INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

docVojenská zdravotní pojišťovna klade větší důraz na komunikaci s veřejností. V závěru loňského roku otevřela nová kontaktní místa v 21 městech, aby byla blíže svým klientům. Ti mohou rovněž využívat modernější a přehlednější podobu webových stránek.

Na Klientském portálu a mobilní aplikaci Zdraví na klik uvidí pojištěnec na svém osobním účtu veškerou poskytnutou a uhrazenou péči. Na kompletním redesignu webu s doplněnou funkcionalitou se dál pracuje. Nově VoZP připravila nabídku preventivních programů, která se stala přehlednější, jednodušší a obsahuje vyšší limity čerpání u nejžádanějších příspěvků.
Pojišťovna měla loni vyšší příjmy pojistného od plátců o téměř osm procent, na jednoho pojištěnce dosáhly 47 tisíc korun. Stouply i náklady na zdravotní služby o 8,5 %. V průměru na pojištěnce vydala VoZP téměř 25 tisíc Kč. V současné době má Vojenská zdravotní pojišťovna téměř 700 tisíc klientů v celé České republice.
(red)

Ilustrační foto Pixabay.com

Slovo ke dni

  • Železnice na křižovatce

    O vstupu konkurence na české koleje se mluví už hodně dlouho. Uběhly tři desetiletí a situace stále stejná. Na dálkových i regionálních tratích stále vládne národní dopravce, ostatní jen paběrkují. Nejde o to, aby České dráhy nahradil někdo jiný. Změnit se má úroveň železniční dopravy, která stále pokulhává za silniční. S příchodem Student Agency dostaly autobusy lepší vybavení a přeprava cestujících vyšší kvalitu. Nejen u Radima Jančury, ale postupně také u konkurenčních dopravců. Nyní Jančura slibuje, že zlepší úroveň dopravy také na regionální úrovni, všude tam, kde budou jezdit jeho vlaky. Internetem to má začít a dalšími přidanými službami pokračovat. Věřme, že ani ostatní se nebudu chtít nechat zahanbit a nabídnou cestující veřejnosti železnici hodnou 21. století. Čekání už bylo dlouhé dost a mělo by konečně skončit.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

Jak je to dnes s výukou základů ochrany duševního vlastnictví v České republice? 16. duben 2019

Výuka základů ochrany duševního vlastnictví, zejména se zaměřením na ochranu průmyslového vlastnictví, není ve vzdělávacím systému v ČR až na výjimky pevně a systematicky zakotvena. V tomto smyslu je třeba vyzdvihnout iniciativu představitelů škol a vyučujících na všech úrovních, kteří v rámci možností tuto výuku realizují a seznamují žáky, studenty a posluchače se základními principy ochrany duševního vlastnictví. Snahou Úřadu průmyslového vlastnictví je všemi dostupnými prostředky podpořit každou aktivitu v tomto směru formou konzultací, kurzů i výukovými materiály.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE