INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

Ilustr foto01Peugeot v ČR v roce 2018 realizoval druhým rokem po sobě rekordní prodejní výsledek. O 1906 vozů překonal předcházející rok a s celkovým nárůstem registrací o 16,3 % se prosadil na klesajícím automobilovém trhu (-3,2 %).

Rok 2018 může značka Peugeot v ČR hodnotit jako po všech stránkách úspěšný. Nejen, že překonala dosavadní rekord (11 663 registrovaných vozů v roce 2017), ale vzdálila se od něj o téměř dva tisíce vozů na celkových 13 569. Podíl značky na trhu v roce 2018 činil 4,82 %, což znamenalo postup o jednu pozici v žebříčku automobilek na 6. místo. V kategorii osobních vozů Peugeot zaznamenal úctyhodný nárůst o 25,3 %, tedy nejvýraznější růst v rámci první dvacítky automobilových značek. Z hlediska lehkých užitkových vozů Peugeot obhájil pozici nejprodávanější značky užitkových vozidel v ČR.

Osobní vozy na vzestupu

Loni Peugeot v ČR registroval 10 789 osobních vozů, což je o 2176 (25,3 %) více než v roce 2017. Tento skok zajistil Peugeotu v ČR postup o dvě příčky v pořadí automobilek z osmé na šestou pozici. Stejně jako v předcházejícím roce i loni přetrvával značný zájem zákazníků o SUV řadu – modely Peugeot 2008, 3008 a 5008. Ve druhé polovině roku 2018 byl uveden Peugeot Rifter, který se začal důrazně prosazovat v rámci svého segmentu. Velkou pozornost veřejnosti vzbudil také fastback Peugeot 508, což mu vyneslo slibný počet objednávek. Ty se v registracích projeví v letošním roce.

Lehké užitkové vozy obhájily prvenství

I přes pokles o 8,9 % oproti roku 2017 se značka Peugeot opět dostala do čela pořadí automobilek a druhým rokem po sobě se stala nejprodávanější značkou užitkových vozů na českém trhu. S 2 780 registrovanými vozy obsadila 13,75 % českého trhu LCV.

Za rekordními výsledky značky Peugeot v ČR v uplynulém roce stojí nepřetržitá řada prodejně úspěšných měsíců, kterou završil prosinec s 868 registrovanými vozy a druhým nejlepším podílem na trhu v rámci roku 2018: 5,35 %. Na českém automobilovém trhu, který se v prosinci 2018 propadl o 25,8 %, si značka Peugeot jako jediná z první desítky pořadí automobilek udržela růstovou tendenci (+4,7 %), a to zejména v kategorii osobních vozů, kde realizovala nárůst o 8,7 %.

Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR: „Značka Peugeot v ČR v roce 2018 překonala hranici, kterou jsme v minulých letech považovali za nedosažitelnou. 14 tisíc vozů jsme měli takřka na dosah. Z dvanácti měsíců uplynulého roku jsme v devíti dosáhli růstu, v osmi z nich to bylo v řádu desítek procent. Za každý dílčí úspěch vděčíme důslednému uplatňování naší obchodní politiky, síle prodejní a poprodejní sítě, i atraktivitě a kvalitě našich produktů. Toto náročné prodejní tempo hodláme udržet i v letošním roce. Už 21. ledna spouštíme akční nabídku „7 dní Peugeot“, což rozproudí naše prodeje osobních vozů. Nabídku lehkých užitkových vozů zase posílí nový Peugeot Partner, kterého uvedeme na český trh už 16. ledna.“

(tz)

Slovo ke dni

  • Peníze nejsou všechno

    Za kvalitu jsme obvykle ochotni si připlatit. Ale ne vždy platí, že co je levné, nestojí za nic – a naopak. Odborný časopis CZ TEST si vzal loni na mušku snídaňové cerálie, které si oblíbili zejména děti a mladí lidé. Porota prozkoumala jedenáct vzorků, ochutnala a stanovila pořadí od nejlepšího po nejhorší. A světe div se, zvítězil „otloukánek“! Nejlepší známku za senzorické hodnocení 1,7 dostal výrobek s názvem Clever – Obilné klíčky s kakaem a s přídavkem vitamínů a minerálních látek. Hodnotitelům připadal na první pohled atraktivní vzhled a pochvalovali si chuť a příjemnost textury. A to prosím vítěz bojoval se soupeři, z nichž někteří byli až čtyřnásobně dražší. Co z toho plyne? Cena nebývá nejdůležitějším kriteriem. Vyzkoušejte sami, co se vám líbí a nejvíc chutná! Jen na vás záleží, zda budete s nakoupeným zbožím spokojeni či...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

Pro lepší budoucnost České republiky: připravena je inovační strategie na období 2019–2030 19. únor 2019

Ekonomika České republiky a v rámci toho šance na jistoty života od vzdělanostní úrovně až po příležitost k důstojnému stáří by se měla rozvíjet strmějším tempem, pokud se máme dostat mezi několik nejvyspělejších zemí starého kontinentu. Hledají se cesty, jak umocnit potenciál lidského kapitálu, jak s ním hospodařit, aby se zúročily například možnosti podnikání, vědy, výzkumu, jak vnímat a podpořit inovační aktivity napříč obory, a tak, aby technologické ambice, které historie nazve další revolucí, pozvedly v konečném důsledku životní úroveň lidí zase o stupeň výše. Na vládní úrovni je připravena nová strategie.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300

INZERCE