INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

prof„7 dní Peugeot“, tradiční akční nabídka osobních vozů zaměřená na soukromé osoby, a „7 dní pro profesionály“, akce zvýhodňující prodej užitkových vozů firemním klientům, přicházejí poprvé společně. Značka Peugeot tak spojí síly obou akcí s cílem navázat na předcházejících osm mimořádně úspěšných měsíců a zakončit letošní rok novým prodejním rekordem.

Prodejní žně s názvem „7 dní Peugeot“ provázejí značku Peugeot od počátku jejího působení na českém trhu. Povánoční a poprázdninové prodeje skladových zásob se však časem proměnily ve sběr nových objednávek. Nejinak tomu bude v letošním druhém kole akce „7 dní Peugeot“, které se uskuteční od 17. do 23. září. Koncesionáři značky Peugeot v celé České republice budou o tomto jak zákazníky, tak prodejci netrpělivě očekávaném týdnu nabízet například tyto modely:

Peugeot 108 Active od 205 000 Kč
Peugeot 208 Active od 250 000 Kč
Peugeot 2008 Active od 310 000 Kč
Peugeot 308 Active od 350 000 Kč
Peugeot 308 SW Active od 370 000 Kč
aj.
Nováčky v nabídce „7 dní Peugeot“ jsou modely Peugeot Traveller Business za cenu 615 000 Kč včetně servisu na 3 roky zdarma a sedmimístné SUV Peugeot 5008 ve výbavě Active za 545 000 Kč.

Souběžně s akcí „7 dní Peugeot“ proběhne také „7 dní pro profesionály“. Tato akční nabídka se koná teprve potřetí, ve světě fleetových klientů už si však už získala věhlas. Proběhne rovněž v termínu od 17. do 23. září a nabídne možnost nakoupit lehké užitkové vozy – Peugeot Partner, Expert a Boxer - s kompletní tříletou servisní smlouvou pokrývající veškeré náklady na servis a údržbu vozu, včetně výměny opotřebovaných dílů, práce a nadstandardních asistenčních služeb.

(tz)

Slovo ke dni

  • Vraťme život krajině!

    Česká společnost ornitologická a Českomoravská myslivecká jednota předaly ministru zemědělství petici Vraťme život krajině s 55 tisíci podpisy. Upozorňují, že naše krajina trpí intenzívním hospodařením a nevhodnými zásahy. Indikátorem toho, že něco děláme špatně, je velký úbytek ptactva a také hmyzu. Není pochyb, že bez moderního zemědělství bychom neuživili přes 10 milionů obyvatel. Na druhou stranu si pěstitelé a chovatelé musí sáhnout do svědomí a říci, kdy si svou úlohu zjednodušují a kdy volí snadnější postup na úkor ochrany přírody. Kompromis bude stát hodně úsilí, možná i trochu peněz, ale je nevyhnutelný. Nikdo nemůže žít a dlouhodobě hospodařit na mrtvé půdě, v pusté krajině, v umělém prostředí.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Sto let pro ochranu nejlepších nápadů 15. říjen 2019

Sté výročí zřízení tehdejšího Patentního úřadu v Praze je příležitostí připomenout si nejen významná, ale i obtížná období oboru průmyslové vlastnictví i činnosti Úřadu průmyslového vlastnictví (ÚPV).

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE