INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

mBank jde opět proti trhu a v době, kdy se objevují signály o útlumu v segmentu kreditních karet v důsledku zastropování výše poplatku na 0,3 % v celé EU, zcela inovuje nabídku svých mKreditek. Rozšiřuje tak nabídku pro nové skupiny zákazníků. Nové produkty mKreditka, mKreditka e-Shop a mKreditka Plus uvede největší digitální banka již 3. prosince. Všechny budou nově vydávané ve spolupráci se společností MasterCard. mBank dá klientům 3 měsíce na vyzkoušení, jestli jim mKreditka, kterou si vybrali, opravdu vyhovuje. Příští rok mBank nabídku dále rozšíří, například o nálepku pro bezkontaktní placení.

mBank je v České republice již 8 let a za tu dobu se pro její produkty rozhodlo zhruba 570 tisíc klientů. Ti, co byli jednou mladými studenty či IT nadšenci, jsou dnes matky a otcové rodin, podnikatelé či manažeři. Největší digitální banka roste se svými klienty a svou novou nabídkou plní nejen nová očekávání svých klientů, ale chce zároveň oslovit i náročnější skupiny klientů se specifickými potřebami.

„Pečlivě jsme se podívali na potřeby a přání klientů a na jejich základě jsme pro ně nyní zcela změnili nabídku produktů, se kterými mohou výhodně nakupovat a hodně ušetřit,“ říká Michal Pokluda, ředitel produktového portfolia mBank pro Českou republiku a Slovensko a dodává: „A příští rok máme v plánu nabídku dále rozšířit, ať už o další, zejména mobilní platební nástroje nebo třeba o investiční produkty.“

Od prosince proto zavádí mBank nové kreditní karty.Základní mKreditka je embosovaná bezkontaktní karta, která svým držitelům umožní například automatické využívání programu MasterCard Priceless Specials. V rámci něj mají klienti možnost získat peníze zpět z každé platby kreditní kartou u obchodníků, kteří jsou v něm registrováni. Všechny nové mKreditky navíc poskytují klientům mBank bezúročné období až po dobu 54 dnů a automatické splacení až 100% vyčerpané částky v jeho rámci zdarma. Výběry z bankomatu nad 1 000 Kč jsou po celém světě bez poplatků. Základní mKreditka je navíc zdarma, pokud s ní její majitel zaplatí za měsíc alespoň 500 Kč, jinak měsíčně vyjde na 29Kč.

Atraktivní bonusy pro ty, kdo rádi nakupují na internetu, přináší unikátní mKreditka e-Shop. Pokud s ní klient zaplatí on-line, mBank mu vrátí 2 % ze zaplacené částky na spořicí účet mSpoření. Karta má automaticky sjednané pojištění jejího zneužití. Navíc má klient možnost pořídit si zcela nové pojištění proti zneužití identity na internetu. mBank se tak snaží co nejlépe chránit své klienty a zajistit jim maximálně výhodné a pohodlné nakupování.

Poslední novinkou, kterou mBank na začátku prosince nabídne, je mKreditka Plus, což je prémiová karta „MasterCard World“ určená pro komfortní nakupování. Jejím pořízením klient získává nejen možnost slev do výše 50 % v rámci programu MasterCard Elite, ale především 2 % zpět z nákupů v zahraničí a 1 % z nákupů u kteréhokoli obchodníka v České republice na spořicí účet mSpoření. Vedle toho mKreditka Plus navíc obsahuje například pojištění přepravy a prodloužení záruky zakoupeného zboží, asistenční služby pro případy jako jsou zabouchnuté dveře od domu, bytu či auta. Zároveň navíc nabízí také právní asistenci.

„Jsem přesvědčen, že díky produktovým inovacím oslovíme další klienty, kteří se rozhodnou vyzkoušet nabídku mBank. Naším cílem je, abychom během tří let získali v České republice a na Slovensku dohromady jeden milion klientů,“ dodává Paweł Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3