2017 již prodala 57 200 vozů, což je oproti loňsku růst o necelou desetinu. K dnešnímu dni jsme již překonali hranici šedesáti tisíc prodaných aut. V letošním roce od března prodáváme měsíčně průměrně 6600 vozů. Vzhledem k tomu, že do konce roku již zbývá zhruba jen deset týdnů, odhadujeme, že naše celoroční prodeje budou oproti loňsku vyšší minimálně o šest tisíc vozů a dosáhnou zhruba 76 000 aut,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO International Karolína Topolová. Skupina by tak již téměř vyrovnala absolutní prodejní rekord 80 000 aut z roku 2007, tedy v posledním roce před krizí. Celková denní nabídka ve čtyřech zemích, kde skupina působí, dosáhla 14 000 vozů. V České republice prodalo AAA AUTO za devět měsíců letošního roku 35 700 aut a zůstává tak dlouhodobě druhým největším prodejcem vozů po Škoda Auto. V průběhu září také AAA AUTO přivítalo ve své pětadvacetileté historii již dvoumiliontého zákazníka.
Deseti nejprodávanějšími vozy v České republice za první tři čtvrtletí letošního roku byly Škoda Octavia, Fabia, Superb a Yeti, VW Passat a Golf, Fordy Focus a Mondeo, Hyundai i30 a Renault Megane. V barvách vedly šedá, modrá a černá. „Z celkového počtu 35 700 vozů prodaných v tuzemsku jich bylo 52,2 % s benzínovým a 47,8 % s dieselovým motorem. Téměř devadesát procent vozů mělo pohon na jednu nápravu, čtyřkolek bylo 12 %. Mezi zákazníky bylo 73 % mužů a 27 % žen,“ uvedl provozní ředitel AAA AUTO International Petr Vaněček.
Top 10 nejprodávanějších vozů v AAA AUTO ve třech čtvrtletích roku 2017
Česká republika Slovensko Maďarsko Polsko
1. Škoda Octavia Škoda Octavia Opel Astra Ford Focus
2. Škoda Fabia Škoda Fabia Ford Focus Opel Astra
3. VW Passat VW Passat Suzuki Swift Škoda Octavia
4. Ford Focus VW Golf VW Golf VW Golf
5. VW Golf Ford Focus VW Passat Škoda Fabia
6. Škoda Superb Opel Astra Ford Mondeo VW Passat
7. Ford Mondeo Škoda Superb Opel Corsa Ford Mondeo
8. Hyundai i30 Kia Ceed Renault Megane Toyota Yaris
9. Renault Megane Kia Sportage Suzuki SX4 Renault Megane
10. Škoda Yeti Renault Megane Škoda Octavia Audi A4

AAA AUTO svoje prodeje také letos zvyšuje díky expanzi a modernizaci poboček. „Na jaře jsme zprovoznili nové autocentrum v Mladé Boleslavi, které si vede velmi dobře. Před dvěma týdny jsme otevřeli novou pobočku v jihopolské Čenstochové. V České republice jsme zrekonstruovali pobočku v Sokolově a neustále modernizujeme pražskou centrálu. V lednu velmi pravděpodobně otevřeme pobočku v maďarském Györu a v průběhu roku dvě až tři další autocentra v Polsku,“ poznamenala Karolína Topolová.
AAA AUTO chce být jedničkou v inovacích na trhu ojetých vozů v celé střední Evropě. „Inovace budou zaváděny přes všechny procesy a divize firmy. Budou se týkat výkupu, prodeje, finančních služeb, marketingu, poprodejního servisu, interních systémů i řízení společnosti. Vlakovou lodí inovací bude značka Mototechna, která bude testovací laboratoří pro celou skupinu,“ uvedla Karolína Topolová.
Mezi první inovační projekty bude v mototechně patřit například produkt Try & Buy, tj. možnost pronajmutí vozu z Mototechny před jeho koupí. „Všichni určitě známe ten pocit, kdy si nejsme jistí výběrem vozu, nevíme, jestli nám bude uživatelsky, ergonomicky či technicky vyhovovat. Možností pronájmu a používání vozu na zkoušku tato rizika eliminujeme. Cenu nájmu navíc při následné koupi auta odečteme, takže zákazník nic nepřeplatí. Koupi si samozřejmě může i rozmyslet a vůz po testování vrátit,“ vysvětlil poradce pro značku Mototechna Stanislav Gálik. Mototechna dále od ledna 2018 nabídne operativní leasing na zánovní vozy do dvou let stáří a do konce letošního roku spustí online prodej aut ze své nabídky. Mototechna již také dokončila projekt digitalizace zadávání vozidel do systému při výkupu, což tento proces značně zrychlilo.

AAA AUTO také v říjnu vstoupilo do již druhého roku spolupráce s českým fotbalem. „Spojení značek Mototechna a AAA AUTO s nejoblíbenějším českým sportem bylo rozhodně krokem správným směrem. Díky spolupráci jsme si našli cestu mezi fanoušky nejoblíbenějšího českého sportu, ale budujeme i partnerství na poli B2B. Zapůjčené automobily jsou pro nás důležitým zdrojem zánovních automobilů pro značku Mototechna a Mototechna Premium. Spojení s fotbalem nám tedy přineslo nový prostor pro komunikaci, marketing, výkup i prodej,“ uvedla Karolína Topolová. Kluby a funkcionáři mají k dispozici pravidelně přes 100 vozů různých značek a modelů, celkem se jich již „protočilo“ na 315 v celkové hodnotě více než 200 milionů korun. Za první rok spolupráce najely jednotlivé kluby s auty z Mototechny již přes 3 miliony kilometrů. Spolupráce byla navíc postupně rozšířena i na speciální zápůjčky jako je například vůz Škoda Superb pro Patrika Schicka, větší počet automobilů pro SK Slavia Praha.

Spolupráci s AAA AUTO hodnotí pozitivně také Martin Malík, generální ředitel STES, obchodní společnosti Fotbalové asociace ČR. „Fotbal je stále nejoblíbenějším sportem u nás a našim cílem je nejen budovat silnou fanouškovskou základnu, ale také komunitu partnerů, kteří právě fanouškům přinesou nové možnosti zábavy nejen během zápasů. Diváci mohou například na zápasech navštívit fanzónu Áček, zahrát si o přestávce fotbálek nebo v poločase soutěžit o auto na víkend. Spolupráci musím hodnotit více než pozitivně,“ uvedl Martin Malík. Kromě oficiálního partnerství s HET ligou je AAA AUTO i platinovým partnerem Slovenského futbalového zväzu a zapůjčením automobilů v hodnotě převyšující milion Eur tak podporuje Slovenskou fotbalovou reprezentaci.
Mezi nové projekty mimo fotbal, které se AAA AUTO rozhodlo podpořit, patří i účast Lukáše Kvapila se speciálně upravenými vozy Ford Ranger z Mototechny na rallye Dakar v rámci týmu Southracing. Lukáš Kvapil je voják z povolání a držitel ocenění Fair play, který jako první Čech závodící na motocyklech na nejslavnějším závodu světa přesedne do kategorie vozidel. „Účast na rallye Dakar za volantem automobilu je pro mě novou zkušeností. Díky AAA AUTO pojedu jako rychlá asistence závodníka Tomáše Ouředníčka z týmu Southracing. Bude to pro mě i příprava na další rok, kdy bych se chtěl účastnit už jako závodník,“ uvedl Lukáš Kvapil. Lukáš ve spolupráci s týmem Autosalonu TV Prima poskytne fanouškům unikátní pohled do zázemí závodících týmů z pohledu závodníka.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3