INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Ilust fotoI přes meziroční pokles v měsíci říjnu značka Peugeot v ČR získala letos počtvrté 4. pozici na trhu a udržela si celkový růstový trend letošního roku. S celkovým meziročním nárůstem o 3,7 % je Peugeot v ČR druhou nejvíce rostoucí značkou v první desítce automobilek na trhu.

Po celých deset měsíců letošního roku značka Peugeot v České republice dosahovala stabilních výsledků bez ohledu na výkyvy automobilového trhu. V každém z uplynulých měsíců registrace značky přesáhly tisíc vozů, což se v dosud v historii nepodařilo. Peugeot v Česku tak pevně směřuje ke svému cíli: zajistit si v roce 2019 rekordní prodeje.

V říjnu registroval Peugeot v ČR 824 osobních vozů, což představuje 4,13 % trhu. Polepšil si o oproti loňskému roku o jednu pozici na trhu a obsadil 4. místo. V rámci lehkých užitkových vozů Peugeot s 229 registrovanými vozy a tržním podílem 14 % obsahuje 2. místo. Celkový prodej činí 1053 vozů a 4,88 % trhu, což Peugeotu i přes meziroční pokles vyneslo letos počtvrté 4. pozici v žebříčku automobilek.

Za prvních 10 měsíců Peugeot v ČR registroval 9 589 osobních 2 418 a lehkých užitkových vozů, celkový počet 12 007 vozů představuje oproti stejnému období loňského roku nárůst o 430 (3,7 %) kusů. Podíl na trhu značka navýšila o půl procentního bodu na 5,26 % a obsazuje aktuálně 5. pozici.

Zbývající dva měsíce do konce roku budou pro značku Peugeot v ČR významné. Na trh totiž budou uvedeny dva zásadní modely: nástupce celosvětově nejprodávanějšího osobního vozu značky, nový Peugeot 208 a nástupce nejprodávanějšího modelu značky v ČR a současně i lídra segmentu malých SUV, nový Peugeot 2008. „Oba tito zástupci kategorie malých vozů se na celkových prodejích podílejí zásadním způsobem. Skladové zásoby stávajících verzí se už značně ztenčily, což se projevilo i poklesem říjnových prodejů. Netrpělivě proto očekáváme příchod nových modelů, které mohou naše finální skóre ještě vylepšit a přispět ke splnění našeho ročního cíle,“ říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3