INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

chrom 3Každý, kdo stojí na vrcholu pyramidy, jakou je podnik nebo celá firma, nese odpovědnost za aktiva a za řízení rizik, která proti nim míří. V posledních letech čelíme novým hrozbám, které jsme v minulosti prakticky nevnímali – přinášející rizika informační. Jistě víme, že ta mohou bez nadsázky v krátkém okamžiku ohrozit aktiva a v podstatě životaschopnost celé firmy.

Nový manažer, který přichází do organizace, se nezřídka setká se stavem, kdy ten původní (manažer) informační rizika v podstatě neřídil: cítil svůj vlastní hendikep v této oblasti a nechal IT manažerovi volnou ruku nejen ve správě IT prostředí, ale také v oblasti informační bezpečnosti, což se mohlo zdát logické.

CAIM k této problematice pořádá seminář s názvem Informační bezpečnost a řízení rizik v dnešním prostředí on-line hrozeb.
Témata budou probírána bez zbytečné IT hantýrky - do takové míry odbornosti, která je nezbytná pro pochopení problematiky a řízení informační bezpečnosti.
Lektorem je Ing. Josef Javora, MBA, který má 30 let manažerské praxe, z toho 25 let působil .v pozici statutárního ředitele. Manažer, který není „ajťák“, ale bezpečností se musel zabývat (firma nabízela také IT služby a on měl to štěstí mít kolem sebe skvělé IT techniky). Dnes zastupuje dánskou CSIS Security Group, která je oceňovanou firmou v Threat Ingelligence – tedy
zpravodajských informací v oblasti kyber bezpečnostních rizik. Má zkušenosti a znalosti z vyšetřování h.ackerských útoků po celém světě. Participuje na konferencích Kyber bezpečnost v regionech ve spolupráci s kraji a Národní klastrovou asociací, na on-line seminářích s Hospodářskou komorou (spolupráce s IDC, Cisco a NUKIB) a dalších firemních seminářích.

CAIM zve na sebminář s cílem obohatit vaše myšlenky a propojit další světy. Dozvíte se, jaká úskalí tento přístup přináší nejen nově příchozímu manažerovi. Jak zvednout takto hozenou rukavici,
uchopit problematiku a vytvořit korektní manažerský vztah s okolím, které bylo takto nastaveno.
Vytvoříte si představu, jak a kde začít a jakým směrem se vydat. K tomu mohou přispět bližší informace o aktuálních
hrozbách a moderních přístupech k ochraně a obecně k řízení rizik. Jde totiž o odbornosti a kompetence, kterými IT manažeři běžně nedisponují.

KDY: středa 25. května od 16:00 hodin
KDE: BRNO, ulice Řípská 11d

PROGRAM:
Řízení rizik v kontextu statutárních a manažerských odpovědností
Manažerské vztahy (zejména s IT)
Rizika a jejich aktuální kontext
Dopady rizik a jejich následky
Čím rizika pokryjeme
Slabá místa dnešních IT systémů.

REGISTRACE: https://www.caim.cz/registrace-1

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3