INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

TZ Den MatekŽeny, které mají ve vozech malé ratolesti, dávají přednost praktičnosti a hlavně bezpečnosti před komfortem a stylem. V AAA AUTO tvoří ženy téměř 30 % zákazníků a z nich téměř polovina tvoří specifickou skupinu matky.

Podle nejnovějších statistik AAA AUTO, zveřejněné u příležitosti Dne matek, který letos připadá na tuto neděli (13.5.), se v populaci maminek - řidiček těší největší oblibě benzinové automobily s manuální převodovkou v provedení kombi, MPV a SUV.

Jedním z nejdůležitějších faktorů při výběru novějšího vozu u žen s malými dětmi je průměrná spotřeba a velikost kufru. Podle statistik AAA AUTO české ženy preferují benzinové motory (55 %) a jen pomalu přichází na chuť západnímu trendu automatických převodovek. „Auta s manuální převodovkou tvoří 88 % prodaných vozů právě maminkám, přesto v letošním roce evidujeme rostoucí zájem o automaty vyšším tempem než v předešlých letech,“ uvádí Karolína Topolová, generální ředitelka mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO a dodává: „V případě typu karoserie u zákaznic obecně vládne hatchback (36 %). Nicméně tento trend slábne a nejvýrazněji u žen s dětmi roste zájem o vozy MPV, kterých jsme v letošním roce prodali již o 37% více než vloni ve stejném období. Maminky kladou mnohem větší důraz na celkovou bezpečnost a bytelnost vozu a také roste počet rodin s více než dvěma dětmi. Sama z pohledu matky čtyřleté holčičky a aktivní řidičky preferuji větší bezpečné vozy s dobrým výhledem a velkým úložným prostorem.“

České maminky potkáte na silnících nejčastěji ve vozech značky Škoda, Volkswagen a Ford. Nejoblíbenějšími modely jsou v případě kombi Škoda Octavia a Fabia a Volkswagen Passat. V případě MPV pak vedou Škoda Roomster a Volkswagen Touran a Sharan. Z SUV vedou Hyundai ix35, Kia Sportage a Škoda Yeti. Nejčastěji jsou vozy šedé, bílé a černé.

Nejprodávanější modely rodinných vozů ženám za první 4 měsíce roku 2018


1. Škoda Octavia
2. Škoda Fabia
3. Volkswagen Passat
4. Hyundai i30
5. Ford Mondeo
6. Kia Ceed
7. Škoda Roomster
8. Ford Focus
9. Volkswagen Touran
10. Hyundai ix35

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3