INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Firmy

kijonková
27. květen 2019

Nezaměnitelná osobnost, výrazná tvář českého i mezinárodního businessu, žena mnoha aktivit, činorodá podnikatelka, kterou jsem ještě nikdy neviděla zamračenou, odmítavou, nevlídnou. Vždy si najde čas, aby prohodila pár slov, zamávala na pozdrav, a hlavně se pořád usmívá. To je významný signál i charakteristický rys její povahy, jejího já. Ostatně ne nadarmo odborníci říkají, že řeč těla je prvkem, který člověku slouží, a že jak vyzařujete, tak vám osud vrací. Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny, jež je dnes součástí skupiny Packeta, vytvořila projekt, který si získal svojí užitečností nejen pozornost, ale i srdce tisíců uživatelů. Výsledky práce Simony Kijonkové zaujaly také porotu prestižní soutěže MANAŽERA ROKU, který vynesl jednoznačný verdikt k ročníku 2018 letos v dubnu na pražském Žofíně a tuto obdivuhodnou hybatelku dějinami businessu ohodnotil jako vítězku kategorie Služby.

3 Petr Paksi obchodni reditel akcni4 foto zdroj JAP FUTURE kopie
26. květen 2019

Charizmatická osobnost a mimořádné obchodní nadání, včetně daru vstřícné komunikace s lidmi, jsou prvky, které pomohly vybudovat firmu globálního rozměru. Charakterizují Bc. Petra Paksiho, DBA, jednatele a obchodního ředitele společnosti JAP FUTURE s.r.o. v okruhu odborníků ve stavebnictví, ve spolupráci s architekty a designéry. Jeho snahou je nabízet evropskému trhu kvalitou i vzhledem špičkové interiérové dveřní systémy vyrobené na základě unikátních technologií. Firma proslula i nabídkou originálních schodišť v roli výrazného řešení vnitřního vybavení rodinných domů i firemních prostor. V sortimentu atraktivní designové nabídky jsou rovněž výrobky z Grafoskla, jimiž se dotváří jakýkoli interiér. Podnikatel a manažer v jednom je v tom nejlepším slova smyslu posedlý inovacemi, za nimiž hledá smysl funkčnosti i krásy a propojení se světovými trendy. Letos v dubnu se zařadil mezi finalisty prestižní soutěže MANAŽER ROKU 2018. Tedy mezi nejlepší z nejlepších šéfů firem a organizací v České republice, kteří svým manažerským talentem dokázali zázraky:

1 Vera Komarova reditel ka strategie společnosti Dermacol foto archiv Dermacol repro zdarma
26. květen 2019

Značka Dermacol pokračuje v psaní úctyhodného příběhu. A to nejen odkazem na někdejší zakladatelku Olgu Knoblochovou, ale i díky investorům do novodobé historie této stálice na trhu. Právě před rokem, na jaře 2018, se unikátní továrna v Brně-Lesné, zaměřená na vývoj a výrobu legendární české kosmetiky, vrátila zpět do česko-slovenských rukou. Po odkupu od britských investorů, kteří ji vlastnili od roku 2010, patří výrobní závod opět Vladimíru Komárovi, majiteli společnosti Dermacol. Od chvíle, kdy zde staronový vlastník znovu získal stoprocentní podíl, se výrazně zvýšila výroba. Dermacol plánuje obchodní rozvoj a jen v České republice letos otevírá další čtyři značkové obchody: ve Zlíně, Brně, Pardubicích a v Praze.

icom
23. květen 2019

Prohlédnout si vozidla a zkusit si je zařídit měli k dispozici návštěvníci akce DEN S ICOM v Jihlavě. Akce se nakonec zúčastnilo fantastických 450 zájemců.

DSCN0289
21. květen 2019

15. května 2019 se v rámci Směrnice pro realizaci kulatých stolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, § 320a pro rok 2019, se uskutečnil v Praze kulatý stůl na téma Všeobecné přepravní podmínky ve vnitrostátní dopravě.

COOP Pavel Brezina
21. květen 2019

O tom, jak se bude, či nebude vylidňovat venkov, se vedou živé debaty. V České republice se řada odborníků kloní k názoru, že by se tento trend měl brzdit, že by se mělo dělat „něco“, co by obyvatele v menších městech či na vesnicích udrželo, například aby zde našli vhodné zaměstnání i atraktivní příležitosti k podnikání. Druhá strana hodnotí tendence jako neudržitelné, ostatně příklady ze světa jsou toho dokladem. Metropole se stávají přelidněné, venkovské regiony nemají člověku co nabídnout, počínaje infrastrukturou a konče kulturou.

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3