INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Podle průzkumu, který v říjnu provedla agentura STEM/MARK, pouze 16 % zaměstnanců rádo navštěvuje večírky a další akce organizované jejich zaměstnavatelem. Téměř třetina zaměstnanců uvedla, že na firemní „mecheche" chodí jen, když na to mají náladu. Firemní večírek je přitom důležitý nástroj, díky kterému se posiluje kolektiv. Zároveň je to možnost se neformálně setkat s vedením společnosti či kolegy z jiných oddělení. K motivování zaměstnanců večírek navštívit dnes už obvykle nestačí jen chlebíčky a rozlévané víno zdarma. Firmy proto přichází s netradičními místy i programem.

U sklenky vína můžou kolegové probrat neformálně témata, na která v běžném provoze nezbývá čas. Pro zaměstnavatele je tak pořádání firemního večírku investicí, která se jim vrací v produktivitě zaměstnanců. Trendem je připravovat pro zaměstnance večírky se zážitkovým programem nebo gastronomií. „Firmy si obvykle objednávají someliéra, barmanskou show nebo někoho na přípravu exotických jídel. Tradicí bývá karaoke," řekl Michal Sadil, ředitel Bobové dráhy Prosek, kde svůj večírek v letošním roce pořádala například společnost ET NETERA nebo Komerční banka.

Firemní večírek je zároveň nástrojem interní komunikace. Zaměstnanci mohou se svými nadřízenými volněji prodiskutovat stav na pracovišti a například dát zajímavé podněty pro změny. Vnímání názorů svých zaměstnanců může firmě přinést cenné informace a celkově zlepšovat atmosféru na pracovišti. Večírek navíc může notně utužit vztahy mezi kolegy. „Pár dvojic se tu již sblížilo, i když ne přímo v dráze. Ale tanec některých dam na baru je docela běžný," dodal Michal Sadil z Bobové dráhy Prosek.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3