INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

1032Značka CUPRA slavnostně otevřela své první dealerství v České republice. Prvním českým autorizovaným prodejcem a servisem výjimečných sportovních modelů CUPRA se stala společnost Pyramida Centrum v Praze-Průhonicích.

Zanedlouho začnou výjimečné produkty a služby pro náročné zákazníky nabízet v exkluzivním prostředí značky CUPRA také společnosti Autocentrum Šmucler v Plzni a Louda Brno. Nová značka CUPRA byla představena v únoru 2018 a na konci loňského roku uvedla na trh svůj první model CUPRA Ateca.

„CUPRA je neobyčejná značka pro zákazníky, kteří žijí své životy s opravdovou vášní,“ říká Aleš Novák, ředitel značky CUPRA ve společnosti Porsche Česká republika. „Mám proto velkou radost, že od dnešního dne můžeme díky společnosti Pyramida Centrum v Praze-Průhonicích nabízet výjimečné produkty a služby CUPRA v exkluzivním prostředí také našim českým zákazníkům, jejichž zájem o vozy CUPRA nepřetržitě roste. Prodejní a servisní síť značky CUPRA navíc brzy rozšíříme o další dva partnery na západ i východ od Prahy, abychom pokryli všechny významné regiony v České republice.“

Samostatná značka CUPRA byla založena na začátku roku 2018 společností SEAT, aby na trhu vyplnila prostor mezi mainstreamovým a prémiovým segmentem. Logo značky, tvořené dvěma vzájemně provázanými, symetrickými písmeny C, symbolizuje příslušnost ke klanu, ke klanu CUPRA. Jeho design je inspirován postojem lidí, žijících v kmenových společenstvích, jejich odvahou a smělostí. Ušlechtilost produktů CUPRA umocňují dvě charakteristické barvy značky, odstín mědi Cup Copper a modrý odstín Petrol Blue.

CUPRA, zrozená z vášně pro automobily, je vrcholným vyjádřením jedinečnosti, sofistikovanosti a sportovních výkonů. Automobily CUPRA nejsou nostalgickou vzpomínkou, nýbrž žhavou současností, s nejvyspělejší technikou, která míří do budoucnosti. Tento aspekt se zrcadlí také v aktivitách značky CUPRA v motoristickém sportu. Již v roce 2018 byla založena sportovní divize CUPRA Racing vyvíjející vozy CUPRA TCR, pro okruhové závody cestovních vozů. CUPRA však hodlá posunout motoristický sport na zcela novou úroveň z hlediska emocionálních zážitků i trvalé udržitelnosti. Proto tato značka stála u zrodu zcela nové kategorie ETCR pro elektricky poháněné závodní cestovní vozy a v současnosti intenzivně vyvíjí závodní elektromobil CUPRA e-Racer, s nímž v roce 2020 vstoupí do první sezony ETCR.

Prvním sériově vyráběným modelem značky CUPRA je loni představené SUV CUPRA Ateca. Jedná se o neobyčejné, důmyslné a výkonné SUV, které nemá na trhu obdoby. S nejvyšším výkonem 300 k, pohonem všech kol 4Drive a novou 7stupňovou převodovkou DSG nabízí dokonalou harmonii mezi sportovním charakterem, potěšením z jízdy a snadným používáním v každodenním životě. Všestranný automobil zrychlí z klidu na 100 km/h za 5,2 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 247 km/h. Jeho zavazadlový prostor, přístupný bezdotykově elektricky ovládaným zadním výklopným víkem, přitom poskytuje v pětimístné konfiguraci interiéru velkorysý objem 485 litrů.

Řidič si může přizpůsobit nastavení vozidla prostřednictvím voliče jízdních režimů, mezi nimiž figuruje i nejsportovnější mód CUPRA pro opravdu ostrou jízdu. Kromě pohonu lze tímto způsobem individualizovat také charakteristiku adaptivních tlumičů DCC (Dynamic Chassis Control) a progresivního řízení. V porovnání s modelem SEAT Ateca je těžiště vozidla o 10 mm nižší, což přispívá k vynikající ovladatelnosti a jízdní stabilitě. Bezpečné zpomalení za všech podmínek mají na starosti výkonné brzdy Brembo. Nevšední zážitky z jízdy doprovází nezaměnitelný zvuk výfuku CUPRA.

CUPRA Ateca je nabízena s rozsáhlou sériovou výbavou za základní cenu 1 199 900 Kč, včetně 5leté záruky s omezením na 100 000 km.

Kromě automobilů nabízí CUPRA také pečlivě sestavený sortiment sofistikovaného příslušenství a stylových doplňků. Značka CUPRA navázala silná partnerství s malými studii a řemeslnými dílnami, jako jsou L.G.R., TRAKATAN nebo FABIKE, které vyvíjejí exkluzivní rukodělné výrobky a limitované edice produktů. CUPRA těmito aktivitami podporuje své zaměření na poctivé řemeslné zpracování, vášeň, vysokou kvalitu a individualizaci. CUPRA spolupracuje také se značkami DAINESE, NINCO a dalšími značkami, s nimiž sdílí svou vášeň pro motoristický sport, vyspělou techniku a inovace.

Výjimečnost značky CUPRA potvrzuje také specializovaný formát prodeje, který zohledňuje požadavky náročného zákazníka, hledajícího odlišení, důmysl a výkon, nikoli masový produkt. Na celém světě má CUPRA v současnosti 277 prodejních míst. V České republice se pro rok 2019 počítá s otevřením tří dealerství: Pyramida Centrum v Praze-Průhonicích, Autocentrum Šmucler v Plzni a Louda Brno. Zákazníci však mohou nadále objednávat modely CUPRA i u autorizovaných prodejců SEAT.

Ve specializovaném dealerství, jakým je nově otevřený showroom Pyramida Centrum v Praze-Průhonicích, vstupuje zákazník do světa značky CUPRA. V exkluzivním prostředí jsou vystaveny nejen automobily CUPRA, ale také lifestylová kolekce a příslušenství CUPRA. Tzv. CUPRA Corner kombinuje vytříbené přírodní materiály, jejich textury i barevné odstíny, od chalkanitu přes měď a dřevo až po beton. Jedinečný design interiéru showroomu zřetelně odlišuje vozy CUPRA od produktů SEAT a zároveň vytváří dokonalé kulisy pro exkluzivní zážitky CUPRA.

Značka CUPRA si zakládá na opravdu vřelém a individuálním přístupu ke každému zákazníkovi, aby byla zaručena jeho maximální spokojenost. Tzv. CUPRA Master je speciálně kvalifikovaný odborník, který zajišťuje veškerou komunikaci se zákazníkem, důkladně jej seznamuje se všemi funkcemi a schopnostmi příslušného modelu CUPRA, zve jej na nejrůznější akce místní komunity CUPRA a zajišťuje pro zákazníka veškeré poprodejní služby od příslušenství až po servis.

Loni představená značka CUPRA předvedla rychlý start. V roce 2018 došlo k meziročnímu nárůstu prodeje modelu Leon CUPRA o 40 %, z 9200 na 12 900 vozů. Stejně jako v globálním měřítku i v České republice obliba modelů CUPRA dlouhodobě vzrůstá. Loni se pro model Leon CUPRA rozhodlo 200 českých zákazníků. V porovnání se 180 prodanými vozy v roce 2017 to představuje nárůst o více než 11 procent.

S pozitivním vývojem prodeje se počítá také v budoucnosti. Pro nadcházející měsíce a roky připravuje CUPRA rozsáhlou modelovou ofenzivu. Rok 2019 je ve znamení modelu CUPRA Ateca, uvedeného na trh v závěru loňského roku. Nabídku kromě toho oživí exkluzivní edice vozů SEAT Leon CUPRA R ST a zákazníci se mohou letos těšit také na další modely CUPRA. Rok 2020 přinese hned tři nové modely: CUPRA Leon a CUPRA Leon ST na základě nové generace bestselleru SEAT Leon a nový crossover CUPRA.

CUPRA je mimořádná značka pro výjimečné lidi. Jejím cílem je oslovovat zákazníky, kteří hledají přesně to, co nová značka nabízí: jedinečnost, sofistikovanost a sportovní výkony. Nastal čas, aby se fanoušci automobilů spojili s novou značkou, která splňuje jejich očekávání. Kromě uvedení nových modelů na trh projevuje CUPRA svého závodního ducha účastí v motoristickém sportu, konkrétně v seriálu TCR. Svět značky CUPRA žije a je připraven podmanit si novou skupinu automobilových nadšenců ve více než 240 speciálně vybraných dealerstvích po celé Evropě.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3