Poslouchat Zdeňku Kvasničkovou, která v roce 1989 založila firmu Strelicia, přivede člověka k utvrzení se v názoru, že má smysl dělat radost ostatním i sobě samému. Radost přinášet a vidět. A to stále, bez ohledu na profesi, čas, starosti. Že stojí za to jít za svým velkým i malým cílem, bojovat, prát se se životem, nevzdávat se. A dělat, co nás baví. Zdeňku Kvasničkovou květiny. Zejména ty pokojové a péče o ně. Má však také cit pro aranžování květin do nejrozmanitějších vazeb. Dostat od ní kytičku znamená dostat pozdrav od srdce, malé poselství dobré nálady do dalších dnů. Jejím významným společníkem je humor. Dokáže ji a lidi v její blízkosti přenést přes problémy, složitá řešení ošemetných situací, konflikty, jimž se nikdo z nás občas nevyhne. Vídám se s ní na akcích PhDr. Lenky Tomešové, která vede Klub manažerek, naposledy to bylo letos na květnovém Inspiromatu v Praze. I pro tato setkání výrazných osobností české manažerské a podnikatelské scény připravuje kytice, jež hlavní aktérky provázejí domů i do kanceláří. Vznikají s potěšením a chutí.
Pro naše zákazníky se nic nemění. Veškeré smlouvy zůstávají v platnosti a innogy bude i nadále spolehlivým dodavatelem energie na českém trhu. Z ČR vůbec neodcházíme. Naopak, budeme nadále velmi aktivní na trhu.
Firma Modus, největší tuzemský výrobce LED svítidel, investoval do nové výrobní linky na zpracování hliníku. Sortiment kancelářských a průmyslových svítidel tím rozšiřuje i o sériovou výrobu vlastních hliníkových svítidel. Nová technologie si v českolipském závodu vyžádala investici v řádu milionů korun, v posledních pěti letech investovala firma do modernizace své výroby již celkem přes 160 miliónů.
Na ženské rty patří správná rtěnka. To dobře příslušnice něžného pohlaví vědí. Ale jen vybrat vhodný typ a odstín nemusí stačit. Rozhovor s Valérií Gazdovou, ředitelkou marketingu česko-slovenské značky Dermacol, prozradí o nezbytném artiklu v dámské kabelce mnohem víc.
Léto nabízí nespočet příležitostí k rekreaci, k obnovení sil i lenošení, které si občas skutečně zasloužíme. Natáhnout se k bazénu na vlastní zahradě, otevřít knížku, listovat časopisem nebo jen pozorovat stromy, kresbu slunečních paprsků a vychutnávat si okamžiky, kdy nezvoní mobil, neodpovídáte ve stresu na maily či neutíkáte se zpožděním na další obchodní jednání. Víc někdy nepotřebujeme. Abychom se však mohli radovat dokonale, musíme se o bazén dobře starat.
Dovolené nejsou jen o zájezdu do exotických zemí. Mnoho z nás miluje chvilky ticha na chalupě, koupání, houbaření a večerní posezení u táboráku s kytarou, buřtíky, pivkem a... A slanými brambůrky a podobnými takříkajíc nezdravými drobnostmi, jimiž si čas od času zpestříme uspěchaný život i jídelníček. V takové chvíli je určitě dobré si pošmáknout, poveselit, dát nějaký vtip k dobrému a na zdvižený prst výživových poradců nemyslet. Malé prohřešky zdraví neublíží, k pohodě naopak přispějí. Na letošním vyhlášení soutěže Marketér roku v Praze jsem se potkala s Janem Zykmundem, generálním ředitelem rodinné společnosti Jan Zykmund, držitelem jednoho z ocenění. Vyrábí solené brambůrky a nyní i různě ochucené tzv. kroužky, které zpestří pohoštění při jakékoli příležitosti. Navázali jsme na povídání z loňského vydání Fresh Time...
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.
Pokračování ...