INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 19. rokem

amSpolečnost Amazon oznámila, že opět otevře své distribuční centrum v Dobrovízi ke komentovaným prohlídkám pro veřejnost. Od roku 2016, kdy se prohlídky v distribučním centru uskutečnily poprvé, si jej přišlo prohlédnout již více než 1 000 návštěvníků.

„S hrdostí otevíráme dveře našim zákazníkům, zájemcům o práci a komukoliv dalšímu s vášní pro moderní technologie používané v našem českém distribučním centru. Každý může přijít a na vlastní oči se podívat, jak se u nás snoubí práce našich zaměstnanců s moderními technologiemi, a co všechno se děje, když zákazník klikne na tlačítko ‚koupit‘,“ říká Axel Loebel, generální manažer distribučního centra Amazonu v Dobrovízi.

Jednotlivci i skupiny se ode dneška mohou na webové adrese cz.amazonfctours.com zapsat k prohlídkám, první termíny jsou již k dispozici.
Během prohlídky, která zabere přibližně 60 minut, budou mít návštěvníci příležitost sledovat, jak s využitím inovativních technologií vybírají zaměstnanci Amazonu uskladněné zboží, balí jej a chystají k odeslání menší objednávky, jako jsou knihy, elektronika či spotřební zboží. Na prohlídku může přijít kdokoliv starší šesti let, maximální počet osob ve skupině je 35.

Společnost Amazon v České republice doposud investovala více než 150 mil. EUR a ve svém dobrovízském distribučním centru a pražských kancelářích vytvořila přes 4 500 tisíce stálých pracovních míst. Uplatnění zde najdou vysoce kvalifikovaní pracovníci, ale i zaměstnanci bez odborné kvalifikace. Všichni zaměstnanci distribučního centra Amazonu pobírají konkurenceschopnou mzdou a mají k dispozici atraktivní balíček benefitů a možnosti kariérního růstu. Při prohlídkách zákulisí Amazonu budou návštěvníky distribučního centra provádět přímo jeho zaměstnanci.

První prohlídka se uskuteční 8. srpna. Termíny nadcházejících prohlídek jsou k dispozici na webové stránce cz.amazonfctours.com, kde budou rovněž zveřejňovány termíny prohlídek v dalších měsících až do října.

O společnosti Amazon

Webová stránka Amazon.com byla spuštěna v roce 1995. Společnost se řídí čtyřmi základními principy: raději důraz na zákazníka než na konkurenci, záliba v inovacích, příslib funkční a provozní dokonalosti a přemýšlení v dlouhodobém horizontu. Mezi produkty a služby, jejichž průkopníkem je Amazon, patří recenze od zákazníků, 1-Click shopping, personalizovaná doporučení, Prime, Fulfilment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, telefon Fire, tablety Fire, Fire TV a Amazon Echo.

(tz)

Slovo ke dni

  • Horko přeje on-line obchodu

    Říká se o hrozném počasí, že bys ven ani psa nevyhnal. Letošní léto, co se počasí týče, je jako z katalogu cestovní kanceláře. Ale až moc. Slunce nemilosrdně žhne a už třetí měsíc nepřichází vysvobození. Většina lidí už má horka plné zuby a volí nejrůznější obrannou strategii, včetně nakupování. Někdo, jako já, vyhledává klimatizované prostory hypermarketů. Jiný nevytáhne paty z domu, kde odpočívá ve stínu. Kdo má navrch, nevím, ale e-shopy si už pochvalují růst obratu v letních měsících. Když nemůže zákazník k obchodníkovi, musí zboží ke spotřebiteli. Různé doručovací a kurýrní služby se teď musí hodně činit. Doufejme, že se neozvou politici nebo obory, aby označili práci v takové výhni jako porušování základních lidských práv – a vymyslí novou regulaci.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

gascontrol

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

logo KOBTOSlogo 172

 

Partneři plus:

tsoft   EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE