INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Alice PunchAlice Punch přebírá plaketu.

 V Praze proběhlo slavnostní vyhlášení 100 obdivovaných firem České republiky. Soutěž dvacátým rokem vyhlašuje sdružení CZECH TOP 100. Nechyběla ani zástupkyně AURES Holdings Alice Punch, Chief HR Officer, která převzala plaketu „Symbol úspěšných“ pro značku AAA AUTO za čtvrt století úspěšného působení na trhu.

Značka AAA AUTO, která působí letos na trhu již 26 let a za tu dobu obsloužila více než 2 miliony spokojených zákazníků, ročně prodá více než 75 000 automobilů. „Toto ocenění je pro nás vyvrcholením oslav 25 let úspěšného působení na trhu ojetých automobilů, kterým jsme věnovali loňský rok,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka společnosti AURES Holdings, která provozuje mezinárodní sít autocenter AAA AUTO.

„Již nejsme jen prodejce ojetých automobilů, ale také softwarová a technologická firma, která nabízí široké spektrum doplňkových služeb, inovativních produktů i IT řešení. Chceme být zákazníky vnímáni jako nejinovativnější firma ve svém oboru ve střední Evropě,“ doplnila Topolová a navázala tak na nedávné uvedení inovační laboratoře AuresLab, kam skupina soustředila vývoj veškerých novinek pro další značky společnosti AURES Holdings.

Jen za první čtvrtletí a začátek dubna si zákazníci sítě autocenter AAA AUTO odvezli již přes 20 000 vozů a v březnu poprvé skupina překonala hranici 7 000 aut prodaných za jeden kalendářní měsíc. Nejprodávanějším ojetým vozem letošního roku je tradičně Škoda Octavia následovaná Škodou Fabia a Volkswagenem Passat. V prvním čtvrtletí letošního roku rostl nejvýrazněji v porovnání se stejným obdobím v loňském roce zájem o vozy MPV (30%) a SUV (23%) a o značky Dacia (53%), Nissan (52%) a Kia (31%). 52% zákazníků volí vůz v benzínové variantě, 85% v automatu a nejčastěji v šedé barvě.
Mezinárodní síť autocenter AAA AUTO čítá v současnosti 44 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku a na těchto čtyřech trzích nabízí na 14 000 automobilů.

Společnost se pravidelně umisťuje v první polovině žebříčku CZECH TOP 100. V loňském roce jako vítěz národního kola postoupila do finále celoevropské soutěže European Business Awards, kde vybojovala 2. Místo v Evropě. Letos již druhý rok po sobě získala prestižní ocenění Superbrands, které je v České republice udělováno po svém obnovení již pátým rokem, celosvětově pak nepřetržitě od roku 1994. Cílem tohoto hodnocení je identifikovat značky s vynikajícím postavením na lokálním trhu. Superbrands získávají pouze značky, které projdou vícekolovým hodnocením čítajícím mimo jiné spotřebitelský průzkum agentury GfK.

(tz)

Slovo ke dni

  • Český průmysl v úzkých

    Ti, co stále vyhlížejí příští krizi, dostali pádný argument. Průmyslová výroba v Česku z roku na rok klesla bezmála o čtyři procenta. A nezdá se, že by situace v druhé polovině r. 2019 měla otočit k lepšímu. Jak známo, naše továrny jsou zejména závislé na poptávce po autech. Když kupujících motorových vozidel ubývá v Evropě i ve světě, čísla o produkci musí jit také dolů. Ani výhled do dalších let není příliš růžový. Západní svět postupně přechází na elektromobilitu a do módy jde také celkové omezování spotřeby. Možná, že ekonomického vrcholu už naše automobilky a jejich dodavatelé dosáhli a čeká je pouze jízda z kopce. Je to špatně nebo dobře?

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE