INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
_DSC2874Leden 2011 - Česká společnost ALPINE PRO, a.s. patří mezi rozhodující firmy na českém trhu sportovního a outdoorového oblečení, doplňků a obuvi. V současné době je značkou s největší sítí autorizovaných prodejen a franchisových prodejců v této oblasti.

Prvním impulzem pro vznik společnosti distribuující sportovní oblečení bylo setkání dvou spolužáků z Vysoké školy ekonomické Václava Hrbka a Vladislava Fedoše už v roce 1994.

První kolekce ALPINE PRO byla uvedena na trh během roku 1998. Cílem bylo rozšíření kvalitních sportovních a outdoorových produktů mezi širokou veřejnost. Dnes ALPINE PRO představuje pro zákazníka garanci rozsáhlého výběru značkových produktů pro většinu sportovních a volnočasových aktivit se zárukou příznivého poměru mezi cenou, kvalitou a módním designem.

Od roku 1998 patří ALPINE PRO mezi rozhodující firmy na českém trhu. V současné době je značkou s největší maloobchodní sítí v oblasti outdoorových aktivit. Na českém trhu je zastoupena vlastními značkovými (23) a franšízovými (53) prodejnami. Dodává také zboží do největších obchodních řetězců, např. SLogo_APportisimo, Globus – Sport shop a do obchodních domů Tesco. Obrat společnosti ALPINE PRO, a.s. za rok 2010 činil 615,5 mil. Kč.

Centrála firmy Alpine Pro a.s. v ČR v současné době zaměstnává 80 spolupracovníků, celá společnost včetně dceřiných firem a značkových obchodů čítá v České republice zhruba 400 zaměstnanců.

V roce 2000 zahájila společnost ALPINE PRO expanzi na slovenský, polský, maďarský a srbský trh. Na slovenském trhu je ALPINE PRO zastoupena sítí vlastních značkových (12) a franšízových (1) prodejen. Společnost je reprezentována formou obchodního zastoupení ve více než 20 zemích světa, např. v Rusku, Austrálii, Pobaltí, Švýcarsku, Dánsku, Slovinsku a dalších zemích.

Nosný program značky je založen především na outdoorovém a sportovním oblečení, zimních lyžařských bundách, kalhotách, funkčním spodním prádle, batozích, taškách a na ucelené kolekci outdoorové obuvi.

ALPINE PRO poskytuje zákazníkům široké spektrum výrobků s využitím nejmodernějších výrobních technologií a funkčních materiálů. Na designu spolupracuje s předními módními návrháři v oboru.

V roce 2009 se společnost ALPINE PRO stala oficiálním partnerem Českého olympijského týmu na 4leté období. Připravila tak kompletní kolekci pro sportovce reprezentujících Českou republiku na ZOH ve Vancouveru 2010. Kolekci si vůbec poprvé v historii mohli zakoupit také čeští fanoušci. V současné době se tým návrhářů a technologů již plně věnuje přípravě olympijské kolekce pro nadcházející LOH v Londýně 2012.

Významnou aktivitou společnosti ALPINE PRO, a.s. je již po několik let sponzoring široké škály českých sportovců z různých odvětví. Jedná se jak o profesionální sportovce, tak o budoucí šampiony programu McDonald's Olympic Hopefuls. Mezi ty nejvýznamnější patří například stříbrný medailista z OH v Pekingu 2008 a mistr světa z roku 2010 Ondřej Synek ve veslování, nebo Tereza Huříková - úspěšná bikerka s olympijskou zkušeností.

***

Česká společnost ALPINE PRO, a.s. vyrábí a distribuuje sportovní a outdoorové oblečení, vybavení a obuv pod registrovanou značkou ALPINE PRO.

Od roku 1998 patří mezi rozhodující firmy na českém trhu. V současné době je značkou s největší sítí autorizovaných prodejen (23) a franchize prodejců (54) v oblasti outdoorových aktivit. Dodává také zboží do největších obchodních řetězců, např. Sportisimo, Globus – Sport shop a do obchodních domů Tesco.

ALPINE PRO představuje pro zákazníka garanci širokého výběru značkových produktů pro všechny druhy aktivit se zárukou příznivého poměru mezi cenou, kvalitou a módním designem. Nosný program společnosti je založen především na outdoorovém oblečení, zimních lyžařských bundách, kalhotách, street oblečení, funkčním spodním prádle, batozích, taškách a na ucelené kolekci outdoorové obuvi.

Společnost působí na slovenském, polském, maďarském a srbském trhu. Dále je zastoupena ve více než 20 zemích světa, např. v Rusku, Austrálii, Pobaltí, Švýcarsku, Dánsku, Slovinsku a dalších zemích. Více informací naleznete na www.alpinepro.cz.

Kolekce produktů značky Alpine Pro je rozdělena na tyto kategorie:

Extreme: nejvyšší funkční řada, oblečení a obuv do nejtvrdších přírodních podmínek s použitím nejkvalitnějších materiálů (Event, Vibram, PTX membrány apod.), důraz na funkci a ochranu před nepřízní počasí a umožnění nejvyšších výkonů

Outdoor: vybavení na lehký terén a pobyt v přírodě, funkční oblečení pro sportovce, milovníky hor a pobytu na čerstvém vzduchu, důraz na pohodlí a ochranu před nepřízní počasí

Travel: oblečení pro volný čas a cestování, které je navrženo s cílem maximální praktičnosti, pohodlí a volnosti

Casual: módní oblečení do města s důrazem na přírodní materiály

SKI: oblečení a doplňky na lyže, snowboard a výlety v zimě, využívá funkčních materiálů s cílem dosáhnout vysoké ochrany před nízkými teplotami, vlhkostí a větrem se zachováním plné volnosti při sportování

Performance: funkční oblečení na outdoorové i indoorové sportovní aktivity, stěžejní sporty: cyklistika, in-line, běh, kolektivní sporty, fitness, běh na lyžích

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3