INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

maal 1Ačkoliv oblast e-commerce v České republice poslední roky kontinuálně rostla, oproti loňskému roku se v lednu 2022 dle dat Heureka.cz trh o 17 % propadl, v únoru to bylo dokonce o 29 %. Tržiště MALLu oproti tomu ve srovnání s loňským rokem posiluje o téměř 50 % a eviduje rychlý nárůst počtu e-shopů zapojených do programu, kterých je již přes 3500. Obchodníci si na tržišti MALLu vydělají v průměru 650 000 ročně a získají přes 800 objednávek. Stále větší část z nich si navíc prodej na marketplacu vybírá kvůli snadné zahraniční expanzi nebo kvůli možnosti výrazně zvýšit svou zákaznickou bázi bez potřeby nákladných marketingových aktivit.

Nabídka online tržiště MALL Partner dnes pokrývá prakticky všechny segmenty, některé z nich přitom již výhradně díky partnerským prodejcům. Partnerský prodej se na obratu MALLu podílí každý rok významněji a tržiště je díky šíři svého sortimentu stále oblíbenější také u zákazníků, jimž nabízí možnost pohodlně nakoupit vše na jednom místě, ve známém prostředí a za jediné poštovné. MALL navíc vychází zákazníkům vstříc také navyšováním počtu výdejních míst, kterých se již v České republice a na Slovensku nachází více než 1700. „Síť partnerských prodejců se nám daří neustále rozšiřovat. V roce 2021 bylo zboží z partnerského prodeje obsaženo ve 40 % objednávek provedených na MALLu, což svědčí o tom, že pro zákazníky je nabídka našich partnerů velmi atraktivní – ať už jde o velké zavedené značky, nebo menší lokální prodejce s unikátním zbožím. Významným ukazatelem je pro nás také to, že ačkoliv od počátku roku 2022 pozorujeme mírný propad e-commerce téměř ve všech segmentech, MALL Partner oproti loňskému roku přesto roste o 40–50 %. Mnoho obchodníků tak naše tržiště láká také proto, že jim dokážeme pomoci třeba i s výprodejem skladů po sezóně,“ komentoval vývoj Jakub Kováč, ředitel programu MALL Partner.

Opora silné značky snižuje náklady na marketing, MALL do propagace partnera investuje 50 000 ročně

Kromě oslovení nových zákaznických skupin obchodníci vstup na tržiště volí také kvůli možnosti prodávat pod důvěryhodnou značkou s širokou zákaznickou bází. Jelikož obchodníci nabízejí své zboží na e-shopu s dosahem na milióny zákazníků a silným marketingem, včetně rozsáhlých PPC kampaní, jejich náklady na vlastní marketing výrazně klesají, a to jak v Čes­ku, tak v dalších zemích, kde MALL působí.
„Obchodníkům, kteří jsou v našem programu zapojeni, pomáháme s celým procesem od zalistování zboží na tržiště až po marketingové aktivity, do kterých investujeme v průměru 50 000 ročně pro každého prodejce. To k nám mnoho prodejců láká, protože konkurence v e-commerce je obrovská a investice, které by jinak musely jít do marketingových aktivit a budování značky, s námi do velké míry odpadají. I bez vlastní investice do marketingu jsou naši partneři schopni získat v průměru více než 800 objednávek za rok, což je číslo, které už se do výsledků obchodníka významně promítne,“ popsal Jakub Kováč.

Přes hranice putuje čtvrtina objednávek, MALL obchodníkům pomůže i dostupným financováním

Obchodníkům prodávajícím prostřednictvím programu MALL Partner se kromě České republiky a Slovenska velmi daří i v dalších zemích. Silným trhem je pro MALL dlouhodobě Slovinsko, kde je MALL pod značkou mimovrste jasnou jedničkou na trhu, a kontinuálně roste také Maďarsko nebo Polsko.
Prodej v zahraničí je umožněn všem partnerským e-shopům zapojeným do programu, takže cestu na tržiště často volí i ti prodejci, kteří chtějí svůj záběr rozšířit napříč regionem. Aktuálně míří přes hranice v rámci programu MALL Partner více než čtvrtina všech objednávek.
S expanzí obchodníkům pomáhá nejen zázemí silné značky, ale také ekosystém návaz­ných služeb, včetně kvalitní dopravy MALL
Delivery po Česku i na Slovensko, husté sítě výdejních míst či špičkové zákaznické péče.
Díky službě MALL Financing pak může každý obchodník na pár kliků získat až miliónovou půjčku na dokoupení skladových zásob, dodatečné marketingové aktivity nebo třeba překladové služby související s expanzí do zahraničí. Ve spolupráci se společností Mailstep navíc MALL obchodníkům nově nabízí i možnost kompletně outsourcovat logistiku, a nestarat se tak o uskladnění ani expedici zboží.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3