INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Alza DropshipmentNejvětší český online prodejce Alza.cz chce více využívat tzv. dropshipment, tedy doručování objednávek přímo ze skladů dodavatelů. Zatím takto spolupracuje s desítkami partnerů, do budoucna plánuje číslo výrazně navýšit.

Díky využití externích skladů může e-shop nabídnout zákazníkům ještě širší produktové portfolio včetně výrobků, které vyžadují specifické podmínky skladování (auto-moto, knihy). Dodavatelům tím zároveň nabízí výhody služeb tuzemské e-commerce jedničky.

Prodej formou dropshipmentu (též dropshipping) spustil e-shop bez masivnější komunikace před dvěma lety, kdy tímto způsobem začal nabízet např. knihy či pneumatiky. Úspěšnou spolupráci se stávajícími dodavateli chce Alza dále rozvíjet a nyní hledá nové strategické partnery. Pro tyto účely vznikla webu inovovaná stránka s kontaktním formulářem, kde se mohou zájemci snadno přihlásit se svou nabídkou.

„Produktové portfolio Alzy aktuálně tvoří přes 200 tisíc unikátních položek a drtivou většinu odesíláme k zákazníkům ze svých 3 logistických centrech v okolí Prahy (Horní Počernice, Zdiby, Úžice) nebo ze skladu v Senci. Přináší nám to maximální kontrolu nad logistickými procesy, nicméně posílení v oblasti dropshipmentu by nám mělo zajistit udržitelný růst sortimentu bez nutnosti držet dodatečnou skladovou zásobu,“ říká obchodní ředitel Alza.cz Petr Bena a dodává: „Vidíme v tom jasný trend a velký přínos pro e-shop naší velikosti, stejně jako nesporné výhody pro naše partnery i zákazníky.“ 

Program dropshipmentu totiž umožní e-shopu rozšířit sortiment i o segmenty, které by jinak nebyl schopen zákazníkům nabízet – např. kvůli specifickým požadavkům na skladování, XXL rozměrům, velkému množství položek či ztížené manipulaci. Typicky jde o zahradní domky, trampolíny, autobaterie nebo velké hračky (skluzavky atd.). Průkopníkem takového spolupráce byly v Alze knihy:

„Nabídli jsme celý knižní sortiment, který nyní čítá přes 60 tisíc produktů skladem. Spolupráce s Alzou se pro nás stává jedním ze silných prodejních kanálů. Díky ní se společně posouváme na vyšší úroveň služeb,“ hodnotí spolupráci jednatelka společnosti BOOKNET s.r.o. Kateřina Malíková.

Právě propracované služby a zázemí české e-commerce jedničky jsou zásadními výhodami, které Alza svým partnerům nabízí. Jedná se např. o širokou síť více než 2 000 výdejních míst, call centrum dostupné 24/7, rychlé doručení, návštěvnost na webu atd. Díky přímému doručení navíc partnerům odpadá nutnost převážet produkty mezi dvěma sklady (skladovou zásobu si řídí sami).

Přihlášení do programu je velmi jednoduché – po vyplnění kontaktního formuláře je každá žádost individuálně posouzena dle nabízeného sortimentu, požadavků a očekávání dodavatele. Pokud splní parametry spolupráce, následuje jednání o konkrétních podmínkách a poté technická implementace, jejímž výsledkem je prezentace na webu. Celý proces je otázkou několika týdnů. Od spuštění nových přehlednějších stránek se do programu registrovaly již další desítky zájemců.

Více zde: https://www.alza.cz/dropshipment

Slovo ke dni

  • Klimatický balíček přijde draho

    Spotřeba energie z obnovitelných zdrojů stoupne během příštích deseti let na 22 procent. Letos má dosáhnout 15,6 % z veškeré spotřebované energie. Pro někoho je tento cíl málo smělý. Jenže, jak uvedl ministr průmyslu a obchodu ČR Karel Havlíček, každé procento nad hodnotu 20 % si vyžádá podporu 30 miliard korun. Odhaduje se, že z veřejných prostředků půjde na obnovitelné zdroje až 900 miliard Kč. Mám v dobré paměti ujišťování ekologů, že postupně se náklady na „čistou“ energii budou snižovat, až budou srovnatelné s ostatními. Zatím to vypadá, že daňový poplatník, podnikatel i běžný spotřebitel, bude obnovitelné zdroje dotovat čím dál víc. A pak je tu druhý problém: Už dlouho víme, že obnovitelné zdroje, například používání řepky v dopravě, může být spíš na škodu než ve prospěch přírody i lidí.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2020

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

opa tent 1

Další podrobné informace o Evropském patentu 17. prosinec 2019

V listopadovém vydání Prosperity jsme vás zasvětili do evropského patentového systému. V tématu jsme se rozhodli pokračovat také v prosinci. Rádi bychom totiž vzbudili ještě větší zájem firem a organizací o řádnou ochranu duševního vlastnictví s tím, že je vhodné znát i náležité procesní postupy. Věřím, že pro všechny, kteří si pozorně přečetli článek předchozí, může být toto pokračování užitečné.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE