INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

20160809LI003K historicky rekordním počtům objednávek a dodaných vozidel přispěly nejen tradiční bestsellery T6 a Caddy, ale také mimořádné úspěchy nové generace modelu Crafter, vlajkové lodi značky Volkswagen Užitkové vozy.

Na celém světě předala značka Volkswagen Užitkové vozy v roce 2018 zákazníkům celkem 499 700 vozidel modelových řad T, Caddy, Crafter a Amarok (+0,4 procenta). Uplynulý rok se tak zařadil mezi nejúspěšnější roky v historii značky.

„České firmy a čeští podnikatelé i živnostníci důvěřují na své cestě k úspěchu praktickým, robustním a spolehlivým vozidlům značky Volkswagen Užitkové vozy,“ říká Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika. „Díky tomu jsme mohli v loňském roce ještě více upevnit naše dlouhodobé postavení jedničky na českém trhu v kategoriích M1 a N1 a přepsat historické rekordy v počtech objednávek i dodaných vozidel. Kromě tradičních bestsellerů T6 a Caddy hraje stále významnější roli i náš největší model Crafter, který přesvědčuje svou bezkonkurenční všestranností i výhodnými celkovými náklady. Čeští zákazníci oceňují rovněž naše vynikající zákaznické služby, mezi něž patří například sériová záruka na 2+2 roky/200 000 km, autopůjčovna Das RentAuto nebo specializovaný portál pro individuální nástavby a vnitřní vybavení.“

Volkswagen Užitkové vozy dosáhl v roce 2018 v České republice celkového počtu 6242 registrací nových vozů v kategoriích M1 a N1, což odpovídá meziročnímu nárůstu o 2,8 % a podílu na trhu 16,2 %. Za rekordní zájem českých zákazníků vděčí značka Volkswagen Užitkové vozy především modelovým řadám T6 a Caddy. Na českém trhu bylo v roce 2018 registrováno 2594 nových vozů Transporter, Multivan, Caravelle a California a 2324 vozů Caddy a Caddy Maxi.

Skvěle se loni dařilo také největší modelové řadě Crafter, která přesvědčila o svých mimořádných kvalitách 1055 zákazníků, což je nejlepší výkon v historii značky. Významné postavení ve svém segmentu si udržuje rovněž robustní pickup Amarok, který se na loňském vynikajícím výsledku značky Volkswagen Užitkové vozy podílel 269 registrovanými vozy.

Počet dodaných vozidel značky Volkswagen Užitkové vozy v jednotlivých regionech a na jednotlivých trzích:

V západní Evropě bylo zákazníkům v uplynulém roce předáno 337 000 vozidel (+1,5 procenta). Z toho bylo 127 700 vozidel (+4,1 procenta) určeno pro domácí německý trh. Značka Volkswagen Užitkové vozy dodala 16 600 vozidel do Španělska (+12,0 procenta), 47 000 vozidel do Velké Británie (+1,7 procenta), 13 400 vozidel do Itálie (+0,1 procenta) a 21 100 vozidel do Francie (-6,5 procenta). Ve východní Evropě dosáhla značka nárůstu
o 6,4 procenta na 43 800 vozidel dodaných zákazníkům.

Značka Volkswagen Užitkové vozy zaznamenala zvýšení počtu dodaných vozidel také v Africe (+19,8 procenta na 19 300 vozidel), Jižní Americe (+7,5 procenta na 44 400 vozidel) a asijsko-pacifickém regionu
(+1,9 procenta na 26 800 vozidel).

Za výsledky z roku 2017 zaostaly počty dodaných vozidel v Severní Americe (Mexiko; -8,2 procenta na 9600 vozidel) a na Středním východě
(-38,0 procenta na 19 000 vozidel).

Značka Volkswagen Užitkové vozy

„Nabízíme našim zákazníkům na celém světě nejlepší řešení pro přepravu.“ Volkswagen Užitkové vozy nese jako samostatná značka v koncernu Volkswagen globální zodpovědnost za vývoj, výrobu a prodej lehkých užitkových vozů, přičemž vyrábí modelové řady Transporter, Caddy, Crafter a Amarok. Volkswagen Užitkové vozy vypracovává v dialogu se svými zákazníky vhodné koncepce vozidel, jakož i telematická a logistická řešení pro šetrné využívání zdrojů s nejvyšší možnou efektivitou. V roce 2017 prodala značka cca 498 000 lehkých užitkových vozů, které vyrábí v závodech Hannover (D), Poznań (PL), Września (PL) a Pacheco (ARG). Volkswagen Užitkové vozy má na celém světě více než 21 000 zaměstnanců, včetně 14 000 zaměstnanců v závodě Hannover.

Novinka! Informace o všech aspektech výrobního závodu v Hannoveru naleznete na:
https://www.facebook.com/VolkswagenNutzfahrzeugeMeinWerk/ 

(tz)

Slovo ke dni

  • Vesnice, jak ji možná neznáte

    Lidé na vsi jsou prý konzervativní, zaostalí a možná i hloupí. Ano, tak o nich často smýšlí zejména město. Avšak mýlí se, jak ukázal i čerstvý průzkum Asociace malých a střeních podniků a živnostníků ČR. Vyšlo jim, že zemědělci jsou v digitalizaci dál než průmysl. K čemu nejmodernější technologie využívají? Například satelitní navigaci k zjišťování dat o svých pozemcích a pěstovaných plodinách. Sbírají informace všude tam, kde potřebují znát přesnou situaci online. Není pro ně ani neznámý pojem internet zvířat, i na venkově se daří umělé inteligenci... V rostlinné i živočišné výrobě se už bez systémů tzv. přesného zemědělství neobejdou. A to se venkované musí vyrovnat s překážkami, které v městských aglomeracích nemají, kupříkladu se špatným pokrytím vysokorychlostními internetovými službami nebo s horším přístupem k investičním...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE