INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Srdce_Zivot_detem_FINLidl se letos poprvé zapojí do tradiční celorepublikové sbírky pořádané občanským sdružením Život dětem, která se koná pod názvem Srdíčkové dny a také do benefičního projektu Srdce pro děti. V týdnu od 5. do 11. prosince 2011 budou moci zákazníci obchodního řetězce Lidl přispět na pomoc těžce nemocným dětem. Výtěžek sbírky bude oznámen v přímém přenosu galavečera Srdce pro děti 17. prosince od 20.00 hod. na TV Prima.

„Jsme potěšeni, že se společnost Lidl rozhodla podpořit naši činnost a zapojit do celorepublikové sbírky všechny své prodejny. Jsme přesvědčeni, že se nám díky tomu podaří vybrat dost peněz, které pomohou přesně tam, kde je zapotřebí," řekla Maria Křepelková, předsedkyně občanského sdružení Život dětem, a dodala: „Každý finanční příspěvek umožní alespoň na chvíli proměnit těžký životní úděl vážně nemocných dětí v úsměv. A to je hlavní poslání našeho sdružení."

Výtěžek sbírky je určen na pomoc konkrétně nemocným dětem:

• s EB nemocí tzv. "motýlích křídel"

• se svalovou atrofií a dystrofií

• s mozkovou obrnou

• s mukopolysacharidózou

• s autismem

• pro děti po těžkých popáleninách

• pro děti postižené onkologickým onemocněním

• dětem bez střeva

U každé pokladny v prodejně Lidl bude k dispozici pokladnička. Přispěje-li zákazník částkou alespoň 30 Kč, získá pro štěstí unikátní samolepku s logem vzájemné spolupráce občanského sdružení Život dětem a společnosti Lidl. Při zakoupení samolepky u pokladny zákazník obdrží slosovatelný letáček o 50 vstupenek pro dvě osoby na benefiční koncert, jímž sbírka vyvrcholí.

„Společnost Lidl působí po celé Evropě a je známá svým odpovědným přístupem ke svému okolí – jak lidem, tak k přírodě. Je proto zcela samozřejmé, že jsme se rozhodli podpořit charitativní projekt, který pomůže těžce nemocným dětem," řekl Michal Farník, jednatel společnosti Lidl, a doplnil: „Věřím, že tento náš záměr přijde podpořit řada lidí a výsledná částka pomůže mnoha dětem zkvalitnit jejich nelehký život."

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3