INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

2190206 027 LQ sirkaMarco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČRV roce 2021 se objednávky českému zastoupení Peugeotu jen hrnuly. Počtem dokonce překonaly i předcovidové roky hojnosti 2019 a 2018. Přesto prodeje Peugeotu zdaleka nesplnily očekávání a poprvé od roku 2015 klesly pod hranici deset tisíc vozů.

Na vině jsou dlouhotrvající celosvětová výrobní omezení vzniklá v souvislosti s pandemií Covid19, ta značně snížila schopnost prodejců uspokojit zájem zákazníků o automobily značky Peugeot. V roce 2021 tak Peugeot v ČR registroval 9 974 osobních a lehkých užitkových vozů a s tržním podílem 4,4 % obsadil 5. místo v žebříčku automobilek. Do roku 2022 však značka vstupuje s historicky největším portfoliem objednávek.

Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR, uvedl: „Z celkového pohledu naše letošní prodejní výsledky nesplnily očekávání, ovšem úspěch se neměří jen v absolutních číslech. V počtu objednávek rok 2021 předčil rok minulý, stejně jako „předcovidové“ roky 2019 a 2018, a to o více než 5 procent. Uplynulý rok přinesl také mnoho dobrých zpráv, např. nové velmi atraktivní logo značky, realizaci velké fleetové zakázky pro distributora pošty v ČR, úspěšnou akci Peugeot Emotion Day a samozřejmě i představení nového Peugeotu 308, který uvedeme na trh v lednu. Tento model bude našim želízkem v ohni pro celý příští rok i v letech následujících. Našim současným cílem je nyní překonat výrobní krizi a co nejdříve a nejlépe uspokojit obrovský a samozřejmě i potěšující zájem zákazníků o naše produkty.“

V roce 2021 prodal Peugeot v Česku 7 652 osobních aut. S podílem na trhu 3,7 % se umístil na 7. pozici v pořadí automobilek. Nejprodávanějším modelem byl stejně jako v minulých letech Peugeot 2008 s 2 689 registrovanými vozy, následovaný SUV Peugeot 3008, kterého se loni prodalo v počtu 1 058.

Z hlediska lehkých užitkových vozů loni v listopadu Peugeot slavil velký úspěch, když se mu podařilo i přes extrémní výrobní restrikce realizovat zakázku distributora pošty v ČR a dodat tomuto klientovi, který je současně největším odběratelem značky v regionu střední a východní Evropy, téměř 300 vozů Peugeot Boxer. I přes tuto fleetovou objednávku roku se Peugeotu nepodařilo obhájit loňskou pozici nejprodávanější značky užitkových automobilů v Česku a skončil na druhém místě. Celkový počet lehkých užitkových vozů Peugeot za loňský rok dosáhl počtu 2 322 vozů, což představuje 11,81 % trhu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3