INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

prof„7 dní Peugeot“, tradiční akční nabídka osobních vozů zaměřená na soukromé osoby, a „7 dní pro profesionály“, akce zvýhodňující prodej užitkových vozů firemním klientům, přicházejí poprvé společně. Značka Peugeot tak spojí síly obou akcí s cílem navázat na předcházejících osm mimořádně úspěšných měsíců a zakončit letošní rok novým prodejním rekordem.

Prodejní žně s názvem „7 dní Peugeot“ provázejí značku Peugeot od počátku jejího působení na českém trhu. Povánoční a poprázdninové prodeje skladových zásob se však časem proměnily ve sběr nových objednávek. Nejinak tomu bude v letošním druhém kole akce „7 dní Peugeot“, které se uskuteční od 17. do 23. září. Koncesionáři značky Peugeot v celé České republice budou o tomto jak zákazníky, tak prodejci netrpělivě očekávaném týdnu nabízet například tyto modely:

Peugeot 108 Active od 205 000 Kč
Peugeot 208 Active od 250 000 Kč
Peugeot 2008 Active od 310 000 Kč
Peugeot 308 Active od 350 000 Kč
Peugeot 308 SW Active od 370 000 Kč
aj.
Nováčky v nabídce „7 dní Peugeot“ jsou modely Peugeot Traveller Business za cenu 615 000 Kč včetně servisu na 3 roky zdarma a sedmimístné SUV Peugeot 5008 ve výbavě Active za 545 000 Kč.

Souběžně s akcí „7 dní Peugeot“ proběhne také „7 dní pro profesionály“. Tato akční nabídka se koná teprve potřetí, ve světě fleetových klientů už si však už získala věhlas. Proběhne rovněž v termínu od 17. do 23. září a nabídne možnost nakoupit lehké užitkové vozy – Peugeot Partner, Expert a Boxer - s kompletní tříletou servisní smlouvou pokrývající veškeré náklady na servis a údržbu vozu, včetně výměny opotřebovaných dílů, práce a nadstandardních asistenčních služeb.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3