INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ROSSMANN Brno hl nadraziSpolečnost ROSSMANN udržuje i nadále pozici nejrychleji rostoucí drogistické společnosti na českém trhu. V uplynulém roce její tržby vzrostly ve srovnání s rokem 2021 o více než pětinu a dosáhly rekordní výše 5,5 miliardy Kč, investice do celkového rozvoje přesáhly 200 milionů Kč. Pro ROSSMANN byla a je klíčová i spokojenost vlastních zaměstnanců, proto během roku 2022 společnost několikrát zrevidovala a navýšila jejich mzdy.

Na prodejnách došlo k navýšení v průměru o téměř 16 %. V loňském roce společnost spustila e-shop v rámci ROSSMANN CLUBu a pokračovala v zavádění samoobslužných pokladen a dalších projektů zaměřených na zlepšování zákaznické zkušenosti. V tuto chvíli má ROSSMANN v České republice 166 prodejen, v roce 2022 bylo otevřeno 14 nových a 17 se dočkalo modernizace včetně rozšíření.

Společnost ROSSMANN, která v uplynulém roce oslavila 50 let od založení koncernu, dosáhla v Německu, Polsku, Maďarsku, České republice, Albánii, Kosovu, ve Španělsku a Turecku obratu 12,15 miliardy eur. Hrubé tržby v České republice se ve srovnání s rokem 2022 zvýšily o více než 20 % na 5,5 miliardy Kč, což podle údajů výzkumné a analytické společnosti Nielsen představuje ve srovnání se zbytkem trhu o osm procentních bodů rychlejší růst. Na tuzemském trhu tak společnost ROSSMANN celkem za poslední tři roky rostla ve srovnání s konkurencí více než dvojnásobným tempem.

Modernizace a růst sítě

Za poslední čtyři roky otevřela drogerie ROSSMANN 42 nových prodejen a 75 jich zmodernizovala, přičemž celkové investice v této oblasti v období let 2019–2022 dosáhly téměř 600 milionů Kč. V roce 2022 docházelo k dalšímu zavádění samoobslužných pokladen za účelem zrychlení a zefektivnění služeb. Nyní jimi disponuje více než třetina prodejen ROSSMANN na českém trhu.

„Modernizace prodejen a zavádění samoobslužných pokladen je pro nás velmi důležitým prvkem, zároveň se ale i nadále snažíme být našim zákazníkům co nejblíže, a proto aktivně rozšiřujeme síť našich prodejen o další atraktivní prostory v zajímavých lokalitách. Jedním z příkladů je naše nová pobočka situovaná v secesním sále historické budovy brněnského hlavního nádraží, která je otevřena od 16. listopadu 2022,“ komentuje Olga Stanley, manažerka komunikace společnosti ROSSMANN.

Rozvoj digitální a marketingové strategie

Společnost ROSSMANN pokračovala i nadále v digitalizaci, automatizaci a zjednodušování procesů a věnovala se dalším inovačním projektům zaměřených na zlepšování zákaznické zkušenosti. V roce 2022 získala 2. místo v soutěži Internet Effectiveness Awards, v kategorii Spotřební a rychloobrátkové zboží, za projekt personalizace mobilní aplikace ROSSMANN CLUB. Co se týká rozvoje marketingové strategie založené na péči, navázala společnost ROSSMANN na kampaň z roku 2020 a koncem roku 2022 přišla s novým brandovým spotem. Kreativní zpracování a obsah zaujal natolik, že se reklama umístila v Reklamní katovně v TOP 10 českých reklamních kampaní roku 2022.

Péče o zaměstnance

ROSSMANN nezahálel ani v péči o své pracovníky. Reflektoval aktuální ekonomickou situaci na trhu práce a během uplynulého roku několikrát zrevidoval mzdy. Například jen na prodejnách došlo k jejich navýšení v průměru o téměř 16 %. Firma nabízela i mnoho jiných zaměstnaneckých benefitů a v rámci zlepšování pracovního prostředí realizovala koncem roku 2022 modernizaci své centrály v Praze. Na podzim roku 2022 byl koncern ROSSMANN americkým časopisem Forbes opět jmenován jedním z nejlepších zaměstnavatelů na světě, kdy se umístil na 26. místě z 800 na seznamu uvedených společností.

Společenská odpovědnost a udržitelnost

V roce 2022 společnost pokračovala ve svém charitativním projektu KDE SRDCE POMÁHÁ, v jehož rámci byly mezi neziskové organizace na pomoc potřebným přerozděleny 3 miliony Kč. Ve stejné výši byl navíc věnován i materiální dar na podporu válkou zasažené Ukrajině a jejím uprchlíkům na území ČR. V loňském roce se společnost ROSSMANN zapojila již posedmé do celostátní Sbírky potravin a aktivně se opět věnovala svému dlouhodobému projektu Vraťte stromům korunu, díky kterému bylo doposud vysázeno v 85 lokalitách po celé ČR již přes 2 300 stromků a keřů. Oblast udržitelnosti a udržitelné podnikání je samozřejmou součástí firemní kultury společnosti ROSSMANN, která si zakládá i na vysoké kvalitě svých produktů privátních i brandových značek.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3