INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

iHub KasperskyCentrum pro inovace společnosti Kaspersky, které funguje pod názvem Innovation Hub (iHub), vyhlašuje páté kolo Open Innovation Program zaměřené na technologické startupy i zavedené firmy, které vyvíjejí projekty pro spotřebitele v oblasti fintech, her a domácností budoucnosti.

Účastníci programu můžou získat studii proveditelnosti, přístup ke klientům a prodejním kanálům společnosti Kaspersky a vytvářet dlouhodobá partnerství s touto společností, která se zaměřuje na celosvětovou kybernetickou bezpečnost a ochranu soukromí v digitální oblasti. Přihlášky do programu bude možné podávat po celý rok 2021 a veškeré podrobnosti o programu jsou už nyní k dispozici na adrese kas.pr/futuresolutions.


Společnost Kaspersky se zaměřuje na budování lepšího a bezpečnějšího světa s vizí, že spolupráce a podpora představují nejlepší způsoby, jak těchto cílů dosahovat. Spolupráci s nadějnými technologickými projekty podporuje organizováním otevřených programů, jejichž prostřednictvím vyhledává nové společné obchodní příležitosti, například v rámci centra iHub a jeho otevřeného programu pro inovace Open Innovation Program. Nejnovější výzva se zaměřuje na řešení pro spotřebitele B2C (Business-to-Consumer) se záměrem naplnit cíl společnosti Kaspersky spojit jádro nešpičkovější dostupné ochrany v oblasti kybernetické bezpečnosti s možností přicházet s novými řešeními pro spotřebitele v co nejlákavější formě.

„Stále více lidí může díky postupující digitalizaci našich každodenních činností využívat komfortu, který přinášejí technologie, k správě osobních financí, zábavě a domácím aktivitám. Prostřednictvím tohoto nového programu, nezatíženého žádnými poplatky či nutností majetkové spoluúčasti, chce společnost Kaspersky navázat partnerství s tvůrci rychle expandujících technologií, a zajistit tak, aby se možnosti, které tyto technologie přinášejí, staly příležitostí pro každého z nás. Účastníci programu budou moct nechat své projekty posoudit experty, získat studii proveditelnosti PoC (Proof-of-Concept, čili ověřování realizovatelnosti produktu a jeho uplatnění na trhu), zjišťovat poptávku po jejich produktech a službách u reálných klientů společnosti Kaspersky, organizovat prezentační akce pro potenciální investory, a dokonce rozvíjet své obchodní činnosti s podporou společnosti Kaspersky,“ říká Andrey Nikonov, vedoucí sekce zapojení startupů ve společnosti Kaspersky.

Centrum iHub je klíčovou součástí strategie růstu společnosti Kaspersky a vzniklo s úmyslem podporovat základní aktivity této firmy a rozšířit portfolio jejích produktů. Zároveň pomáhá, aby nezávislé projekty měly možnost oslovit určité konkrétní publikum, ale také nabízí přístup k síti partnerů společnosti Kaspersky, který může zvýšit povědomí o jejich existenci a umožnit jim růst. V rámci akcí Open Innovation Program centra iHub, které odstartovaly v roce 2019, se konala čtyři kola pro startupové programy. Obecně lze říct, že do činností centra iHub se zapojilo přes 1 500 uchazečů z celého světa, přičemž 57 projektů se dostalo do finálního výběru a 18 z nich prošlo studií proveditelnosti.

(tz)

Slovo ke dni

  • Vláda chce znovu znárodňovat

    Mimořádná situace žádá mimořádné činy. Bezprecedentní zdražování základních životních potřeb a růst výrobních nákladů nemůže zůstat bez pozornosti a zásahu vládního kabinetu. Proslýchá se, že se chystá základní energetický tarif, jenž by snížil cenu elektřiny pro odběratele s nízkou spotřebou. K tomu by však stát potřeboval mít na dodavatele elektrického proudu potřebnou páku. Jenže největší z nich, polostátní ČEZ, má soukromé vlastníky, a tak si politici s ním nemohou dělat, co chtějí. Nabízí se tedy řešení na znárodnění společnosti, respektive na její rozdělení – na část v majetku státu a část privátní. Ano, je to řešení, i když přichází se zpožděním a jistě vyjde draho. Bude zřejmě třeba akcionáře vyplatit, a to v době, kdy jsou na burze akcie hodně vysoko. Nabízí se i otázka, zda bylo správné dát ze státních rukou také plynárenskou...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč IP mediátor naslouchá stranám 10. květen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s první fází mediace, ve které se IP mediátor stranám představí, vysvětlí jim proces IP mediace a roli, kterou v rámci mediace zastává. Současně se také domluví se stranami na základních pravidlech, která budou při mediaci dodržovat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3