INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

2021 09 09 13 36 47 WindowSpolečnost BILLA v letošním roce slaví 30 let od svého vstupu na český trh. Za dobu svého působení se stala jedničkou mezi supermarkety a ikonou, která ve svém segmentu po celých třicet let udávala v mnohých oblastech směr.

Pro mateřskou skupinu REWE Group, která společnost BILLA vlastní, je Česká republika takzvaným třetím domovským trhem. Skupina REWE se zaměřuje na optimální rozvoj a růst svých domovských trhů - se zvláštním důrazem na silný rozvoj v České republice jako typického českého supermarketu.

V rámci oslav 30. výročí společnosti dochází k významné změně na pozici generálního ředitele. Novým generálním ředitelem společnosti BILLA ČR se od 1. září 2021 stává Dariusz Tomasz Bator, který doposud vedl BILLA Slovenská republika. Dlouholetý generální ředitel Jaroslaw Szczypka, který vedl společnost BILLA CZ od roku 1993, se přesouvá do REWE Group ve Vídni. Se změnou ve vedení společnost BILLA ČR startuje novou dekádu s ještě vyššími ambicemi a plány do budoucna. „BILLA zůstává i do další dekády moderním supermarketem se zaměřením na zdravý životní styl s širokou nabídkou kvalitních a čerstvých potravin převáženě od tuzemských dodavatelů a 100% servisem pro zákazníka,“ říká Dariusz Tomasz Bator, generální ředitel BILLA ČR.

Vstup do online byznysu

Prvním významným krokem, který Dariusz Tomasz Bator oznámil je, že BILLA v roce 2022 vstoupí na trh potravin online. Nabídne zákazníkovi prvotřídní službu s výběrem z až 15 000 artiklů a možností doručení přímo domů nebo vyzvednutím v široké síti více než 240 prodejen BILLA.

„Vstupem na online trh reagujeme přirozeně na požadavky českých zákazníků. Chceme jim umožnit rychlý a bezpečný nákup z pohodlí jejich domovů. Službu nicméně zavedeme až v roce 2022, abychom online shop připravili co nejprecizněji. Rychlá a polovičatá řešení BILLA nenabízí. Naším cílem je stát se do budoucna jedničkou na trhu potravin online,“ říká Dariusz Tomasz Bator.

Výrazná digitalizace

Kromě vstupu na online trh společnost bude i nadále pokračovat v plánované expanzi a digitalizaci prodejen. Plánuje rozšiřování sítě samoobslužných pokladen, instalaci elektronických cenovek a zavedení BILLA Scan&Go.

Nové provozní formáty

Pod vedením nového generálního ředitele bude BILLA dále pokračovat v rozšiřování sítě maloformátových prodejen ve městech do 3 000 obyvatel a plánuje i rozšiřování partnerských modelů jako například BILLA stop&shop na čerpacích stanicích Shell.

V oblasti udržitelnosti se společnost BILLA zavazuje, v souladu s cíli mateřské REWE Group, dosáhnout uhlíkové neutrality do konce roku 2040. Skleníkové plyny plánuje řetězec snížit o 30 % do roku 2030.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3