INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

RifterNový Peugeot Rifter si zachovává výrazný a reprezentativní vzhled nejnovějších modelů značky. Nabízí velmi inovativní tvar karoserie přesně odpovídající potřebám každodenního dobrodružství.

Peugeot Rifter v sobě zdařile snoubí výrazný, mohutný a přitom elegantní styl. Jeho duše dobrodruha se cítí dobře ve všech prostředích, od městské džungle po autentické přírodní scenérie.

Nový Peugeot Rifter s kabinou Peugeot i-Cockpit® je příslibem intenzivních zážitků z jízdy za všech okolností - zážitků v tomto segmentu vozů nevídaných.
Nový Peugeot Rifter je postavený na nové platformě, je odolný a vytrvalý, takže vyhoví i těm nejnáročnějším požadavkům. Vůz je k dispozici ve dvou délkách, vždy v pěti nebo sedmimístné verzi. Klade důraz na všestrannost, modularitu a praktičnost. Disponuje výkonnými motory a nejmodernější technickou výbavou.
Peugeot Rifter je spolehlivý a zábavný společník, s nímž můžete každý den prožít naplno. Je určen pro ty, kdo rádi zkoumají příležitosti, které přináší každodenní život.

„Peugeot inovuje, Peugeot překvapuje. Naším cílem je stát se nejlepším mainstreamovým výrobcem automobilů vysoké úrovně. S vozem Peugeot Rifter značka výrazně modernizuje svou nabídku a přichází s dokonalým spojením všestrannosti využití a radosti z řízení „by Peugeot“. Nový Peugeot Rifter nabízí výraznou osobnost a svou vizáží „elegantního dobrodruha“ vyjadřuje svou touhu po svobodě.“

Jean-Philippe Imparato, ředitel značky Peugeot

Radikální fastback

Peugeot 508Nový Peugeot 508 mění vše. Nová nízká a kompaktní karoserie, ostrý a svalnatý design exteriéru, pozoruhodný interiér s uspořádáním kabiny Peugeot i-Cockpit®… Nový Peugeot 508 je příslibem intenzivních zážitků. Díky svým příkladným jízdním vlastnostem, novým motorům a bohaté technologické výbavě představuje rovněž generační skok z hlediska kvality a stává se tak vlajkovou lodí posunu značky směrem k luxusnějším vozům.

„Nový Peugeot 508 je konečně zde! Po úspěchu našich posledních novinek a naší SUV ofenzívě, kterou zajistily modely Peugeot 2008, 3008 a 5008, jsme se při realizaci naší vize manažerského vozu Peugeot museli řídit stejným cílem: způsobit revoluci na trhu díky nabídce, která bude konkurenceschopná i s těmi nejlepšími značkami, a to v segmentu D hovoříme opravdu o nejlepších světových automobilkách. Peugeot 508 se více než kdy jindy prosazuje jako dokonalé ztělesnění našeho cíle, který jsme si stanovili již před několika lety: udělat ze značky Peugeot nejlepší značkou v rámci výrobců široké škály vozů vysoké kvality“

Jean-Philippe Imparato, ředitel značky Peugeot

(tz)

Slovo ke dni

  • Vesnice, jak ji možná neznáte

    Lidé na vsi jsou prý konzervativní, zaostalí a možná i hloupí. Ano, tak o nich často smýšlí zejména město. Avšak mýlí se, jak ukázal i čerstvý průzkum Asociace malých a střeních podniků a živnostníků ČR. Vyšlo jim, že zemědělci jsou v digitalizaci dál než průmysl. K čemu nejmodernější technologie využívají? Například satelitní navigaci k zjišťování dat o svých pozemcích a pěstovaných plodinách. Sbírají informace všude tam, kde potřebují znát přesnou situaci online. Není pro ně ani neznámý pojem internet zvířat, i na venkově se daří umělé inteligenci... V rostlinné i živočišné výrobě se už bez systémů tzv. přesného zemědělství neobejdou. A to se venkované musí vyrovnat s překážkami, které v městských aglomeracích nemají, kupříkladu se špatným pokrytím vysokorychlostními internetovými službami nebo s horším přístupem k investičním...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE