INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ce1Je to právě 10 let, co na český realitní trh vstoupila světová realitní jednička CENTURY 21. Za 10 let si vydobyla postavení třetí největší realitní sítě v ČR. Otevřeno je 51 kanceláří s více než 300 makléři. Symbolicky přichází celá světová síť po 47 letech s novým logem a vizí. Zlatá barva, typická pro CENTURY 21, zůstává.

Síť realitních kanceláří CENTURY 21 slaví kulaté výročí 10 let od vstupu na český realitní trh. Byl rok 2008 a ve světě řádila realitní krize. Mnohým se to zdálo jako nejhorší načasování pro vstup na trh. Z krize však udělala síť CENTURY 21 svou výhodu a stala se tehdy historicky nejrychleji rostoucí realitní sítí v České republice. Dnes je podle dostupných čísel CENTURY 21 třetí největší realitní sítí v České republice.

Do další dekády 

Možná až symbolicky se v rok výročí změnilo logo CENTURY 21. Poprvé od vzniku v roce 1971. Nové logo zachovává firemní černozlaté barevné schéma, původní barvy však nahradily svěží moderní odstíny. Změnu loga doprovodí síť CENTURY 21 komunikační kampaní napříč různými marketingovými kanály. Jednoduchá grafika loga dává členům sítě prostor pro jejich vlastní osobitost a jedinečnost, zároveň ale stále poskytuje jednoduchý a nadčasový „zlatý standard". Modernizace loga je zatím největší změnou, se kterou přišel nový CEO CENTURY 21 International Nick Bailey, který byl na svůj post jmenován v létě 2017.

Rebrandingová kampaň, stejně jako nová image CENTURY 21, chce upřednostnit především zájmy spotřebitele a zároveň pomoci realitním makléřům prolomit předsudky a nekorektnost na stávajícím realitním trhu. „Přicházíme s kampaní ‚Odmítáme průměrnost‘, kterou chceme upozornit české klienty realitních kanceláří na vše, co by měli očekávat od špičkového realitního makléře. Seznámíme je se službami, které my v CENTURY 21 považujeme za standard tak, abychom nabídli prodávajícím i kupujícím mimořádné zážitky,“ dodává René Latka, generální ředitel CENTURY 21, http://www.century21.cz/.

„Jsme nesmírně vděční našim klientům, že spolu s nimi se nám za 10 let podařilo vytvořit ze značky CENTURY 21 a zlatočerných barev etalon kvality realitních služeb v naší zemi. Věříme, že i díky CENTURY 21 se český realitní trh postupně kultivuje a zvyšuje se kvalita a odbornost makléřů,“ uzavírá René Latka, generální ředitel CENTURY 21.

Značka CENTURY 21 sdružuje celosvětově přibližně 122 000 nezávislých realitních makléřů a 8 800 kanceláří v 81 zemích celého světa. V ČR značku vlastní a provozuje investiční skupina Roberta Schönfelda RSBC Group. V Česku je pod značkou CENTURY 21 otevřeno přes 50 kanceláří s více než 300 makléři.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3