INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

dddPrůměrná věrnost značce se v českých autocentrech AAA AUTO v loňském roce pohybovala mírně pod 30 %. To bylo nejvíce ze všech čtyř zemí, kde firma působí. Nejméně věrní značce jsou Poláci. Stejnou značku auta si zde koupilo pouze 14 % zákazníků.

V Čechách je dlouhodobě nejžádanější značkou mezi ojetinami tuzemská Škoda. Téměř každý druhý zákazník, který přijel do autocenter AAA AUTO škodovkou, si novější vůz domácí značky opět pořídil. „Škodovka má u českých zákazníků v podstatě neotřesitelnou pozici. Lidé ji vnímají jako kvalitní a léty prověřenou značku a při pořízení novějšího vozu jsou velmi konzervativní,“ říká Petr Vaněček, provozní ředitel sítě autocenter AAA AUTO.

Škodovka vede věrnostní statistiky i na Slovensku. Tam si tuzemské vozy opětovně koupí každý třetí zákazník. V Polsku mají preference jiné. Škoda je až na čtvrtém místě, první příčku drží její mateřský Volkswagen. V Maďarsku jsou lidé nejvěrnější značce Suzuki, která jako jediná překonala hranici 30 %.

Na opačném konci žebříčku se objevují Seat a Fiat. V Čechách si tyto dvě značky znovu vybralo méně jak 10 % zákazníků. „V podstatě stejné výsledky jsme zaznamenali na Slovensku, kde se pod 10 % pohybovala ještě značka Hyundai. V Maďarsku desetiprocentní hranici nepřekročily čtyři značky a v Polsku dokonce šest značek. V obou případech se většinově jednalo o auta francouzské a asijské provenience,“ doplňuje Vaněček.

Top 5

 

CZ

SK

HU

PL

Škoda

46,70 %

34,00 %

23,30 %

18,70 %

VW

32,70 %

27,60 %

27,70 %

24,50 %

Toyota

26,40 %

13,00 %

26,80 %

13,00 %

Ford

25,30 %

21,10 %

26,20 %

12,40 %

Hyundai

25,30 %

9,40 %

15,40 %

9,80 %

Slovo ke dni

  • Bez okurek

    Zeptejte se podnikatele, jestli a kdy má „okurkovou sezonu“. Podívá se na vás s podezřením, že si z něho chcete utahovat. V podnikání a práci ve firmě totiž nenastanou časy, kdy si člověk může lehnout a usnout na vavřínech. Člověk zaznamená jen období prosperity a útlumu, ale snažit se o business musí tak jako tak. Letos to ani v novinách nevypadá na tu pravou „okurkovou sezonu“, kdy žhavá politická, ekonomická a společenská témata dojdou a redaktor, jak se říká, musí vařit z vody. Událostí přichází na redakční stůl stále dost a dost, a rozhodně nejsou marginální. A pokud jde o pěstitele okurek, to se teprve uvidí, kdy jim sezona začne naplno a jak se vydaří.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE