INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

152bSpolečnosti Hyundai Motor UK byly v rámci soutěže Next Green Car Awards uděleny tři významné tituly: Výrobce roku, Vůz roku a Rodinný vůz roku 2018
Revoluční KONA Electric s nulovými emisemi a dojezdem 449 km se stala „Vozem roku“ v celkovém hodnocení i „Rodinným vozem roku“.

Porotci ocenili model KONA Electric za uvedení techniky elektrického pohonu s dlouhým dojezdem v cenově dostupném segmentu i za nabídku výjimečného poměru cena/výkon a mimořádné praktičnosti.

Hyundai pokračuje v investicích do vyspělé techniky s nízkými emisemi, a to zahájením prodeje modelu NEXO s palivovými články na začátku roku 2019 a plánovaným představením celkem 18 elektrifikovaných modelů do roku 2025.

Společnost Hyundai Motor UK získala tři významné tituly v každoroční soutěži Next Green Car Awards, včetně nejprestižnějších ocenění „Výrobce roku“ a „Vůz roku“. Tyto úspěchy přicházejí v rychlém sledu poté, co byla společnost Hyundai vyhlášena „Výrobcem elektromobilů roku“ v soutěži GreenFleet Awards.

Porotci soutěže Next Green Car Awards vybrali revoluční model KONA Electric, který je přesvědčil takovým způsobem, že mu udělili tituly „Vůz roku“ a „Rodinný vůz roku“. V očích odborných hodnotitelů spotřebitelského portálu Next Green Car překonává KONA Electric všechny ostatní uchazeče o ocenění svým výjimečným poměrem cena/výkon a praktičností rodinného automobilu.

Tým hodnotitelů soutěže Next Green Car Awards prohlásil: „Hyundai KONA Electric s dojezdem 279 mil reprezentuje vynikající poměr cena/výkon v porovnání s konkurenčními nabídkami. Hyundai KONA Electric je pro zákazníky prvním cenově dostupným elektromobilem s dlouhým dojezdem, a navíc se vyznačuje mimořádnou praktičností pro každodenní provoz, takže je právem ‚Vozem roku 2018‘ portálu NGC.“

KONA Electric je nejnovějším elektrifikovaným modelem značky Hyundai a v produktové řadě doplňuje model IONIQ – první vůz na světě, nabízený se třemi různými elektrifikovanými pohony: dvěma hybridními systémy, s možností vnějšího nabíjení i bez ní, a zcela elektrickým pohonem.
Porotce soutěže Next Green Car Awards přiměla jmenovat značku Hyundai „Výrobcem roku“ její průkopnická práce v oblasti elektrifikovaných pohonů společně s širokou nabídkou modelů Hyundai s nízkými emisemi.

Tým porotců soutěže Next Green Car Awards dále uvedl: „Zatímco se v letošním roce objevoval v titulcích především Hyundai KONA Electric, aktivity společnosti Hyundai v oblasti elektrifikovaných pohonů jsou mnohem rozsáhlejší a přesahují rámec jednoho modelu. Hyundai se nyní s modely IONIQ Electric, IONIQ Plug-In a KONA Electric stal vedoucí ‚elektrickou‘ značkou ve své třídě.“
Hyundai i nadále investuje do pohonů s nízkými a nulovými emisemi a je jediným výrobcem, který nabízí vozidla s hybridními pohony (konvenční i externě nabíjitelné), elektromobily a automobily s palivovými články. Prodej modelu NEXO s palivovými články bude zahájen na začátku roku 2019. NEXO za jízdy dokonce čistí vzduch, což prokázal již v Londýně. Během říjnové akce „Clean Driving Month“ (měsíc čisté jízdy) zbavil londýnský vzduch téměř jedné tuhy jemných prachových částic.

Tony Whitehorn, prezident a generální ředitel společnosti Hyundai Motor UK, k tomu řekl: „Máme naprosto jasný cíl stát se světovým lídrem v oblasti elektrifikovaných vozidel a automobilů s palivovými články, a proto s velkou radostí sleduji, že velký pokrok, jehož jsme již dosáhli, získává také významná uznání. Naše nabídka elektrifikovaných modelů, včetně modelů KONA a IONIQ, reprezentuje extrémně výhodný poměr cena/výkon. Zákazníci obdrží automobily, překypující nejmodernější technikou, společně s pocitem jistoty, plynoucím ze standardní pětileté záruky Hyundai bez omezení ujetých kilometrů a osmileté záruky na vysokonapěťové akumulátory s omezením na 200 000 kilometrů. V současnosti se utváří budoucnost vozidel s palivovými články a dalšími elektrifikovanými pohony, ale ubezpečuji vás, že to je z naší strany teprve začátek.“

Koncern Hyundai Motor Group (HMG) nedávno zveřejnil plány zvýšit do roku 2030 kapacitu výroby na 500 000 elektromobilů s palivovými články (FCEV – Fuel Cell Electric Vehicle) ročně, včetně osobních a užitkových vozidel. HMG očekává rychlý růst globální poptávky po vozidlech FCEV, a to na cca dva miliony vozidel ročně ve výše uvedeném období.

Hyundai v rámci svého úsilí o snižování emisí napříč celou produktovou řadou představí celkem 18 nových elektrifikovaných modelů do roku 2025, z toho tři zcela nové elektromobily do roku 2022.

(tz)

Slovo ke dni

  • Neomezené volno pro zaměstnance

    Direct pojišťovna přišla se zajímavým benefitem, který nabízí lidem ve firmě neomezené volno. Novinka funguje jednoduše: Pokud má zaměstnanec potřebu zůstat doma, nepřijde do práce. Po roce testování se ukázalo, že systém funguje velmi dobře. Navíc nad rámec dovolené se spotřebovalo 441 hodin, možnost využila třetina zaměstnanců. Většinou si volno vzaly ženy o vánočních svátcích nebo muži při stěhování a dalších mimořádných situacích. Potvrdilo se několik věcí. Pracovníci nemají zájem benefit zneužívat, naopak si váží důvěry, kterou jim pojišťovna dává. Jsem přesvědčený, že neomezené volno upevňuje vztahy uvnitř firmy a v důsledcích vede k větší spokojenosti zaměstnanců i k vyšší prosperitě. Podle mého soudu se rozšíří do dalších podniků, avšak nikdy zřejmě nebude rozšířen všude. Nedovedu si například představit, že by do zaměstnání...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE