INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
st_gobain_ADFORS_logodefSaint-Gobain Technical Fabrics, pod který spadá v České republice Saint-Gobain Vertex, s.r.o., odhalila při příležitosti frankfurtského veletrhu Techtextil 2011 svou novou identitu: ADFORS. Jde o novou obchodní značku posilující strategii skupiny Saint-Gobain, založenou na prosazování silných značek v odvětví stavebnictví a habitat*. Skupina Saint-Gobain tak značku ADFORS podpoří i grafickou identitou, která jasně vyjadřuje její příslušnost ke skupině.

ADFORS, který je největším světovým výrobcem technických textilií a skleněných vláken a má za sebou více než 50 let v získávání know-how, se dnes zaměřuje především na výztužné materiály ve stavebnictví.

ADFORS seskupuje pod novou značkou aktivity, které doposud působily pod Saint-Gobain Technical Fabrics: Vetrotex, což je celosvětový výrobce skleněných vláken, ADFORS Industrial Fabrics, která vyrábí technické tkaniny ke zpracování u našich zákazníků, a ADFORS Construction Products, nabízející širokou škálu výztužných produktů pro habitat a infrastrukturu.

ADFORS, jméno, které je nositelem hodnot

Saint-Gobain Technical Fabrics, jež pokračuje ve strategii diferenciace nabídky pomocí inovativních a nadstandardních výrobků a současně si chce zachovat pozici na konečných stavebních trzích, chtěla vyjádřit svou potřebu čitelnosti a obchodní efektivnosti prostřednictvím identity, která bude odrážet její ambice.

Krátký název ADFORS vyvolává potřebnou asociaci s mezinárodní působností skupiny a přitom konsoliduje a zjednodušuje její komunikaci s trhy a současnými i potenciálními zákazníky.

Dynamické a pozitivní pojmenování ADFORS sdružuje týmy a partnery, kteří potvrzují svou příslušnost ke značce, přispívají k jejímu renomé a den po dni budují její úspěch po celém světě, při dodržování společných hodnot, kterými jsou síla, inovace, blízkost, bezpečnost, odpovědnost a trvanlivost.

ADFORS, ambiciózní značka

Značka ADFORS, která nahrazuje Saint-Gobain Technical Fabrics, chce potvrdit značku silnou vizuální identitou s podporou mezinárodně významné skupiny Saint-Gobain. Jde o to, vyvolat asociaci soudržné, pozitivní a konstruktivní komunikace na všech trzích světa.

Veškerá komunikace, ať už institucionální či obchodní, externí či interní, bude od nynějška strukturována dle stanoveného schématu a jasně rozpoznatelných principů. Každé sdělení musí jasně přispívat k prezentaci značky ADFORS jako nepostradatelné referenci pro výztužné materiály ve stavebnictví.

ADFORS, značka se silným potenciálem v rámci strategie skupiny Saint-Gobain.

Skupina Saint-Gobain realizuje vytvořením značky ADFORS své rozvojové plány, jejichž cílem je nabízet na stále se měnícím trhu v oblasit habitat víceoborová, specifická, samostatná a soudržná řešení.

Na trzích v oblasti habitat značka díky velkému počtu firem, které zastřešuje, a jejich rozmanitosti okamžitě evokuje představu kvality a posláním celého zastřešení je zachovat kapitál, který představuje image každé ze značek skupiny, a současně ho využít ve prospěch celé skupiny.

Saint-Gobain se tak prosazuje jako referenční skupiny v oblasti habitat a stavebnictví, pod jejíž záštitou se mohou naše značky rozvíjet na svých konkrétních trzích.

ADFORS, grafická identita vyvolávající jasné asociace

Etymologie slova ADFORS a koncepce loga byly pečlivě promyšleny, aby jednoduše, okamžitě a univerzálně evokovaly cíle i hodnoty značky.

Oba kořeny tvořící slovo ADFORS jsou proto mnohoznačné a srozumitelné ve všech zemích, kde se produkty značky prodávají: „Add" znamená „přidat" a „Fors" „síla". ADFORS lze proto doslova přeložit jako „přidat stavbě sílu".

Logo v červené barvě vyvolává pocit tepla a síly, což dokonale odpovídá zvučnému kořenu „Fors".

Vyobrazení motivu mřížky v logu jasně připomíná technickou textilii, jako symbol technologického know-how a odborných znalostí ADFORS.

Sevřením písmene „A" tento vizuál vyvolává rovněž pojmy ochrany, zpevnění a komfortu, jeho matematická konstrukce evokuje přesnost a vědeckost.

Použití verzálek posiluje dojem síly a profesionality spojené se značkou. Použitý font i spojení rovných a zakřivených linek evokuje institucionální hodnoty ADFORS prodchnuté harmonií, kvalitou a moderností.

A konečně podtržený podpis „Saint-Gobain" dodává celému logu solidní a pevný základ jako je ten, který skupina nabízí každé ze společností, jež jsou její součástí.

SAINT-GOBAIN ADFORS je součástí skupiny Saint-Gobain, světového lídra v oblasti výroby a distribuce stavebních materiálů. ADFORS nabízí výztužné materiály a řešení, především na bázi skelných vláken, pro různé aplikace pro stavebnictví.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3