INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

digitizationS ohledem na plánovaný rozvoj aktivit v moravskoslezském regionu navázala společnost Unicorn spolupráci s Fakultou elektrotechniky a informatiky Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava.

Spolupráce se zaměřuje na výzkumné a komerční projekty expertního zpracování dat pro oblast průmyslu s důrazem na energetiku, tedy oblasti, které se oba subjekty dlouhodobě a úspěšně věnují.

Během posledních let se podařilo společnosti Unicorn získat klíčové zakázky jak na českém, tak zejména na evropském energetickém trhu. Společnost se dlouhodobě profiluje v oblasti dodávek řešení pro přenosové soustavy, ale také pro nezávislé obchodníky s elektřinou a plynem.

“Naším cílem je dodávat špičková řešení pro energetiku po celém světě. Spolupráce s odborníky na FEI je důležitým krokem k jeho naplnění. Předmětem spolupráce bude zejména vývoj pokročilých algoritmů a expertních modulů pro naše obchodní systémy,” uvedl Jan Konrád, CCO společnosti Unicorn.

Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava se dlouhodobě zaměřuje na vzdělávání odborníků a vývoj inovativních řešení pro energetické systémy a soustavy příští generace. Výzkumná činnost univerzity zahrnuje slaboproudou i silnoproudou elektrotechniku a také informační a komunikační technologie, které jsou se současnou energetikou nedílně spjaté.
“Využití nejmodernějších výpočetních postupů včetně metod strojového učení a umělé inteligence je klíčovým prvkem moderních energetických systémů. Spolupráce mezi FEI a společností Unicorn je příkladem praktického využití odborných kompetencí a výzkumných výsledků fakulty,“ doplnil rektor VŠB-TUO prof. RNDr. Václav Snášel, CSc., který odborný tým na katedře informatiky FEI vede.

(tz)

Ilustrační foto Pixabay.com

Slovo ke dni

  • Výrobce nezůstane utajen

    Kdo nakupuje potraviny v nadnárodních obchodních řetezcích, dobře ví, že musí dobře vybírat, aby získal kvalitu za rozumnou cenu. Zatímco cenovka u nabízeného zboží bývá zpravidla na první pohled jasná, hodnota výrobku je skrytá. Hypermarkety sice tvrdí, že nic, co prodávají, není špatné, ale můžete se na jejich sliby opravdu spolehnout. Zákazník často věří určité značce, zemi původu, prověřenému dodavateli, ale na všech obalech takové označení nenajde. U tzv. privátních značek bývá uvedeno jen jméno obchodu, jenž si nechal zboží pro sebe vyrobit. Ministerstvo zemědělství chce tuto praxi změnit a připravuje zákon, podle něhož musí nést každá potravina i označení, kdo ji vyprodukoval. Proč ne, taková informace rozhodně má svou cenu pro toho, kdo chce např. nakoupit hezky česky. Dosud je totiž běžnou praxí, že stejnou privátní značku...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE