INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

DSC00308Inovativní software pro tvorbu dotazníků a jejich on-line hodnocení ANAsurvey včetně hi-tech zařízení pro bezdotykový sběr informací ANApoint, představili v Praze zástupci firmy Global Business IT z Innovation Parku Jihomoravského inovačního centra. Spojením obou produktů vzniká unikátní nástroj pro marketing. Vývoj softwaru ANAsurvey trval tři roky a byl testován na dvou kontinentech desetitisíci respondenty.

Na testování se podílela také The University of Chicago. V České republice už projevily o ANAsurvey a ANApoint zájem městské úřady i městská policie.

ANAsurvey je on-line systém pro dotazníkové šetření, tvorbu formulářů a získávání zpětné vazby z vnějšího i vnitřního prostředí. Využít ho může každý, koho zajímá zpětná vazba od zákazníků či potenciálních klientů, například ve firmách či veřejné správě. Lze ho použít nejen na interní průzkumy mezi zaměstnanci, ale hlavně na hodnocení akcí, on-line průzkumy, ankety, registrace na eventy, a také pro rychlé zjišťování názorů občanů formou referenda.

Umožňuje atraktivní a zábavný způsob sběru informací přes tablety (iPady) či ANApoint. Výsledky průzkumu může zadavatel sledovat on-line i v průběhu sběru dat. Dotazník lze jednoduše vložit na vlastní web nebo při jeho distribuci využít sílu sociálních sítí.

Z průzkumů společnosti Global Business IT v minulých letech však vyplynulo, že u dotazníků a průzkumů bývá největší problém se získáním dostatečného množství respondentů. To nově řeší ANApoint, stylové multimediální zařízení, které se ve spojení s ANAsurvey stává silným nástrojem na upoutání pozornosti respondentů a získání dat.

„Při vývoji softwaru na tvorbu on-line dotazníků nás samozřejmě zajímalo, co motivuje uživatele k tomu, aby věnovali svůj čas odpovědím. Kromě účasti v soutěži a možnosti získání finanční odměny to byly právě nové technologie a hravá forma komunikace, což je podstatou námi vyvinutého ANApointu," řekl Ondřej Coufalík, majitel společnosti Global Business IT, která tyto nástroje vyvíjí. *

ANAsurvey: Ask and Answer = ptej se a odpovídej

Vytvořit dotazník je v ANAsurvey jednoduché - má intuitivní a jednoduché ovládání v češtině, k dispozici je „Anička", průvodce a rádce v jednom. Při tvorbě dotazníků je možné využít doporučených otázek i grafických šablon, systém umožňuje vložení multimédií např. obrázků, fotografií či videa.

Zpracování dat je pro zadavatele mnohem rychlejší - výsledky má k dispozici on-line v reálném čase „na jeden klik" v přehledných tabulkách či grafech, a to nejen uvnitř samotné aplikace, ale i v automaticky generovaném a profesionálně strukturovaném reportu ve formátu PDF. Data je možné

stáhnout v běžně dostupných formátech XLS, XML, CSV a HTML a následně editovat v Excelu, SPSS atd. Veškerá komunikace uživatele a systému přes internet je zabezpečená silným šifrováním.

ANApoint – propojuje fyzický a virtuální svět

Na tiskové konferenci byl poprvé představen také ANApoint, v České republice unikátní zařízení pro bezdotykový sběr informací od dotazovaných respondentů s mnoha způsoby využití. ANApoint je stylové a elegantní multimediální zařízení s promyšleným designem spojujícím vzhled, funkce a vlastnosti. Lze ho ovládat gesty ruky. Efektivně upoutá pozornost kolemjdoucích svou velikostí, nevšedním tvarem a designem. Lze ho ovšem využít i jako prezentační a designový prvek interiéru doplněný LCD monitorem či televizní obrazovkou, multimediální zařízení či jako marketingový nástroj pro upoutání pozornosti v obchodech.

Ztráta jednoho zákazníka stojí českou firmu asi 2800 korun

„Nejúspěšnější inovace vzniká a končí u zákazníka. V dnešní nejisté době je proto klíčové být se svými zákazníky v úzkém kontaktu a ptát se jich, co se jim na produktu líbí a co je naopak dobré změnit," řekl Adam Hazdra, konzultant Jihomoravského inovačního centra. „My využíváme systém ANAsurvey k průzkumům spokojenosti firem a pro získání zpětné vazby k pořádaným akcím."

Společnost se specializuje na vývoj unikátních nástrojů pro online marketing - ANAsurvey. Klasický marketing také obohacuje o velmi moderní zařízení ANApoint, které je schopno efektivně upoutat pozornost. V oblasti marketingové komunikace se zaměřuje na profesionální prezentaci firem v on-line prostředí a vývoj nástrojů podporujících získávání, analyzování a uchovávání informací, tedy klíčové procesy pro úspěšnost většiny projektů. (www.gbit.cz | www.anasurvey.com)

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3