INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

km1Po dvou úspěšných dekádách působení na trhu IT technologií se společnost WEBCOM, jeden z nejvýznamnějších tuzemských partnerů společnosti Microsoft, přejmenovává na Konica Minolta IT Solutions Czech a.s. (KM ITSCZ) s platností od 1. ledna 2019.

Nová společnost bude patřit mezi tři největší dodavatele CRM a ERP systémů na platformě Microsoft Dynamics ve střední a východní Evropě. Soustředit se bude na rozvoj podnikových systémů a moderních technologií pro firemní klientelu. Těsné propojení s globální značkou Konica Minolta má posílit současné kapacity společnosti a zjednodušit její přístup na nové trhy.

Přejmenování společnosti je logickým vyústěním procesu započatého v roce 2015.
„Pro naše zaměstnance či partnery nejde o nijak překvapivý krok, z naší strany se nic nezmění ani na přístupu, ani na podmínkách poskytovaných služeb. Díky novým synergiím však budeme schopni spolupracovat na rozsáhlých a technologicky náročných implementacích a poskytovat i komplexnější firemní řešení, než jaké doposud nabízel WEBCOM,“ vysvětlil Stanislav Hlobilek, výkonný ředitel společnosti WEBCOM.

„To, že se ze společnosti WEBCOM stane Konica Minolta, jen potvrzuje naše odhodlání změnit se z dodavatele produktů na partnera v oblasti IT poradenství, služeb a chytrých řešení,“ řekl Pavel Čurda, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Směřujeme k tomu, abychom nabízeli vysoce profesionální služby a poradenství nejen v tradiční oblasti tiskových řešení, ale i při řízení byznys procesů prostřednictvím nových technologií a podnikového IT. Jde pro nás o mimořádně efektivní a oboustranně prospěšné partnerství.“

Společnost WEBCOM působí v České republice od roku 1998 a aktuálně zaměstnává přes 180 zaměstnanců. Vloni dosáhla obratu 362 mil. Kč. V posledních letech uskutečnila Konica Minolta podobné akvizice například v Německu (Raber+Märcker GmbH, nyní Konica Minolta IT Solutions GmbH) nebo ve Francii (Serians S.A.S.). Struktura vlastních IT společností má dlouhodobě přispívat k rozšiřování kompetencí Konica Minolta v oblasti služeb.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc. 

Konica Minolta, Inc. je globální technologická společnost poskytující inovativní řešení pro podniky a instituce. Její silné stránky spočívají v kombinování moderních materiálů a klíčových technologií pokročilé zobrazovací techniky, optiky, snímání či nano-zpracování. Konica Minolta vytváří hodnoty, které pomáhají zákazníkům řešit jejich pracovní výzvy a procesy. V éře Internetu věcí využívá svých hlubokých odborných znalostí digitálních technologií a prochází obchodní transformací v digitální společnost poskytující sofistikovaná řešení. Při vytváření inovací spolupracuje s akademickými, průmyslovými i podnikatelskými partnery. Konica Minolta má sídlo v Tokiu a v jejích koncernových společnostech působí v 50 zemích více než 43 000 zaměstnanců. Své produkty a služby nabízí ve 150 zemích celého světa.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2017 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem 65,5 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (35,8 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (41,6 %). Velký důraz klade rovněž na rozvoj IT služeb. Z hlediska obratu je v této oblasti české zastoupení nejúspěšnější ze všech zemí Konica Minolta regionu střední a východní Evropy. Konkrétně se zaměřuje například poskytování ERP a CRM systémů, ECM a DMS řešení, služeb spojených se zabezpečením IT infrastruktury a snížením administrativní zátěže. Konica Minolta Business Solutions Czech je zároveň výhradním distributorem produktů firmy SourceCode, BPM systému K2, na českém a slovenském trhu. Více informací na www.konicaminolta.cz.

O společnosti WEBCOM a.s.

WEBCOM a. s. poskytuje softwarová řešení v oblasti CRM a ERP na platformě Microsoft Dynamics a na platformě Dynamics 365. Specializuje se zejména na řešení pro oblasti automotive, developmentu, retailu, strojírenství, utilit a zdravotnictví. V České republice je jedním z nejvýznamnějších partnerů společnosti Microsoft v oblasti podnikových informačních systémů. Tuto pozici stvrzuje i členství v elitní světové skupině s oceněním Inner Circle a President´s Club.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3