INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

iHub KasperskyCentrum pro inovace společnosti Kaspersky, které funguje pod názvem Innovation Hub (iHub), vyhlašuje páté kolo Open Innovation Program zaměřené na technologické startupy i zavedené firmy, které vyvíjejí projekty pro spotřebitele v oblasti fintech, her a domácností budoucnosti.

Účastníci programu můžou získat studii proveditelnosti, přístup ke klientům a prodejním kanálům společnosti Kaspersky a vytvářet dlouhodobá partnerství s touto společností, která se zaměřuje na celosvětovou kybernetickou bezpečnost a ochranu soukromí v digitální oblasti. Přihlášky do programu bude možné podávat po celý rok 2021 a veškeré podrobnosti o programu jsou už nyní k dispozici na adrese kas.pr/futuresolutions.


Společnost Kaspersky se zaměřuje na budování lepšího a bezpečnějšího světa s vizí, že spolupráce a podpora představují nejlepší způsoby, jak těchto cílů dosahovat. Spolupráci s nadějnými technologickými projekty podporuje organizováním otevřených programů, jejichž prostřednictvím vyhledává nové společné obchodní příležitosti, například v rámci centra iHub a jeho otevřeného programu pro inovace Open Innovation Program. Nejnovější výzva se zaměřuje na řešení pro spotřebitele B2C (Business-to-Consumer) se záměrem naplnit cíl společnosti Kaspersky spojit jádro nešpičkovější dostupné ochrany v oblasti kybernetické bezpečnosti s možností přicházet s novými řešeními pro spotřebitele v co nejlákavější formě.

„Stále více lidí může díky postupující digitalizaci našich každodenních činností využívat komfortu, který přinášejí technologie, k správě osobních financí, zábavě a domácím aktivitám. Prostřednictvím tohoto nového programu, nezatíženého žádnými poplatky či nutností majetkové spoluúčasti, chce společnost Kaspersky navázat partnerství s tvůrci rychle expandujících technologií, a zajistit tak, aby se možnosti, které tyto technologie přinášejí, staly příležitostí pro každého z nás. Účastníci programu budou moct nechat své projekty posoudit experty, získat studii proveditelnosti PoC (Proof-of-Concept, čili ověřování realizovatelnosti produktu a jeho uplatnění na trhu), zjišťovat poptávku po jejich produktech a službách u reálných klientů společnosti Kaspersky, organizovat prezentační akce pro potenciální investory, a dokonce rozvíjet své obchodní činnosti s podporou společnosti Kaspersky,“ říká Andrey Nikonov, vedoucí sekce zapojení startupů ve společnosti Kaspersky.

Centrum iHub je klíčovou součástí strategie růstu společnosti Kaspersky a vzniklo s úmyslem podporovat základní aktivity této firmy a rozšířit portfolio jejích produktů. Zároveň pomáhá, aby nezávislé projekty měly možnost oslovit určité konkrétní publikum, ale také nabízí přístup k síti partnerů společnosti Kaspersky, který může zvýšit povědomí o jejich existenci a umožnit jim růst. V rámci akcí Open Innovation Program centra iHub, které odstartovaly v roce 2019, se konala čtyři kola pro startupové programy. Obecně lze říct, že do činností centra iHub se zapojilo přes 1 500 uchazečů z celého světa, přičemž 57 projektů se dostalo do finálního výběru a 18 z nich prošlo studií proveditelnosti.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3