INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

01 kopieVolkswagen Touareg patří mezi vítěze jubilejního 25. ročníku prestižní nezávislé ankety Auto roku v České republice. Rozhodlo o tom hlasování veřejnosti, která měla na výběr 23 nominovaných nových modelů. Loni představená 3. generace vlajkové lodi značky Volkswagen se stala „Autem roku 2019 v ČR“ v kategorii „Velká SUV“.

Třetí generace vozu Volkswagen Touareg je s 32% meziročním růstem prodejů oblíbená také u zákazníků. 

„Volkswagen Touareg má mezi českými motoristy skvělou pověst, což potvrzuje nejen dlouhodobě vysoký zájem zákazníků o tento model, ale i nynější vítězství v prestižní anketě Auto roku v ČR, z něhož máme velkou radost,“ říká Jiří Štoček, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Nový Volkswagen Touareg navázal ihned po svém příchodu na český trh na mimořádné úspěchy svého předchůdce. Počet registrací naší vlajkové lodi v roce 2018 meziročně vzrostl o více než 32 % na 485 vozů.“

Oblíbenost luxusního SUV Volkswagen Touareg tak dokazují nejen spokojení zákazníci, ale také veřejnost, která v anketě Auto roku 2019 pasovala tento vůz mezi krále velkých SUV. „Je na místě poděkovat jak klientům, tak široké hlasující veřejnosti za přízeň věnovanou modelu Touareg a značce Volkswagen, velice si jejich podpory vážíme. Ofenzivu SUV letos doplníme kompaktním modelem T-Cross, který je již v předprodeji a od dubna se dostane k prvním zájemcům,“ dodal Jiří Štoček.

Třetí generace modelové řady Volkswagen Touareg oslavila světovou premiéru v březnu 2018 a o měsíc později byl zahájen její předprodej na českém trhu. Nový Volkswagen Touareg, nabízený za ceny od 1 491 900 Kč, ukazuje cestu do budoucnosti bezpočtem inovativních systémů v oblastech konektivity, asistenčních, komfortních, informačních a zábavních funkcí i osvětlovací techniky.

„Auto roku 2019 v ČR“ v kategorii „Velká SUV“ podle hlasování veřejnosti zaujme na první pohled svým progresivním designem. V interiéru je nový Touareg s přístrojovou deskou Innovision Cockpit průkopníkem digitalizace. Nová měřítka v oblastech bezpečnosti a komfortu stanovuje síťové propojení bezpočtu asistenčních systémů či špičkové LED-Matrix světlomety IQ. Light. Touareg je ve svém segmentu etalonem také svými jízdními vlastnostmi na silnici i v terénu. Mezi výjimečné technické inovace v konstrukci podvozku patří mimo jiné elektromechanicky nastavitelné příčné zkrutné stabilizátory a aktivní řízení všech kol.

Informace o značce Volkswagen: Nečekáme na budoucnost. Tvoříme ji

Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2017 vyrobil Volkswagen 6,23 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 198 000 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 7700 prodejců se 74 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.

(tz)

Slovo ke dni

  • Vesnice, jak ji možná neznáte

    Lidé na vsi jsou prý konzervativní, zaostalí a možná i hloupí. Ano, tak o nich často smýšlí zejména město. Avšak mýlí se, jak ukázal i čerstvý průzkum Asociace malých a střeních podniků a živnostníků ČR. Vyšlo jim, že zemědělci jsou v digitalizaci dál než průmysl. K čemu nejmodernější technologie využívají? Například satelitní navigaci k zjišťování dat o svých pozemcích a pěstovaných plodinách. Sbírají informace všude tam, kde potřebují znát přesnou situaci online. Není pro ně ani neznámý pojem internet zvířat, i na venkově se daří umělé inteligenci... V rostlinné i živočišné výrobě se už bez systémů tzv. přesného zemědělství neobejdou. A to se venkované musí vyrovnat s překážkami, které v městských aglomeracích nemají, kupříkladu se špatným pokrytím vysokorychlostními internetovými službami nebo s horším přístupem k investičním...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE