INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

14 cppppČeská podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (ČPP) na začátku listopadu spustila novou verzi svých stránek www.cpp.cz. K této změně přistoupila po pěti letech s cílem, aby nová podoba byla pro návštěvníka uživatelsky přívětivější.

„Projekt byl schválen na podzim roku 2019 a předcházela mu podrobná vstupní analýza potřeb. Ve výběrovém řízení pak byla jako dodavatel vybrána společnost FG Forrest. V souvislosti s epidemií Covid-19 probíhaly ze začátku práce na novém webu a spolupráce s dodavatelem převážně v online prostředí,“ vzpomíná na začátek projektu Mgr. Jolana Kolaříková, ředitelka Úseku marketingu a PR.

Nová podoba http://www.cpp.cz přináší několik zlepšení ve vyhledávání. Pobočku, autopůjčovnu nebo třeba zdravotnické zařízení si návštěvník může nově zobrazit přímo na mapě. Změny lokalit, které udělá administrátor stánky, se propisují i v mapách Googlu a Seznamu. Zlepšilo se i fulltextové vyhledávání, takže návštěvník na svůj dotaz dostane více relevantních odkazů.

„Redesignem prošla navigace nebo zobrazení a správa dokumentů, kterou jsme výrazně zpřehlednili. Zároveň jsme chtěli zachovat to, co na starém webu fungovalo ke spokojenosti návštěvníků,“ doplňuje Jolana Kolaříková.

Nové zobrazení všech důležitých dokumentů k pojistné smlouvě je nyní na jednom místě. Jedná se o řešení, které je přehlednější pro uživatele i pro správu. Klient se v sekci Klientského servisu snadno dostane do sekce s dokumenty. Má tak na výběr – buď půjde touto cestou nebo dokumenty samozřejmě najde přímo v produktové části u daného pojištění.

Velkým pokrokem z pohledu provozovatele stránek je přechod na nový redakční systém, který umožňuje variabilnější práci s obsahem. Stránky jsou samozřejmě plně responzivní, což znamená možnost kvalitního zobrazení na PC, notebooku i na mobilních zařízeních. Podstatná část změn webu se týkala nového copywritingu.

Roční návštěvnost internetových stránek ČPP za 2019 byla 750 tisíc, z toho 415 tisíc unikátních přístupů. „V letošním roce jsme s ohledem na koronakrizi zaznamenali vyšší návštěvnost stránek a využívání online služeb, jako je sjednání pojištění, hlášení škody nebo sledování jejího stavu. Doufáme, že návštěvnost našich stránek poroste i díky jejich nové a přehlednější podobě,“ uzavírá Kolaříková.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení. Česká podnikatelská pojišťovna je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. Společnost působí prostřednictvím 6 regionálních ředitelství, 100 poboček a 220 kanceláří na celém území ČR. Kompletní nabídka produktů je k dispozici na www.cpp.cz. Dotazům je vyhrazena klientská linka 957 444 555.

ČPP je součástí pojišťovací skupiny Vienna Insurance Group. Vienna Insurance Group (VIG) je předním specialistou na pojištění v Rakousku a ve střední a východní Evropě. Na burze kótovaná Vienna Insurance Group je podnikem s nejvyšším ratingem v rámci hlavního indexu Vídeňské burzy ATX; akcie jsou kótovány i na Burze cenných papírů Praha.

(tz)

Slovo ke dni

  • Vláda chce znovu znárodňovat

    Mimořádná situace žádá mimořádné činy. Bezprecedentní zdražování základních životních potřeb a růst výrobních nákladů nemůže zůstat bez pozornosti a zásahu vládního kabinetu. Proslýchá se, že se chystá základní energetický tarif, jenž by snížil cenu elektřiny pro odběratele s nízkou spotřebou. K tomu by však stát potřeboval mít na dodavatele elektrického proudu potřebnou páku. Jenže největší z nich, polostátní ČEZ, má soukromé vlastníky, a tak si politici s ním nemohou dělat, co chtějí. Nabízí se tedy řešení na znárodnění společnosti, respektive na její rozdělení – na část v majetku státu a část privátní. Ano, je to řešení, i když přichází se zpožděním a jistě vyjde draho. Bude zřejmě třeba akcionáře vyplatit, a to v době, kdy jsou na burze akcie hodně vysoko. Nabízí se i otázka, zda bylo správné dát ze státních rukou také plynárenskou...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč IP mediátor naslouchá stranám 10. květen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s první fází mediace, ve které se IP mediátor stranám představí, vysvětlí jim proces IP mediace a roli, kterou v rámci mediace zastává. Současně se také domluví se stranami na základních pravidlech, která budou při mediaci dodržovat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3