INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

2021 09 09 13 36 47 WindowSpolečnost BILLA v letošním roce slaví 30 let od svého vstupu na český trh. Za dobu svého působení se stala jedničkou mezi supermarkety a ikonou, která ve svém segmentu po celých třicet let udávala v mnohých oblastech směr.

Pro mateřskou skupinu REWE Group, která společnost BILLA vlastní, je Česká republika takzvaným třetím domovským trhem. Skupina REWE se zaměřuje na optimální rozvoj a růst svých domovských trhů - se zvláštním důrazem na silný rozvoj v České republice jako typického českého supermarketu.

V rámci oslav 30. výročí společnosti dochází k významné změně na pozici generálního ředitele. Novým generálním ředitelem společnosti BILLA ČR se od 1. září 2021 stává Dariusz Tomasz Bator, který doposud vedl BILLA Slovenská republika. Dlouholetý generální ředitel Jaroslaw Szczypka, který vedl společnost BILLA CZ od roku 1993, se přesouvá do REWE Group ve Vídni. Se změnou ve vedení společnost BILLA ČR startuje novou dekádu s ještě vyššími ambicemi a plány do budoucna. „BILLA zůstává i do další dekády moderním supermarketem se zaměřením na zdravý životní styl s širokou nabídkou kvalitních a čerstvých potravin převáženě od tuzemských dodavatelů a 100% servisem pro zákazníka,“ říká Dariusz Tomasz Bator, generální ředitel BILLA ČR.

Vstup do online byznysu

Prvním významným krokem, který Dariusz Tomasz Bator oznámil je, že BILLA v roce 2022 vstoupí na trh potravin online. Nabídne zákazníkovi prvotřídní službu s výběrem z až 15 000 artiklů a možností doručení přímo domů nebo vyzvednutím v široké síti více než 240 prodejen BILLA.

„Vstupem na online trh reagujeme přirozeně na požadavky českých zákazníků. Chceme jim umožnit rychlý a bezpečný nákup z pohodlí jejich domovů. Službu nicméně zavedeme až v roce 2022, abychom online shop připravili co nejprecizněji. Rychlá a polovičatá řešení BILLA nenabízí. Naším cílem je stát se do budoucna jedničkou na trhu potravin online,“ říká Dariusz Tomasz Bator.

Výrazná digitalizace

Kromě vstupu na online trh společnost bude i nadále pokračovat v plánované expanzi a digitalizaci prodejen. Plánuje rozšiřování sítě samoobslužných pokladen, instalaci elektronických cenovek a zavedení BILLA Scan&Go.

Nové provozní formáty

Pod vedením nového generálního ředitele bude BILLA dále pokračovat v rozšiřování sítě maloformátových prodejen ve městech do 3 000 obyvatel a plánuje i rozšiřování partnerských modelů jako například BILLA stop&shop na čerpacích stanicích Shell.

V oblasti udržitelnosti se společnost BILLA zavazuje, v souladu s cíli mateřské REWE Group, dosáhnout uhlíkové neutrality do konce roku 2040. Skleníkové plyny plánuje řetězec snížit o 30 % do roku 2030.

(tz)

Slovo ke dni

  • Nefoukalo, tak se přiložilo pod kotlem

    Zelená energie prý dostala ránu. V Německu totiž letos museli opět sáhnout ke spalování uhlí, protože větrné elektrárny nemohly dodat potřebné množství energie do sítě. Smutné číslo 27 představuje procento elektřiny z tepelných elektráren, tedy nejvyšší podíl z energetického mixu. Loni, kdy foukalo dostatečně, vítězily lopatky větrných elektráren. Ještě štěstí, že si naši severní sousedé nechali uhlí v rezervě, protože jinak by odsávali elektriku od nás a výpadky by nás neminuly. Co se bude dít, až bude odstaveno i jádro, si každý dokáže domyslet. Obnovitelné zdroje jsou sice IN, ale jejich slabinou je nevyrovnanost a nespolehlivost. EU tlačí na elektrifikaci individuální osobní dopravy, ale až dojde elektromobilům „šťáva“, bude šlapat jen na bicyklech a nebo prostě sedět doma. No, nechme se překvapit.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 1 kopie

Malým a středním podnikům chybí strategie v oblasti ochrany duševního vlastnictví Pomůže dotační program COSME FUND? 13. září 2021

O ochraně duševního vlastnictví musí každý malý či střední podnik uvažovat především jako o investici. Měl by proto zahrnout do svých úvah celý proces existence MSP počínaje jeho založením přes rozvoj, včetně případné zahraniční expanze, až po jeho předání následovníkům nebo prodej třetím osobám. To platí i pro rodinné podniky.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE