INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Ing. Kateřina KadlecováIng. Kateřina KadlecováRodinná společnost USSPA s. r. o. je prvním a největším českým výrobcem spa. Na trh dodává ucelený sortiment vířivek pro každé použití – privátní spa, termální bazény swim spa a profesionální vířivky pro komerční použití. Vše se rodí v továrně v Dolní Dobrouči od návrhu, přes design až po výrobu. Firma za svou téměř pětadvacetiletou historii přinesla celou řadu inovací, které posouvají celý obor spa kupředu. Je také držitelem několika patentů, prestižních světových ocenění za design Red Dot Design Award a Good Design Award, certifikátu kvality CZECH MADE a mnoha dalších. Svou produkci USSPA vyváží do více než dvaceti zemí, ve Španělsku má dceřinou společnost. Ředitelku Ing. Kateřinu Kadlecovou jsem požádala v souvislosti s výraznou orientací firmy na kvalitu o rozhovor:

Vaše společnost se přidala k rodině držitelů značky CZECH MADE. Proč jste šli touto cestou?

Jedinečnost našich vířivek kromě výjimečného designu a inovací spočívá ve špičkové kvalitě a profesionální péči. Výrobky či služby označené značnou CZECH MADE zaručují spotřebiteli, že přesně o takové zboží jde. Proto pro nás bylo přirozené o tuto certifikaci usilovat. Vidíme to také jako důležitý krok i s ohledem na neutěšenou situaci na trhu, kde především dovozci čínských vířivek nízké kvality klamou spotřebitele ohledně původu svého zboží a vydávají ho za kvalitní americké či třeba švédské, nebo dokonce české. Certifikace tak pomáhá zákazníkům k lepší orientaci na trhu.

Jaké sebepoznání vaší společnosti to dalo, nad čím jste se v souvislosti s usilováním o získání značky nejvíce zamýšleli?

Neustále hledáme možnosti, jak se posunout dál, jak být stále lepší a jak zvyšovat i standardy oboru. Pokud jde o značku kvality, bylo to pro nás logické pokračování v již dávno nastoupené cestě. Systém řízení kvality je u nás dlouhodobě rozvíjen v souvislosti s certifikací ISO 9001 a ISO 14001 a je samozřejmou součástí všech našich aktivit.

Změnilo se něco podstatného od doby, kdy jste CZECH MADE ještě neměli?

Na naší straně to nebylo o změnách, ale pokračování. Certifikace potvrdila, že náš systém řízení kvality je dobrý a funkční. A má to i další rovinu. Pokud vám nezávislá odborná instituce potvrdí, že svou práci děláte dobře a kvalitně, určitě to vás i vaše zaměstnance potěší a motivuje.

Využíváte značku také v propagaci?

Využíváme ji tam, kde je to relevantní. Na značce CZECH MADE samotné ale propagaci nestavíme, je to spíše podlinka, takové potvrzení naší spolehlivosti, ujištění.

Jste českou rodinnou firmou, která opírá podnikání o významné hodnoty. Které to jsou především?

V našich firemních hodnotách se odrážejí hodnoty rodinné. Nejlépe je shrnuje slovo opravdovost. Pokud chcete tvořit podnik, který má mít budoucnost a můžete ho předávat z generace na generaci, pak musíte hlavně ctít férovost a slušnost. A také potřebujete ve firmě sdružovat lidi, kteří tyto hodnoty sdílejí a každý den vtělují do své práce, protože základem jsou lidé a vztahy. Když jsme se našich zaměstnanců zeptali, co jsou podle nich ty nejdůležitější hodnoty, které by chtěli, aby ve firmě byly ctěny, a které cítí, že zde opravdu jsou naplňovány, vyšly z toho právě tyto tři nejdůležitější: férovost, slušnost a zodpovědnost. A z toho mám upřímně radost. Hodnoty od nás nejsou shora implementovány, ale napříč firmou sdíleny.

Výrobní program se značně rozrostl a stoupá také počet příznivců relaxace ve vířivce, ať již té interiérové, nebo venkovní. Pořizují vířivky také více firmy jako jistý benefit pro zdravý odpočinek zaměstnanců? Co je právě na odpočinku ve vířivce nejpodstatnější?

Firmy pořizují vířivky pro své zaměstnance zcela výjimečně, ale i to se stává. Spa si kupují lidé především domů. Vířivka je přínosem pro celou rodinu a mnohdy se stává i místem setkávání členů rodiny. Na spáčko si udělají čas i děti v pubertě... Relaxovat se ve spa dá celý rok, obzvlášť zimní koupání má neskutečné kouzlo.
Nejzásadnější přínos spa je ve zdravotní prevenci. Každodenních 30 minut relaxace posiluje imunitní systém, regeneruje tělo a spouští vnitřní ozdravné procesy. V dnešní době je za mě zásadní fakt, že spa dokáže zbavit stresu, a předcházet tak jeho negativnímu vlivu na lidský organizmus. Dobrá spa dokáže rehabilitovat tělo po úrazech, stejně jako odbourávat úzkost a napětí, posiluje krevní oběh, podporuje metabolizmus i spalování kalorií. Pravidelná relaxace ve spa dokáže dokonce odstranit problémy s nespavostí, pomáhá při léčbě revmatických onemocnění a příznivě působí na zdraví lidí trpících cukrovkou typu II. Hlavně je to místo, kde vám je prostě hezky.

za odpovědi poděkovala Eva Brixi

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3