INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Najít vhodný firemní zájezd, restauraci či penzion pro firemní akce zabere mnoho času. Příliš energie stojí také zajištění populárních teambuildingových akcí a wellness pobytů. Nejrychlejším a cenově často nejvýhodnějším řešením je využití specializovaných poptávkových serverů. Možnost nechat si najít tyto služby na míru nabízí i server ePoptávka.cz, na kterém je momentálně registrováno téměř 200 tisíc podniků působících ve více než 1 000 oborech a odvětvích.

„Poptávkové servery se staly velmi užitečným a vyhledávaným pomocníkem pro firmy i jednotlivce. Ideální je využít systém elektronických poptávek i při hledání firemních akcí. Aby obstály ve velké konkurenci, nabízejí zde firmy své služby za nižší cenu než je běžné," uvedl Otto Kočí, produktový manažer společnosti B2M. „Na internetu můžete často ušetřit až 30 % oproti původní ceně. Každým měsícem se počet nově zaregistrovaných firem na poptávkových serverech zvyšuje. Z vysokého počtu nabídek je možné snadno najít poptávku na míru v co nejvyšší kvalitě a za mnohem nižší cenu."

Portfolio nabídek na serveru ePoptávka.cz zahrnuje mnoho oblastí. V rámci cestování a dopravy uživatelé mohou velmi snadno najít letní dovolené, horské chaty i letenky pro větší počet osob do nejrůznějších světových letovisek. „Poptávky na hromadné zájezdy od 30 do 100 osob k moři či na hory nejsou u nás žádnou výjimkou," dodává Otto Kočí. „Výběr je opravdu pestrý. Firmy i jednotlivci u nás poptávají zájezdy od Krkonoš a Českomoravské vrchoviny až po Bulharsko a Thajsko."

Firmy si oblíbily vyhledávání ubytovacích kanceláří vhodných ke školením a firemním oslavám. Firemní teambuildingy a wellnes pobyty se staly další atraktivní oblastí na poptávkových serverech. V rámci oblasti cestování a dopravy se poptávají i dopravní služby. Pomocí poptávkových serverů lze snadno zajistit nákladní automobilovou dopravu ve vnitrozemí i do zahraničí.

Z vysokého počtu nabídek je možné snadno najít poptávku na míru v co nejvyšší kvalitě a za mnohem nižší cenu než jinde na trhu. Uživatelům poptávkových serverů tak nezbývá než v klidu čekat na zajímavé a cenově dostupné podle jejich přání.

Princip online poptávkových systémů

Po zadání konkrétní poptávky do systému, je poptávka zkontrolována našimi operátory a rozeslána registrovaným dodavatelům dle poptávané oblasti. Ke každé zadané poptávce jsou přiřazeny relevantní nabídky dodavatelů. Pak už je jen na zákazníkovi, jakou z nich si vybere. Zákazníci tak velmi rychle a pohodlně mohou sehnat přesně ty produkty, které hledali. Ušetří tak svůj čas i peníze.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3