INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

monito7 1280Klasická ochrana firemních dat ve formě antiviru je stále méně dostatečná vůči současným bezpečnostním hrozbám. Jako velmi účinná ochranná vrstva proti kybernetickým útokům se ale z dlouhodobého hlediska jeví pravidelné bezpečnostní analýzy a monitoringy.

Podle české společnosti DoxoLogic je nutné zastavit potenciální nebezpečí ještě v zárodku. K tomu slouží speciální programy a hardwarová zařízení, které hlídají provoz na serveru. Stále častěji jsou nutné i osobní kontroly firemních serverů.

V reakci na dlouhodobě se zvyšující počet phishingových, vyděračských a DDoS útoků začínají i malé podniky dbát na zabezpečení svých firemních serverů, počítačů a dat. Klasické antivirové řešení či softwarové firewally totiž nepostačují měnícím se trendům ve formách kybernetických hrozeb. Stále častější metodou ochrany začíná být bezpečnostní scanning, který nepřetržitě monitoruje veškerou aktivitu ve firemní síti. Podobné služby navíc poskytují i 24/7 dostupnou podporu na dispečinku a pravidelné technické kontroly firemních serverů.

Tyto potřeby řeší bezpečnostní ochrana Security Insight od DoxoLogic, která poskytuje primárně malým a středním podnikům pravidelné sledování a vyhodnocování jejich bezpečnostních profilů a odhalování slabých či přímo slepých míst v ochraně. Tato služba navíc nabízí pravidelné konzultace a kontroly fyzických i virtuálních serverů společnosti, což výrazně zvyšuje obranu proti nejrůznějším kyberútokům. „Otázka pravidelných bezpečnostních monitoringů je v tuzemském prostředí stále častěji skloňovaná. Vzhledem k rostoucímu trendu kybernetických útoků se tak pravidelný bezpečnostní sken může stát velmi účinnou ochranou,“ říká ředitel firmy DoxoLogic Martin Listopad.

Úniky dat mohou firmu přijít na miliony korun

V posledních letech se na poli kybernetických útoků proslavily tzv. vyděračské útoky, které na základě infiltrování do sítě stáhnou veškerá data společnosti, následně je smažou z firemních serverů, zašifrují a za jejich odblokování požadují výkupné. Hackeři takové útoky dále inovují a je tedy běžné, že kradenými daty vydírají třeba i partnery, investory či přímo zákazníky postižené firmy. „Stále častěji se ve světě setkáváme s útoky na firmy, jejíchž následky byly nejen pro postižený podnik prakticky devastující. Security Insight firemní data preventivně chrání a sleduje jednotlivé přístupy k nim. V případě jakékoli podezřelé aktivity dostává náš dispečink alarm a začínáme jednat,“ komentuje situaci Martin Listopad z DoxoLogic a dodává, že riziko úniku dat či úplné paralýzy fungování firmy by čeští podnikatele opravdu neměli brát na lehkou váhu.

(tz)

Ilustrace Pixabay.com

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3