INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Alice PunchAlice Punch přebírá plaketu.

 V Praze proběhlo slavnostní vyhlášení 100 obdivovaných firem České republiky. Soutěž dvacátým rokem vyhlašuje sdružení CZECH TOP 100. Nechyběla ani zástupkyně AURES Holdings Alice Punch, Chief HR Officer, která převzala plaketu „Symbol úspěšných“ pro značku AAA AUTO za čtvrt století úspěšného působení na trhu.

Značka AAA AUTO, která působí letos na trhu již 26 let a za tu dobu obsloužila více než 2 miliony spokojených zákazníků, ročně prodá více než 75 000 automobilů. „Toto ocenění je pro nás vyvrcholením oslav 25 let úspěšného působení na trhu ojetých automobilů, kterým jsme věnovali loňský rok,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka společnosti AURES Holdings, která provozuje mezinárodní sít autocenter AAA AUTO.

„Již nejsme jen prodejce ojetých automobilů, ale také softwarová a technologická firma, která nabízí široké spektrum doplňkových služeb, inovativních produktů i IT řešení. Chceme být zákazníky vnímáni jako nejinovativnější firma ve svém oboru ve střední Evropě,“ doplnila Topolová a navázala tak na nedávné uvedení inovační laboratoře AuresLab, kam skupina soustředila vývoj veškerých novinek pro další značky společnosti AURES Holdings.

Jen za první čtvrtletí a začátek dubna si zákazníci sítě autocenter AAA AUTO odvezli již přes 20 000 vozů a v březnu poprvé skupina překonala hranici 7 000 aut prodaných za jeden kalendářní měsíc. Nejprodávanějším ojetým vozem letošního roku je tradičně Škoda Octavia následovaná Škodou Fabia a Volkswagenem Passat. V prvním čtvrtletí letošního roku rostl nejvýrazněji v porovnání se stejným obdobím v loňském roce zájem o vozy MPV (30%) a SUV (23%) a o značky Dacia (53%), Nissan (52%) a Kia (31%). 52% zákazníků volí vůz v benzínové variantě, 85% v automatu a nejčastěji v šedé barvě.
Mezinárodní síť autocenter AAA AUTO čítá v současnosti 44 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku a na těchto čtyřech trzích nabízí na 14 000 automobilů.

Společnost se pravidelně umisťuje v první polovině žebříčku CZECH TOP 100. V loňském roce jako vítěz národního kola postoupila do finále celoevropské soutěže European Business Awards, kde vybojovala 2. Místo v Evropě. Letos již druhý rok po sobě získala prestižní ocenění Superbrands, které je v České republice udělováno po svém obnovení již pátým rokem, celosvětově pak nepřetržitě od roku 1994. Cílem tohoto hodnocení je identifikovat značky s vynikajícím postavením na lokálním trhu. Superbrands získávají pouze značky, které projdou vícekolovým hodnocením čítajícím mimo jiné spotřebitelský průzkum agentury GfK.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3