INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 19. rokem

050Čtenáři německého motoristického časopisu Auto Zeitung zvolili v anketě Design Trophy 2018 Hyundai i30 Fastback nejatraktivnějším vozidlem v kompaktní třídě.

Design Trophy 2018 je po úspěchu v soutěži IF Design Award druhým prestižním oceněním za design, které toto elegantní pětidveřové kupé získalo v letošním roce. Jedinečná úprava kaskádovité masky chladiče, která prozrazuje příslušnost k rodině modelů Hyundai, dodává modelu i30 Fastback vizuálně větší šířku než ostatním členům modelové řady i30. Dalším atraktivním stylistickým prvkem je odvážná linie střechy, klesající směrem k zádi, na níž je výrazně zaoblený zadní spoiler integrován do zadního výklopného víka. Přitažlivý design a působivý celkový vzhled je charakterizován elegantními proporcemi, které vyvolávají vizuální dojem dynamiky. Čtenáře časopisu Auto Zeitung právě tento vzhled očividně velmi zaujal, protože díky jejich hlasům se i30 Fastback umístil na prvním místě s velkým náskokem před dalšími pěti konkurenty.

„V uplynulých letech byl design konzistentně uváděn našimi zákazníky jako důvod číslo jedna, proč se rozhodli pro koupi vozu Hyundai, což dokládá i naše zaměření na design během produktového vývoje,“ Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt. „Skvělé reakce našich zákazníků doplňují také ocenění, udělovaná značce Hyundai nezávislými organizacemi, a pro nás je velkou poctou, že jsme nyní obdrželi další takovéto vyznamenání. Design Trophy od časopisu Auto Zeitung je opětovným důkazem úspěšnosti naší strategie, v níž je design hlavním pilířem vývoje automobilů značky Hyundai.“

Dynamické linie modelu i30 Fastback, stejně jako ostatních členů modelové řady i30, byly navrženy v designérském středisku Hyundai Design Centre Europe v německém Rüsselsheimu. Také vývoj a testování zajistil výzkumný a vývojový tým v Rüsselsheimu, zatímco výroba probíhá v českém závodě Hyundai v Nošovicích.

Všestranný i30 Fastback nabízí mnohem víc než přitažlivý vzhled. Je také jediným pětidveřovým kupé ve svém segmentu, které nabízí širokou škálu prvků aktivní bezpečnosti v podobě komplexních asistenčních systémů Hyundai SmartSense.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Nejfalšovanější rostlina

    Kopíruje, pozměňuje a degraduje se za účelem zisku téměř všechno. Před očima se mění i tradiční potraviny. K nejvíce falšovaným v našich končinách patří český česnek. Lidé ho chtějí, rádi si za kvalitu připlatí, proto ho nabízí kdekdo. A tak se stalo, že se u nás prodá trojnásobek domácího česneku, než kolik se ho vypěstuje. Hojně se totiž zaměňuje za dovoz z Maďarska, Rumunska, nebo Španělska. Zákazník se nechá snadno napálit mazaným obchodníkem, respektive překupníkem. Pomoci může evropské značení. Potravinářská komora ČR usiluje o to, aby se čeští producenti česneku spojili a v Bruselu žádali o chráněné označení původu na své výpěstky. Pokud se to podaří – a Nošovické zelí nebo Všestarská cibule ukazují, že to jde – ,pak bude falšování této zeleniny mnohem obtížnější.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

gascontrol

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

logo KOBTOSlogo 172

 

Partneři plus:

tsoft   EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200

INZERCE