INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

0pohorsky02Aktivity automobilové značky Hyundai se stupňují. Motoristické veřejnosti nabízejí stále něco nového, ba převratného. Tiskové zprávy informují o proměnách někdejšího „pouhého“ výrobce ve vizionáře, objevitele nových dimenzí automobilového průmyslu ve smyslu světové udržitelnosti společně s péčí o bezpečí, komfort a pohodu řidičů. O tom, co nového může očekávat v podzimních měsících český trh, jsme hovořili s tiskovým mluvčím společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. Mgr. Janem Pohorským:

Závod v severomoravských Nošovicích má nyní určitě čím překvapit. Nač se můžeme tedy těšit?

Novinek je v současné době opravdu celá řada. Právě v Nošovicích u Frýdku-Místku během léta začal sjíždět z linek například modernizovaný model oblíbeného SUV Hyundai Tucson. Zároveň zde byla zahájena výroba hybridního modelu Tucson s technologií MHEV 48 V, a Hyundai si tak připisuje další prvenství, protože jde o první hybridní vůz vyráběný na území České republiky.

To ale z kategorie SUV není všechno...

Vozidla tohoto typu získávají stále větší oblibu. Příznivci Hyundai se v rámci luxusních vozů již nyní mohou seznámit s novou generací Santa Fe s nejlepší bezpečnostní výbavou ve své třídě a výjimečně prostorným interiérem. Vůz nabízí také nejmodernější asistenční systémy, kde jako příklad mohu uvést funkci ROA (Rear Occupant Alert). Z interního vývoje Hyundai je první svého druhu v automobilovém průmyslu. Tato funkce sleduje zadní sedadla, aby detekovala cestující, zejména děti, pokud řidič vystupuje z vozu. Tato auta jsou již v prodeji a všichni naši dealeři zájemce s inovativními modely rádi seznámí.

Skupina SUV má v nabídce ještě další převratnou novinku, a tou je Hyundai KONA Elektric. Jak byste ji charakterizoval?

Jednoznačně jako úžasné auto s velkým přesahem možností pro uživatele, zejména ty, kteří se snaží udělat něco pro naše životní prostředí a jejichž pojetí života je o souvislostech v budoucnosti. Naše horká novinka, a sice první elektrické SUV na evropském trhu, Hyundai KONA Electric, představuje vůz s velkým potenciálem.
Tento nový model nabízí špičkový dojezd 482 km na jedno nabití, kombinuje progresivní styl SUV a elektrický pohon s nulovými emisemi. Zcela nová KONA Electric je díky své prostornosti všestranným automobilem, vhodným pro každodenní provoz. Zároveň dává k využití široký sortiment prvků aktivní bezpečnosti Hyundai SmartSense.

Screenshot 27 09 002Elektromobilitě, principům odpovědnosti hodně fandíte a mnohé pro to děláte, důkazem je model NEXO. V čem je jeho přínos?

Evropští zákazníci se v rámci nabídky od značky Hyundai mohou objednat také přelomový vodíkový elektromobil Hyundai NEXO, který má dojezd až 800 km na jedno nabití, bez problému zvládá autonomní jízdu úrovně 4 a vzduch, který z výfuku vychází, je dokonce ještě čistší než ten, který NEXO nasává.

Inovovali jste rovněž i20, čím dnes zaujme?

Nový Hyundai, který je na trhu již k dispozici, je nyní chytřejší, bezpečnější a s modernizovaným designem. Nově je v nabídce zařazena převodovka 7DCT a nabízí ve standardní výbavě i systém Stop and Go pro ještě komfortnější a hospodárnější jízdu.
Na pohodlí si potrpí hlavně ti, kdo v autech tráví kus svého pracovního života, hodně cestují třeba jako řidiči z povolání...

Věřím, že například ocení zmodernizovanou modelovou řadu víceúčelových vozidel H-1. Automobily mají nový design a rozšířenou komfortní výbavu, která poskytuje zákazníkům ještě vyšší úroveň jízdní pohody.

Co byste rád sdělil podnikatelské a manažerské veřejnosti?

Ke konci roku se tito zákazníci mohou těšit ještě na dva modely značky Hyundai, a to na další vysoce výkonný vůz divize N v elegantní karoserii i30 Fastback a také na modernizovanou verzi manažerského vozu i40.

ptala se Eva Brixi

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3