INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

070 2Pro značku Hyundai je zákaznická spokojenost prvořadá a zákazníci mají nyní možnost zdarma využít rozšířených služeb prodejního servisu. Ještě vyšší míru pohodlí a dostupnost služeb společnosti Hyundai nyní značka poskytne díky prodloužené otevírací době a unikátní službě Zavolejte si svého prodejce, a to u vybraných prodejních partnerů.

Tato služba znamená pro zákazníky nejvyšší míru komfortu a pohodlí a nabízí jim možnost setkat se s prodejcem značky Hyundai bez nutnosti opustit pohodlí svého domova či kanceláře. Více podrobností o nové službě naleznete na www.hyundai.cz/prodej-a-sluzby/zavolejte-sveho-prodejce. 

„Naším hlavním dlouhodobým cílem je zákaznická spokojenost ve spojení s nejvyšší možnou kvalitou a efektivitou. Proto jsme se rozhodli pohodlí našich klientů ještě zvýšit. Jedním telefonátem si nyní zákazník domluví návštěvu obchodního partnera a vše potřebné zařídí v klidu a pohodlí vlastního domova bez nutnosti návštěvy pobočky,“ vysvětlil Jan Pohorský, specialista komunikace společnosti Hyundai Motor Czech.
V rámci neustálého zkvalitňování služeb zároveň společnost Hyundai prodloužila počínaje 14. červnem otevírací dobu vybraných obchodních partnerů, a to až do 22:00 hodin. Nová služba, která zlepšuje dostupnost prodejních míst po celé zemi, se týká celkem deseti dealerství, informace o nich naleznete na www.hyundai.cz/prodej-a-sluzby/prodlouzena-oteviraci-doba.

(tz)

Slovo ke dni

  • Vesnice, jak ji možná neznáte

    Lidé na vsi jsou prý konzervativní, zaostalí a možná i hloupí. Ano, tak o nich často smýšlí zejména město. Avšak mýlí se, jak ukázal i čerstvý průzkum Asociace malých a střeních podniků a živnostníků ČR. Vyšlo jim, že zemědělci jsou v digitalizaci dál než průmysl. K čemu nejmodernější technologie využívají? Například satelitní navigaci k zjišťování dat o svých pozemcích a pěstovaných plodinách. Sbírají informace všude tam, kde potřebují znát přesnou situaci online. Není pro ně ani neznámý pojem internet zvířat, i na venkově se daří umělé inteligenci... V rostlinné i živočišné výrobě se už bez systémů tzv. přesného zemědělství neobejdou. A to se venkované musí vyrovnat s překážkami, které v městských aglomeracích nemají, kupříkladu se špatným pokrytím vysokorychlostními internetovými službami nebo s horším přístupem k investičním...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE