INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
logoRaynetKonkurenční boj vládne světu. Jak v něm ale v dnešní době obstát a získat klienty na svou stranu? Návod zní logicky – racionalizovat procesy uvnitř firmy, zaměřit se přímo na zákazníky a jejich potřeby, budovat s nimi dlouhodobé vztahy. Proto přichází společnost RAYNET s.r.o., která uvádí na trh své revoluční softwarové řešení. Seznamte se s prvním ryze českým Cloudovým CRM. RAYNET Cloud CRM nabízí jednoduché a elegantní řešení pro podporu a řízení obchodu, které ulehčí podnikání top manažerům i ambiciózním nováčkům.

CRM (Customer Relationship Management – řízení vztahu se zákazníky) systémy nejsou v 21. století novinkou, ale jedním z klíčových a praxí ověřených zdrojů konkurenceschopnosti podniku. Obecně lze říci, že se jedná o softwarové informační systémy pro podporu obchodních procesů marketingu a práce se zákazníky.

RAYNET_Cloud_CRM_Mobilni_verze-Rozcestnik2Jednu z předních pozic v oblasti CRM v Česku zaujímá společnost RAYNET, která nově vyvinula přelomové RAYNET Cloud CRM. Systém pracující na bázi cloud computingu - rychle se rozvíjející formě poskytování softwaru jako snadno dostupné služby provozované prostřednictvím internetu. Poskytovatel tak nabízí svým zákazníkům využívání CRM softwaru bez nutnosti náročných instalací a provozu systému na vlastních zařízeních. Tím odpadá starost o provozní podporu, aktualizace i údržbu systému. Jediné, co je potřeba, je počítač nebo chytrý telefon a internetové připojení.

Podstatnou výhodou RAYNET Cloud CRM je, že si uživatel aplikaci nekupuje, nýbrž pronajímá, a to za 500 korun měsíčně za jednoho uživatele. Za tuto částku dostává rychlý a dokonale zabezpečený systém umožňující významně zjednodušit obchodní agendu, zefektivnit řízení obchodu a uvolnit další prostor pro prodej a aktivní péči o potřeby klientů. RAYNET Cloud CRM automatizuje řadu rutinních činností, mezi jinými například doplňování informací z obchodního rejstříku či proces tvorby nabídek. Poskytuje všem, kteří se podílejí na obchodních výsledcích okamžitý a vždy aktuální pohled na to, co se ve firemním obchodě děje. Ke zjištění, jak se daří obchodníkům, prodeji nového produktu nebo co všechno je právě rozobchodováno stačí doslova jedno kliknutí.

RAYNET Cloud CRM rovněž usnadňuje řízení personálních týmů i komunikaci

a sdílení dat mezi jednotlivými uživateli, zkracuje dobu strávenou přípravou evidencí, reportováním a minimalizuje potřebu jakéhokoliv „papírování".

Díky nenáročnému a intuitivnímu ovládání navíc nevyžaduje žádná dodatečná školení. Je vybaven inteligentním systémem nápověd a disponuje uživatelsky příjemným grafickým prostředím vyvinutým na základě nejnovějších poznatků z oblasti uživatelské přívětivosti.

Klíčovou výhodou využívání cloudového řešení je fakt, že se systém neustále vylepšuje a rozvíjí. Pravidelné aktualizace systému, které přinášejí rozšiřování funkcionality a další zlepšování systému, jsou zahrnuty v ceně pronájmu. Podoba aktualizací je přitom inspirována doporučeními samotných uživatelů systému, kteří se tak stávají částečnými tvůrci cloudového řešení.

RAYNET Cloud CRM přináší do každé firmy zcela nový pohled na možnosti obchodování a prodeje. Vedoucím pracovníkům slouží jako snadno návykový nástroj pro řízení firmy i jejího obchodu (obchodního týmu). Dokáže vypracovat podrobné analýzy a reporty díky nimž lze např. stanovit, kolik zaměstnanec realizoval za dané období pracovních schůzek či telefonátů, kolik prodal, z jakých zdrojů chodí nejvíce poptávek, jak se vyvíjí úspěšnost, prodeje a mnoho jiného. Snadno lze také dohledat jakékoliv informace týkající se například jednání s konkrétní firmou. Svým uživatelům jednoduše poskytuje dokonalý přehled o dílčích procesech v rámci firmy a významně šetří čas. A čas jsou peníze, které mění (nejen) obchodní cíle a potřeby ve skutečnost. Více informací naleznete na www.raynet.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3