INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

Alice PunchAlice Punch přebírá plaketu.

 V Praze proběhlo slavnostní vyhlášení 100 obdivovaných firem České republiky. Soutěž dvacátým rokem vyhlašuje sdružení CZECH TOP 100. Nechyběla ani zástupkyně AURES Holdings Alice Punch, Chief HR Officer, která převzala plaketu „Symbol úspěšných“ pro značku AAA AUTO za čtvrt století úspěšného působení na trhu.

Značka AAA AUTO, která působí letos na trhu již 26 let a za tu dobu obsloužila více než 2 miliony spokojených zákazníků, ročně prodá více než 75 000 automobilů. „Toto ocenění je pro nás vyvrcholením oslav 25 let úspěšného působení na trhu ojetých automobilů, kterým jsme věnovali loňský rok,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka společnosti AURES Holdings, která provozuje mezinárodní sít autocenter AAA AUTO.

„Již nejsme jen prodejce ojetých automobilů, ale také softwarová a technologická firma, která nabízí široké spektrum doplňkových služeb, inovativních produktů i IT řešení. Chceme být zákazníky vnímáni jako nejinovativnější firma ve svém oboru ve střední Evropě,“ doplnila Topolová a navázala tak na nedávné uvedení inovační laboratoře AuresLab, kam skupina soustředila vývoj veškerých novinek pro další značky společnosti AURES Holdings.

Jen za první čtvrtletí a začátek dubna si zákazníci sítě autocenter AAA AUTO odvezli již přes 20 000 vozů a v březnu poprvé skupina překonala hranici 7 000 aut prodaných za jeden kalendářní měsíc. Nejprodávanějším ojetým vozem letošního roku je tradičně Škoda Octavia následovaná Škodou Fabia a Volkswagenem Passat. V prvním čtvrtletí letošního roku rostl nejvýrazněji v porovnání se stejným obdobím v loňském roce zájem o vozy MPV (30%) a SUV (23%) a o značky Dacia (53%), Nissan (52%) a Kia (31%). 52% zákazníků volí vůz v benzínové variantě, 85% v automatu a nejčastěji v šedé barvě.
Mezinárodní síť autocenter AAA AUTO čítá v současnosti 44 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku a na těchto čtyřech trzích nabízí na 14 000 automobilů.

Společnost se pravidelně umisťuje v první polovině žebříčku CZECH TOP 100. V loňském roce jako vítěz národního kola postoupila do finále celoevropské soutěže European Business Awards, kde vybojovala 2. Místo v Evropě. Letos již druhý rok po sobě získala prestižní ocenění Superbrands, které je v České republice udělováno po svém obnovení již pátým rokem, celosvětově pak nepřetržitě od roku 1994. Cílem tohoto hodnocení je identifikovat značky s vynikajícím postavením na lokálním trhu. Superbrands získávají pouze značky, které projdou vícekolovým hodnocením čítajícím mimo jiné spotřebitelský průzkum agentury GfK.

(tz)

Slovo ke dni

  • Proti neviditelnému nepříteli

    O tom, že na bakterie zabírají antibiotika stále méně, už asi slyšel každý. S vynálezem penicilinu jsme sice porazili mnoho nebezpečných nemocí, ale s jeho stále častějším používáním si vytvořili nový problém. Jmenuje se antibiotická rezistence a hrozí, že brzy vyvolá naprostou katastrofu. Tyto látky nepříjímáme pouze v podobě tablet nebo injekcí, když chceme porazit zánět, ale do těla se dostávají i jídlem. Hospodářská zvířata totiž rovněž přijímají veterinární přípravky s antibiotickými účinky, a to dokonce i preventivně, tedy z důvodu, aby nedostala bakteriální infenci. Zůstanou v mase, mléce, vejcích i jinde v prostředí. V České republice si odborníci uvědomili problém už dávno a dokonce na vládní úrovni s ním začali bojovat. Pro příští léta jsme přijali už druhý akční plán s názvem "Národní antibiotikový program 2019 - 2022....

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

Jak je to dnes s výukou základů ochrany duševního vlastnictví v České republice? 16. duben 2019

Výuka základů ochrany duševního vlastnictví, zejména se zaměřením na ochranu průmyslového vlastnictví, není ve vzdělávacím systému v ČR až na výjimky pevně a systematicky zakotvena. V tomto smyslu je třeba vyzdvihnout iniciativu představitelů škol a vyučujících na všech úrovních, kteří v rámci možností tuto výuku realizují a seznamují žáky, studenty a posluchače se základními principy ochrany duševního vlastnictví. Snahou Úřadu průmyslového vlastnictví je všemi dostupnými prostředky podpořit každou aktivitu v tomto směru formou konzultací, kurzů i výukovými materiály.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300

INZERCE