INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Letošní Osobnost českého direct marketingu vybere odborná porota z pětice finalistů. Na short list se ve třetím ročníku soutěže probojoval Evžen Drtina z agentury Wunderman, Matthias Fink z holdingu Halens, Aleš Hýbner z Teleperformance, Zbyněk Rehart z České mailingové společnosti a Aleš Zavoral z Alzy.cz. Do pozice Osobnost českého direct marketingu, tedy do pomyslné síně slávy, se vyhlašovatel soutěže Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) snaží postupně vybírat osobnosti, které se významnou měrou zasloužily o rozvoj českého přímého marketingu.

Protože se direct marketing vyvíjí a posunuje od klasické reklamní nabídky v papírové podobě distribuované poštou k digitální, šířené často online, byl okruh výběru takových osobností relativně velmi široký a zahrnoval obory od kreativního přímého a interaktivního marketingu, přes poštovní služby, lettershopy, databázový a věrnostní marketing, call centra, internetový a mobilní marketing až po zásilkový a internetový obchod. „Nicméně i zde je prostor otevřený. Do budoucna si klidně dovedu představit, že se vítězem stane osobnost, která se direct marketingu dlouhodobě úspěšně věnuje v nějaké společnosti ze zcela jiného oboru, například v bance," řekl ředitel ADMAZ Tomáš Hájek.

V prvním ročníku byl do directmarketingové síně slávy uveden Luboš Beniak (Reader´s Digest), ve druhém ročníku pak Jan Dvořák (IMP, Kosmetika Fleur de Santé). Třetí osobnost českého direct marketingu ADMAZ vyhlásí na konferenci Call centra 2011, která se uskuteční 29. listopadu v pražském hotelu Grand Majestic Plaza.

Jedenáctý ročník konference se poprvé zaměří na otázky propojení call center se sociálními sítěmi. Program však bude standardně zahrnovat i další témata, jako například spolupráce interního a externího call centra, analýza hlasového projevu či kvalita jako klíčový faktor úspěchu.

Stručné představení finalistů (podle abecedy):

Evžen Drtina (Wunderman)

Do komunikační oblasti vstoupil v roce 1993 díky reklamní agentuře Young and Rubicam, kde zastával pozici Client Service Director. V roce 1999 se stal generálním ředitelem agentury Wunderman, zaměřené na direct marketing a CRM, kde pracuje dodnes. V roce 2009 získal „malého delfína" v rámci soutěže Marketér roku.

Matthias Fink (Halens)

Od roku 1994 pracoval na různých pozicích ve společnosti Quelle. Od roku 2005 spojil svou kariéru s Quelle Česká republika jako její jednatel. Po rozpadu skupiny Arcandor (Quelle) se stal jedním z jednatelů nástupnické společnosti Halens ČR a následně byl jmenován generálním ředitelem Consortio Fashion Group (Halens Holding).

Aleš Hýbner (Teleperformace Česká republika a Slovensko)

Od roku 1997 pracuje ve společnosti Lion Teleservices CZ, která zajišťuje outsourcing služeb call centra v České republice a na Slovensku. V současnosti jako ředitel. Firma se v roce 2004 stala součástí holdingu Teleperformance, světové a evropské jedničky v oboru call center. Od roku 2000 je členem představenstva Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ).

Zbyněk Rehart (Česká mailingová společnost)

Spoluzakladatel a ředitel společnosti. Je jedním ze špičkových odborníků v oblasti přímého marketingu, IT technologií a databázového managementu. Stará se o celkové vedení firmy, veškeré inovace a technologický rozvoj všech tří divizí společnosti.

Aleš Zavoral (Alza.cz)

Zakladatel dnes pravděpodobně největší internetové obchodní společnosti s obratem přes pět miliard korun. V roce 2000 založil elektronický obchod propojený s webovými stránkami. V roce 2004 vznikla akciová společnost Alzasoft, později při rebrandingu přejmenovaná na Alza.cz. Jejím současným vlastníkem je kyperská investiční společnost, v níž má Aleš Zavoral podíl.

Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti direct marketingu a zásilkového obchodu. Je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, Evropské asociace e-commerce a zásilkového obchodu (EMOTA) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Spolupracuje s řadou dalších profesních sdružení, organizuje konference a semináře.

Asociaci tvoří několik skupin firem se zdánlivě různou podnikatelskou činností (adresná či neadresná distribuce, lettershop, databázový marketing, telemarketing, mobilní marketing, zásilkový obchod, nakladatelství...), všechny však mají společného jmenovatele - přímé oslovení potenciálního zákazníka, tedy direct marketing.

ADMAZ je dále pořadatelem konferencí Zásilkový obchod (zpravidla v měsíci říjnu), E-commerce Forum (květen) a Call centra (listopad) a dále organizuje soutěž o nejlepší kampaně přímého marketingu Český direkt & promo. Kromě toho ADMAZ podporuje některé vybrané akce (konference, veletrhy) jiných subjektů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3