INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

ce1Je to právě 10 let, co na český realitní trh vstoupila světová realitní jednička CENTURY 21. Za 10 let si vydobyla postavení třetí největší realitní sítě v ČR. Otevřeno je 51 kanceláří s více než 300 makléři. Symbolicky přichází celá světová síť po 47 letech s novým logem a vizí. Zlatá barva, typická pro CENTURY 21, zůstává.

Síť realitních kanceláří CENTURY 21 slaví kulaté výročí 10 let od vstupu na český realitní trh. Byl rok 2008 a ve světě řádila realitní krize. Mnohým se to zdálo jako nejhorší načasování pro vstup na trh. Z krize však udělala síť CENTURY 21 svou výhodu a stala se tehdy historicky nejrychleji rostoucí realitní sítí v České republice. Dnes je podle dostupných čísel CENTURY 21 třetí největší realitní sítí v České republice.

Do další dekády 

Možná až symbolicky se v rok výročí změnilo logo CENTURY 21. Poprvé od vzniku v roce 1971. Nové logo zachovává firemní černozlaté barevné schéma, původní barvy však nahradily svěží moderní odstíny. Změnu loga doprovodí síť CENTURY 21 komunikační kampaní napříč různými marketingovými kanály. Jednoduchá grafika loga dává členům sítě prostor pro jejich vlastní osobitost a jedinečnost, zároveň ale stále poskytuje jednoduchý a nadčasový „zlatý standard". Modernizace loga je zatím největší změnou, se kterou přišel nový CEO CENTURY 21 International Nick Bailey, který byl na svůj post jmenován v létě 2017.

Rebrandingová kampaň, stejně jako nová image CENTURY 21, chce upřednostnit především zájmy spotřebitele a zároveň pomoci realitním makléřům prolomit předsudky a nekorektnost na stávajícím realitním trhu. „Přicházíme s kampaní ‚Odmítáme průměrnost‘, kterou chceme upozornit české klienty realitních kanceláří na vše, co by měli očekávat od špičkového realitního makléře. Seznámíme je se službami, které my v CENTURY 21 považujeme za standard tak, abychom nabídli prodávajícím i kupujícím mimořádné zážitky,“ dodává René Latka, generální ředitel CENTURY 21, http://www.century21.cz/.

„Jsme nesmírně vděční našim klientům, že spolu s nimi se nám za 10 let podařilo vytvořit ze značky CENTURY 21 a zlatočerných barev etalon kvality realitních služeb v naší zemi. Věříme, že i díky CENTURY 21 se český realitní trh postupně kultivuje a zvyšuje se kvalita a odbornost makléřů,“ uzavírá René Latka, generální ředitel CENTURY 21.

Značka CENTURY 21 sdružuje celosvětově přibližně 122 000 nezávislých realitních makléřů a 8 800 kanceláří v 81 zemích celého světa. V ČR značku vlastní a provozuje investiční skupina Roberta Schönfelda RSBC Group. V Česku je pod značkou CENTURY 21 otevřeno přes 50 kanceláří s více než 300 makléři.

(tz)

Slovo ke dni

  • Český průmysl v úzkých

    Ti, co stále vyhlížejí příští krizi, dostali pádný argument. Průmyslová výroba v Česku z roku na rok klesla bezmála o čtyři procenta. A nezdá se, že by situace v druhé polovině r. 2019 měla otočit k lepšímu. Jak známo, naše továrny jsou zejména závislé na poptávce po autech. Když kupujících motorových vozidel ubývá v Evropě i ve světě, čísla o produkci musí jit také dolů. Ani výhled do dalších let není příliš růžový. Západní svět postupně přechází na elektromobilitu a do módy jde také celkové omezování spotřeby. Možná, že ekonomického vrcholu už naše automobilky a jejich dodavatelé dosáhli a čeká je pouze jízda z kopce. Je to špatně nebo dobře?

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE