INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Ilustr foto01Peugeot v ČR v roce 2018 realizoval druhým rokem po sobě rekordní prodejní výsledek. O 1906 vozů překonal předcházející rok a s celkovým nárůstem registrací o 16,3 % se prosadil na klesajícím automobilovém trhu (-3,2 %).

Rok 2018 může značka Peugeot v ČR hodnotit jako po všech stránkách úspěšný. Nejen, že překonala dosavadní rekord (11 663 registrovaných vozů v roce 2017), ale vzdálila se od něj o téměř dva tisíce vozů na celkových 13 569. Podíl značky na trhu v roce 2018 činil 4,82 %, což znamenalo postup o jednu pozici v žebříčku automobilek na 6. místo. V kategorii osobních vozů Peugeot zaznamenal úctyhodný nárůst o 25,3 %, tedy nejvýraznější růst v rámci první dvacítky automobilových značek. Z hlediska lehkých užitkových vozů Peugeot obhájil pozici nejprodávanější značky užitkových vozidel v ČR.

Osobní vozy na vzestupu

Loni Peugeot v ČR registroval 10 789 osobních vozů, což je o 2176 (25,3 %) více než v roce 2017. Tento skok zajistil Peugeotu v ČR postup o dvě příčky v pořadí automobilek z osmé na šestou pozici. Stejně jako v předcházejícím roce i loni přetrvával značný zájem zákazníků o SUV řadu – modely Peugeot 2008, 3008 a 5008. Ve druhé polovině roku 2018 byl uveden Peugeot Rifter, který se začal důrazně prosazovat v rámci svého segmentu. Velkou pozornost veřejnosti vzbudil také fastback Peugeot 508, což mu vyneslo slibný počet objednávek. Ty se v registracích projeví v letošním roce.

Lehké užitkové vozy obhájily prvenství

I přes pokles o 8,9 % oproti roku 2017 se značka Peugeot opět dostala do čela pořadí automobilek a druhým rokem po sobě se stala nejprodávanější značkou užitkových vozů na českém trhu. S 2 780 registrovanými vozy obsadila 13,75 % českého trhu LCV.

Za rekordními výsledky značky Peugeot v ČR v uplynulém roce stojí nepřetržitá řada prodejně úspěšných měsíců, kterou završil prosinec s 868 registrovanými vozy a druhým nejlepším podílem na trhu v rámci roku 2018: 5,35 %. Na českém automobilovém trhu, který se v prosinci 2018 propadl o 25,8 %, si značka Peugeot jako jediná z první desítky pořadí automobilek udržela růstovou tendenci (+4,7 %), a to zejména v kategorii osobních vozů, kde realizovala nárůst o 8,7 %.

Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR: „Značka Peugeot v ČR v roce 2018 překonala hranici, kterou jsme v minulých letech považovali za nedosažitelnou. 14 tisíc vozů jsme měli takřka na dosah. Z dvanácti měsíců uplynulého roku jsme v devíti dosáhli růstu, v osmi z nich to bylo v řádu desítek procent. Za každý dílčí úspěch vděčíme důslednému uplatňování naší obchodní politiky, síle prodejní a poprodejní sítě, i atraktivitě a kvalitě našich produktů. Toto náročné prodejní tempo hodláme udržet i v letošním roce. Už 21. ledna spouštíme akční nabídku „7 dní Peugeot“, což rozproudí naše prodeje osobních vozů. Nabídku lehkých užitkových vozů zase posílí nový Peugeot Partner, kterého uvedeme na český trh už 16. ledna.“

(tz)

Slovo ke dni

  • Klid nad zlato

    Priority lidí procházejí velkými proměnami. Cení se to, co je vzácné a navýsost potřebné. A tím se stalo nyní ticho a samota. Někdo je marně hledá, jiný z nich udělal business. Soutěže EY Podnikatel roku, která se konala v Monaku, se zúčastnil i finský podnikatel Samu Hällfors. Vymyslel a vyrábí zvukotěsné buňky, do nichž se zaměstnanci mohou skrýt, když jim kolegové lezou na nervy nebo když si potřebují zavolat. Finsko přitom patří k málo zalidněným zemím a řeklo by se, že tam každý může najít samotu a utéct od hluku. V čínských, amerických nebo evropských metropolích bude situace mnohem dramatičtější a poptávka po budkách podstatně vyšší. Zkrátka to, čeho byl dříve nadbytek, se mění v nedostatkové zboží. I voda, vzduch a mezilidské vztahy. Zůstává otázka, zda i ty půjdou koupit.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Získávání technického know-how z patentových databází 27. květen 2019

Databáze průmyslověprávních informací jsou velice užitečným zdrojem znalostí. Jejich prostřednictvím lze získat údaje, které jen s obtížemi naleznete jinde. V některých případech dokonce platí, že tyto informace z jiných zdrojů vůbec získat nelze. Na následujících řádcích se o těchto poněkud nedoceněných pomocnících dozvíte více.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE