INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

aaaPozitivní vývoj české ekonomiky výrazně ovlivnil nejen poptávku po ojetých automobilech, kdy se jen v síti autocenter AAA AUTO prodalo za loňský rok rekordních 83 tisíc automobilů, ale ovlivňuje i zvyšující se standard u ojetin. Nejvyšším tempem roste zájem o rozšířenou zimní výbavu, jako jsou vyhřívané sedačky, čelní sklo nebo volant.

Mlhovky nebo klimatizace jsou již v podstatě standardem. Vyplynulo to z analýzy prodejních dat největšího prodejce ojetých automobilů AAA AUTO.

„Loňský rok ukázal další nárůst obliby ojetých automobilů, kdy jsme jich ve středoevropském regionu prodali rekordních téměř 83 000. Zákazníci mají zároveň stále vyšší požadavky na výbavu, kdy například klimatizace, mlhovky, či základní prvky bezpečnostní výbavy jako jsou ABS, ESP nebo airbagy patří k úplnému základu. Nejvyšším tempem pak roste zájem o komfortní prvky jako například vyhřívaná sedadla, volant nebo čelní sklo,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva společnosti AURES Holdings, která mezinárodní síť autocenter AAA AUTO provozuje.

Mezi nejžádanější prvky výbavy patří klimatizace, kterou v roce 2018 mělo více než 92 % procent prodaných automobilů. Bezpečnostní prvky jako airbagy, ABS či ESP již dosáhly svého maxima a ve velkých autocentrech již v podstatě automobily bez těchto vymožeností nenajdete. Mlhovky jsou samozřejmostí pro 82 % prodaných aut. Z dalších doplňkových atributů je velký zájem o vychytávky jako tempomat (55 % prodaných automobilů v roce 2018), multifunkční volant (54 %) či parkovací senzory (34 %). Největším skokanem je Stop Start systém, který si v loňském roce pořídilo téměř desetkrát více lidí než v roce 2014. Téměř pětinásobně vzrostl za posledních pět let zájem o vyhřívaný volant, čtyřnásobně pak o parkovací kameru a více než dvojnásobný je i počet automobilů s navigací, vyhřívanými sedačkami či čelním sklem.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3