INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

14 cppppČeská podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (ČPP) na začátku listopadu spustila novou verzi svých stránek www.cpp.cz. K této změně přistoupila po pěti letech s cílem, aby nová podoba byla pro návštěvníka uživatelsky přívětivější.

„Projekt byl schválen na podzim roku 2019 a předcházela mu podrobná vstupní analýza potřeb. Ve výběrovém řízení pak byla jako dodavatel vybrána společnost FG Forrest. V souvislosti s epidemií Covid-19 probíhaly ze začátku práce na novém webu a spolupráce s dodavatelem převážně v online prostředí,“ vzpomíná na začátek projektu Mgr. Jolana Kolaříková, ředitelka Úseku marketingu a PR.

Nová podoba http://www.cpp.cz přináší několik zlepšení ve vyhledávání. Pobočku, autopůjčovnu nebo třeba zdravotnické zařízení si návštěvník může nově zobrazit přímo na mapě. Změny lokalit, které udělá administrátor stánky, se propisují i v mapách Googlu a Seznamu. Zlepšilo se i fulltextové vyhledávání, takže návštěvník na svůj dotaz dostane více relevantních odkazů.

„Redesignem prošla navigace nebo zobrazení a správa dokumentů, kterou jsme výrazně zpřehlednili. Zároveň jsme chtěli zachovat to, co na starém webu fungovalo ke spokojenosti návštěvníků,“ doplňuje Jolana Kolaříková.

Nové zobrazení všech důležitých dokumentů k pojistné smlouvě je nyní na jednom místě. Jedná se o řešení, které je přehlednější pro uživatele i pro správu. Klient se v sekci Klientského servisu snadno dostane do sekce s dokumenty. Má tak na výběr – buď půjde touto cestou nebo dokumenty samozřejmě najde přímo v produktové části u daného pojištění.

Velkým pokrokem z pohledu provozovatele stránek je přechod na nový redakční systém, který umožňuje variabilnější práci s obsahem. Stránky jsou samozřejmě plně responzivní, což znamená možnost kvalitního zobrazení na PC, notebooku i na mobilních zařízeních. Podstatná část změn webu se týkala nového copywritingu.

Roční návštěvnost internetových stránek ČPP za 2019 byla 750 tisíc, z toho 415 tisíc unikátních přístupů. „V letošním roce jsme s ohledem na koronakrizi zaznamenali vyšší návštěvnost stránek a využívání online služeb, jako je sjednání pojištění, hlášení škody nebo sledování jejího stavu. Doufáme, že návštěvnost našich stránek poroste i díky jejich nové a přehlednější podobě,“ uzavírá Kolaříková.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení. Česká podnikatelská pojišťovna je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. Společnost působí prostřednictvím 6 regionálních ředitelství, 100 poboček a 220 kanceláří na celém území ČR. Kompletní nabídka produktů je k dispozici na www.cpp.cz. Dotazům je vyhrazena klientská linka 957 444 555.

ČPP je součástí pojišťovací skupiny Vienna Insurance Group. Vienna Insurance Group (VIG) je předním specialistou na pojištění v Rakousku a ve střední a východní Evropě. Na burze kótovaná Vienna Insurance Group je podnikem s nejvyšším ratingem v rámci hlavního indexu Vídeňské burzy ATX; akcie jsou kótovány i na Burze cenných papírů Praha.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3