INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

V říjnu roku 1999 se na infolince pojišťovny Kooperativa rozdrnčely první telefonní hovory a přišly první e-maily od klientů. Požadavky klientů vyřizovalo 9 operátorů, ale v prvních měsících, kdy převládaly požadavky s probíhající demonopolizací povinného ručení, jim vypomáhali další 4 zaměstnanci.

„Od listopadu 1999 se pak oblast poradenství rozšířila i o ostatní produktové oblasti. Celkem za dvacet let naši operátoři vyřídili 17, 9 milionu telefonických hovorů a 3,5 milionu emailů,“ upřesňuje Tomáš Szewieczek, ředitel Centra zákaznické podpory v pojišťovně Kooperativa.

Zásadní milníky provozu infolinky Kooperativy:

• Říjen 1999 – spuštění provozu infolinky,
• leden 2000 – zprovoznění oficiální e-mailové adresy Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.,
• 2005 – call centrum začalo přijímat a registrovat hlášení pojistných událostí,
• 2009 – zahájení telefonního prodeje – klienti se tak mohli pojistit i pomocí telefonu,
• leden 2010 – sloučení infolinek Kooperativy a České podnikatelské pojišťovny,
• 2012 – zahájení rutinního retenčního managementu na příchozích hovorech,
• 2015 – spuštění telefonního upomínání a vymáhání.

Dnes infolinku Kooperativy a ČPP obsluhuje celkem 185 zaměstnanců, z toho je 161 operátorů a 16 supervisorů. „Do konce roku spustíme prvního klientského chatbota a v roce 2020 plánujeme nasazení prvního voicebota, resp. hlasového robota pro obsluhu hlasového stromu infolinky a posléze pro jednoduché požadavky klientů, například jak změnit údaje na pojistné smlouvě, kam zaslat doklady nebo ověřování plateb,“ vypočítává nové technologie Tomáš Szewieczek.

Infolinka Kooperativy má telefonní číslo 957 105 105 a pro klienty je dostupná v pracovní dny od 8 do 19 hodin (dotazy k pojištění osob do 18 hodin), o víkendech a státních svátcích je dostupné hlášení pojistných událostí a to od 9 do 17 hodin. Přes telefonní číslo infolinky se lze rovněž spojit se specialisty asistenční služby Global Assistance, jejich servis je klientům k dispozici 24 hodin denně.

(tz)

Slovo ke dni

  • Na Svatého Martina jen českou husičku

    K nejoblíbenějším svátkům se u nás zařadil den se čtyřmi jedničkami 11. 11., tedy jedenáctý listopad na Svatého Martina. Patron lidí laskavých, soucitných, s otevřeným srdcem a peněženkou, vyžaduje zvláštní sváteční jídlo. A tím je samozřejmě husa se zelím, knedlíkem zapíjená svatomartinským vínem. Češi by měli vědět, že udělají nejlépe, když si předem objednají drůbež u domácího chovatele, protože jen tak dostanou tu nejvyšší kvalitu. Ve velkých obchodech si mohou koupit mražený produkt, avšak ten už zdaleka není tak chutný. Jde o jakýsi „brojler“ ze zahraniční produkce, který navíc vyžaduje delší přípravu. A kupující by si měli dát pozor na tzv. „husokachnu“, protože s husou nemá nic společného. Jde o kachnu pižmovou, případně kříženou z kachnou pekingskou. Tak dobrou chuť!

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Sto let pro ochranu nejlepších nápadů 15. říjen 2019

Sté výročí zřízení tehdejšího Patentního úřadu v Praze je příležitostí připomenout si nejen významná, ale i obtížná období oboru průmyslové vlastnictví i činnosti Úřadu průmyslového vlastnictví (ÚPV).

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE